شاخص کل بورس امروز با ریزش مواجه شده اما شاخص کل هم وزن مثبت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.»
بررسی ها نشان می دهد بخش عمده ای از خودروهای وارداتی موجود در گمرک غرب تهران در ۹ خرداد ماه سال جاری به گمرک اظهار و در انتظار صدور مجوز سازمان استاندارد جهت ادامه تشریفات گمرکی بوده اند.
بررسی ها نشان می دهد بخش عمده ای از خودروهای وارداتی موجود در گمرک غرب تهران در ۹ خرداد ماه سال جاری به گمرک اظهار و در انتظار صدور مجوز سازمان استاندارد جهت ادامه تشریفات گمرکی بوده اند.
به منظور رفاه حال کارکنان جهت مشارکت و اجرای مراسم عزاداری ساعت آغاز به کار ادارات، سازمانها، شرکت ها، بانک‌ها و موسسات دولتی برای فردا شنبه مورخ ۷ مردادماه با دو ساعت تاخیر خواهد بود.
حدادی پنجشنبه جهت برپایی اردوی تدارکاتی ۲ ماهه و انجام چند مسابقه تدارکاتی به آمریکا رفت تا ادامه تمریناتش را در آنجا و زیر نظر مربی اش مک ویلکینز پیگیری کند.
سازمان بورس جهت جمع کردن صف فروش و ایجاد بازار صعودی دو مصوبه مهم تصویب کرد.
لاکهید U ۲ جهت پرواز در ارتفاع بسیار بلند و همچنین همه شرایط آب و هوایی شبانه‌روز تا ارتفاع ۲۱ کیلومتری تولید شده‌است.
وزیر صمت، لایحه دوفوریتی واردات خودروی کارکرده را جهت طی تشریفات قانونی به هیات دولت ارسال کرد.
پژوهشگران یکی از شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه موفق شدند با تولید دو محصول دانش بنیان گامی اساسی در جهت ترمیم و درمان انواع زخم‌ها بردارند.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان جهت حضور در جام یاریگین روسیه از فردا ۲ بهمن ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.
تحرکات اخیر دولت آمریکا جهت هدف قرار دادن شبکه مراودات اقتصادی ایران در منطقه (به ویژه در عراق) و همچنین کنشگری خاص روسیه و چین در توسعه همکاری‌های اقتصادی و سیاسی با رقبا و دشمنان ایران در سطح منطقه، ۲ پالس نگران کننده منطقه‌ای و بین المللی هستند که اکنون ایران با آن‌ها رو به رو است و می‌توانند در آینده‌ای نه چندان دور، خسارات گسترده‌ای را به امنیت و منافع ملی کشورمان وارد کنند.
داده های جدید از ماموریت DART ناسا جهت برخورد یک فضاپیما با سیارکی برای تغییر مسیر آن حاکی از آن است که حداقل یک میلیون کیلوگرم خرده سنگ در نتیجه این رویداد ایجاد شده است.
اعضای تیم ملی ایران در ۲ بخش تکواندو و پاراتکواندو جهت حضور در مرحله نهایی رقابت‌های گرندپری عازم کشور عربستان شدند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از برنامه ریزی جهت تامین ۲ هزار ون تا سال آینده خبر داد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از آماده شدن ۲ ملک شهرداری جهت عرضه در بورس خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم که بدهی‌های بانکی شهرداری را نیز از این مسیر تهاتر کنیم.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از آماده شدن 2 ملک شهرداری جهت عرضه در بورس خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم که بدهی‌های بانکی شهرداری را نیز از این مسیر تهاتر کنیم.
شرکت صنایع نساجی هلال ایران آماده اجرای طرح عملیاتی تولید ۲ میلیون تخته چادر و ۸ میلیون تخته پتو جهت تأمین اقلام امدادی و زیستی جهت پوشش بحران‌های طبیعی احتمالی است.
حدود ۲ ساعت بعد از ورزش زمانی طلایی برای بازگرداندن ذخیره گلیکوژنی تخلیه شده بدن است، بنابراین لازم است در سریع‌ترین زمان ممکن تجدید ذخایر گلیکوژنی صورت گیرد و شناخت مواد غذایی با شاخص گلایسمی بالا کمک می‌کند تا فرد ورزشکار در ساعات اولیه بعد از ورزش، انتخاب‌های بهتری جهت بازگرداندن ذخایر گلیکوژنی از دست رفته خود داشته باشد.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از درمانگاه هتل ام القری در نجف اشرف با اشاره به ورود ۳۰۰ تن دارو به کشور عراق گفت: ۲ بیمارستان هوایی جهت خدمت رسانی به زائرین آماده بهره برداری است.
مجری خط ۶ مترو تهران گفت: ورودی‌های دوم ایستگاه‌های شهید رضایی و شهید اشرفی اصفهانی، به طور همزمان افتتاح و جهت تسهیل دسترسی به خط ۶ در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و اندونزی گفت: تهاتر کالا میان دو کشور ایران و اندونزی یکی از ساز و کارهای خوب و مناسب جهت استفاده هرچه بیشتر از این ظرفیت‌ها است.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان اعلام کرد: بیماری آبله میمون درمان اختصاصی ندارد؛ اما جهت مصرف بیماران دارو‌هایی در دنیا موجود هستند که توسط سازمان جهانی بهداشت برای مواقع طغیان بیماری آبله میمون توصیه شده اند.
شهردار تهران گفت: ۲ ملت ایران و عراق با افتخار در مسیر سازندگی و کمک به هم جهت خلق افتخار و بزرگی عظمت برای اسلام در کنار هم هستند و امیدواریم روز به روز این نزدیکی بیشتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ