امروز نزدیک به ۶۰ درصد بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
قیمت نفت روز جمعه بیش از یک دلار در هر بشکه افزایش یافت و با تمدید کاهش تولید عربستان سعودی و روسیه، ششمین رشد هفتگی متوالی را رقم زد.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با رشد بیش از ۳ هزار واحدی مواجه شده است.
امروز شاخص کل تنها ۶ هزار واحد ریزش کرد اما شاخص هم وزن بیش از ۲ هزار واحد رشد کرد تا پارادوکس نزول و صعود کم قدرت در بازار شکل بگیرد.
امروز شاخص کل تنها 6 هزار واحد ریزش کرد اما شاخص هم وزن بیش از 2 هزار واحد رشد کرد تا پارادوکس نزول و صعود کم قدرت در بازار شکل بگیرد.
روند صعودی در بازار سرمایه امروز نیز ادامه یافت و شاخص کل بورس با بیش از ۱۸ هزار واحد صعود دوباره وارد کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد شد. این روند صعودی فردا در آخرین روز معاملاتی هفته نیز ادامه خواهد داشت؟
شاخص کل امروز با رشد بیش از 26 هزار واحدی مواجه شده است.
در جریان معاملات امروز در بازار بورس تهران شاخص کل بورس با افت بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ واحدی کار را تمام کرد تا در نهایت به محدوده ۲ میلیون و ۱۴۳ هزار واحدی برسد. فردا این کانا هم از دست می رود یا بازار صعودی خواهد شد؟
شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی معاملات بیش از ۱۶ هزار واحد رشد کرده وتا این لحظه بیش از ۲۲ هزار واحد صعود کرده است.
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش ز ۴۰ هزار واحدی مواجه شده که نشان می دهد بازار در یک روند صعودی مستمر است.
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش ز ۴۰ هزار واحدی مواجه شده که نشان می دهد بازار در یک روند صعودی مستمر است.
با ورود همتی به ساختمان شیشه‌ای میرداماد، بسیاری امید داشتند که بازار ارز به پایان نوسان خود رسیده و رئیس‌جدید بانک مرکزی به زودی افسار نرخ ارز را خواهد کشید. امید‌ها به همتی برای حفظ ارزش پول ملی، اما تنها چند روز بیشتر دوام نداشت. روند صعودی نرخ ارز با آغاز به کار همتی ادامه یافت تا جایی که نرخ ارز تنها حدود یک ماه پس از آغاز به کار همتی و در میانه همان سال از کانال ۹ هزار تومان به بیش از ۱۵ هزار تومان رسید.
بورس امروز با رشد بیش از ۱۸ هزار واحدی مواجه شده و توانست به جایگاه
هافبک کره جنوبی پس از شکست از برزیل و حذف از جام جهانی اعتراف کرد که حریف بسیار بهتر بود و ثابت کرد که کره کار زیادی برای بهتر شدن باید انجام دهد.
جدیدترین گزارش‌ از شاخص‌های پولی نشان می‌دهد از ابتدای سال تا پایان مهرماه، پایه پولی با روند صعودی همراه بوده و در پایان هفتمین ماه سال به بیش از ۷۱۲ هزار میلیارد تومان رسیده است. رکوردی که در کنار ضریب فزاینده، تاثیر مهمی در حجم نقدینگی خواهد داشت.
شاخص کل امروز با رشد بیش از هزار واحدی مواجه شده است.
شاخص کل در ابتدای معاملات بیش از ۷ هزار واحد رشد کرده است.
مدیرعامل استقلال خوزستان می گوید این تیم قطعا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود و بیش از هر چیز به یک ورزشگاه خانگی نیاز داشت‌.
شاخص کل امروز با ریزش بیش از ۱۵ هزار واحدی به یک حمایت بسیار قوی نزدیک شد، شاخص کل در مدت زمان هفتگی طبق تصویر زیر به یک ناحیه حمایتی بسیار قوی نزدیک شده است.
مدیرکل حمل و نقل بین الملل و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش ۳۲ درصدی ترانزیت در ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
فدراسیون تیراندازی به دنبال اعزام یک نماینده دیگر در مسابقات اهداف پروازی به بازیهای کشورهای اسلامی است.
تمجید کارلو آنچلوتی از سه ستاره خط میانی تیمش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
مدیریت دیابت می‌تواند به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند. با این وجود، برای افرادی که پیش‌تر به هر دو بیماری مبتلا شده‌اند درمان‌هایی که آسیب‌هایی را که در قلب یا رگ‌های خونی رخ داده را برطرف می‌کنند مهم هستند و باید در کنار مدیریت قند خون ارائه شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ