سرخیو بوسکتس پس از پیروزی 0-1 بارسا مقایل مایورکا گفت که مستحق زدن یک گل دیگر هم بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم تهرانی لیگ برتر بدون حضور تماشاگر بازی های خانگی خود را برگزار خواهند کرد.
برناردو سیلوا می‌گوید اگر دنبال لذت بردن از بازی‌های بزرگی مثل فینال لیگ قهرمانان باشید، شانس‌تان برای موفقیت در آن‌ها هم بیش‌تر می‌شود.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
۵۵درصد مخاطبان اعلام کرده اند بعد از فیلترینگ گوگل‌پلی، میزان رشد درآمدی آن‌ها در پلتفرم‌های داخلی مثل بازار و مایکت کمتر از ۱۰ درصد بوده است. این افزایش درآمدزایی برای ۲۱ درصد کاربران هم فقط بین ۱۰ تا ۲۵ درصد بوده است. نکته مهم این‌که طبق اعلام ۸۲ درصد مخاطبان، همین میزان اندک رشد درآمدزایی در استور‌های داخلی هم دایمی نبوده و بعد از چند ماه به حالت اولیه بازگشته است.
کاپیتان‌های باتجربه فوتبال ایران اکنون در قامت مربی یکی از حساس‌ترین بازی‌های ایران طی 24 ساعت آتی را دنبال خواهند کرد.
یکی از سرگرمی‌های مردم تهران قدیم، خربازی (خرسواری، یابوسواری) بود که جوانان به آن علاقه بسیاری داشتند. برخی دیگر از مردم هم در روز‌های تعطیلات عازم باغات و سایر گردشگاه‌های تهران نظیر چشمه علی، دوشان تپه، پس‌قلعه، عشرت‌آباد، میدان باغشاه و … می‌شدند و وقت خود را بیشتر با بازی‌های دسته جمعی مثل الک دولک، یک پی دو پی، دوک‌بازی و … می‌گذراندند.
گواهی‌های سپرده کالایی مثل سهام نیستند که روی آن‌ها معاملات سفته باز گونه انجام شود. هدف از گواهی سپرده‌ی کالایی نفتی این است که کالای اصلی جا به جا شود و انتقال فیزیکی و خرید و فروش در بازار‌های انرژی هم صورت بگیرد.
با توجه به بازی‌های باقی‌مانده، کار سپاهان، روی کاغذ، در مقایسه با پرسپولیس و استقلال به‌مراتب راحت‌تر است؛ ولی درست مثل شرایط دو تیم تهرانی در هفته قبل، آن‌ها نه‌تنها باید همه بازی‌ها را ببرند بلکه باید این بار منتظر بمانند که پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس از درجه سختی بازی‌های پیش‌رو، در رده متوسط قرار می‌گیرد و استقلال سخت‌ترین بازی‌ها را پیش‌رو خواهد داشت.
درست است که این روز‌ها اسم پریسا جهانفکریان دوباره در رسانه‌های داخلی مطرح شده، ولی پیش از این چهره‌های سرشناسی از ایران در قالب تیم پناهندگان حتی فرصت حضور در بازی‌های المپیک را هم به دست آورده که از لحاظ اسم و رسم شرایط کاملا متفاوتی داشته‌اند. در همین المپیک ۲۰۲۰ توکیو که به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری‌اش دستخوش تغییر و تحول شد، ایران در عین ناباوری پنج ورزشکار در تیم پناهندگان در رشته‌های مختلف داشت که کیمیا علیزاده سرشناس‌ترین آن‌ها بود
سعید الهویی می‌گوید شروع مجدد لیگ برتر یک چالش جدی برای تمام تیم‌ها خواهد بود.
دایی در بازی‌های آسیایی ۹۴ هیروشیما از ناحیه طحال دچار پارگی شدید شد به طوری که تنی چند از ملی‌پوشان تصور کردند وضعیت او بسیار وخیم است و حتی شروع اشک ریختن کردند، اما به لطف خدا علی دایی پس از یک عمل سنگین و البته موفقیت آمیز به زندگی و به تیم ملی برگشت و همه ایران را خوشحال کرد. درست مثل احمدرضا عابدزاده که در سال ۸۱ عمل جراحی سنگینی را روی مغز خود تحمل کرد و...
رودی فولر هرچند حالا در تیم ملی آلمان مشغول است و از بایرلورکوزن جدا شده ولی مثل همیشه دوست دارد این تیم در بازی‌هایش برنده شود.
انتظار می‌رود اگر قرار به جمع‌و‌جور‌کردن بهانه‌ای برای بدون تماشاگر‌کردن رقابت‌های ورزشی باشد، بهانه‌ای باورپذیر باشد یا حداقل در سکوت، مثل همان کاری که فدراسیون فوتبال کرده، از کنار بدون تماشاگران بودن بازی‌ها عبور شود. گو اینکه یک نفر یا یک نهاد بالاخره باید به این موضوع ورود کرده و مسئله را حل‌وفصل کند. مگر اینکه قرار باشد بازی‌های فوتبال و دیگر رقابت‌های ورزشی در ایران تا مدت‌های زیاد دیگری بدون حضور تماشاگر باشد که این موضوع بحثی دیگر و صدالبته عجیب است.
زمان بکارگیری کمک داور ویدئویی در بازیهای لیگ برتر هنوز مشخص نشده است.
کیهان نوشت: کشور‌های مختلف دنیا با تدابیری اجازه سوداگری در بازار ارز را نمی‌دهند و برای متخلفان مجازات سنگینی در نظر می‌گیرند مثلا در مصر، همه کسانی که خارج از بانک‌های مورد تایید یا موسساتی که دارای مجوز هستند، معامله ارزی می‌کنند به حبس سه تا ۱۰ سال و جزای یک تا پنج میلیون پوند محکوم می‌شوند.
با اضافه شدن یک کمک داور به جمع تیم داوری مسابقات لیگ، قرار است وقت های اضافی بازی‌ها دقیق محاسبه شود.
هافبک آلومینیوم معتقد است در بهترین شرایط آماده شروع بازی‌های لیگ برتر شدند.
بازیکنان تیم مراکش که با حذف اسپانیا در ضربات پنالتی بزرگترین شگفتی‌ جام‌جهانی را رقم زدند، مثل پیروزی های قبلی در زمین چمن سجده کردند. پرچم فلسطین هم همچون بازی‌های قبلی‌ در همه عکسهای جشن دیده می‌شود
حریف مثل بعضی بازی‌های ایران به سمت بازی مستقیم رفت، همچنین کار‌هایی مثل داد و بیداد و حقه‌بازی برای خطا گرفتن و ضربه ایستگاهی انجام دادند تا سر داور را کلاه بگذارند.
یک تولیدکننده تخم مرغ گفت: قیمت تخم مرغ در بازارهای هدف مثل عراق و افغانستان الان حدود ۳۷ تا ۳۸ هزار تومان است و برای صادرکننده اصلاً نمی‌صرفد تا با این ارقام تخم مرغ صادر کند.
کاروان ورزشی ایران که در بسیاری از رشته‌ها مثل والیبال، کشتی و برخی رشته‌های رزمی نفرات اصلی خود را به ترکیه نبرده بود، با کسب ۳۹ طلا، ۴۴ نقره و ۵۰ برنز و عنوان سومی بازی‌ها به کار خود پایان داد.
کاروان ورزشی ایران که در بسیاری از رشته‌ها مثل والیبال، کشتی و برخی رشته‌های رزمی نفرات اصلی خود را به ترکیه نبرده بود، با کسب ۳۹ طلا، ۴۴ نقره و ۵۰ برنز و عنوان سومی بازی‌ها به کار خود پایان داد.
همزمان با شروع مسابقات فوتبال باشگاهی اروپا انتظار می‌رفت صداوسیما مثل همیشه با پخش بازی‌ها به صورت مستقیم مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند.
کراس‌اوور ملی گروه صنعتی ایران‌خودرو با نام «ری‌را» با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت معرفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ