سرنگون شدن در محوطه جریمه این بار با اعلام خطای پنالتی روی ملی‌پوش ایرانی پورتو همراه نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم بسکتبال «دنورناگتس» با پیروزی در بازی نخست سرس فینال لیگ NBA، یک قدم به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شد.
قرار است که پیر لوئیجی کولینا دیدار حساس استقلال و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کند.
به رغم نداشتن روابط دیپلماتیک رسمی میان ایران و مصر و وجود دست‌اندازها در روابط این دو تمدن قدیمی، تماس و دیدارهایی در همین فضا میان مقامات ارشد دو کشور در جریان بوده است.
ناپولی در مسابقه خارج از خانه مقابل یوونتوس به سه امتیاز دیگر برای نزدیک شدن به قهرمانی سری آ دست پیدا کرد.
نخست وزیر عراق در گفتگو با یک روزنامه سعودی از برگزاری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی در بغداد در آینده نزدیک خبر داد.
رسانه‌‌‌ آمریکایی‌‌‌ وال‌استریت ژورنال در گزارشی مدعی شد که مقامات یک کشور همسو با ایالات متحده از همکاری جدید مسکو و تهران برای ساخت کارخانه جدیدی در روسیه خبر داده که می‌تواند حداقل ۶۰۰۰ پهپاد ایرانی برای جنگ روسیه علیه اوکراین بسازد. به گزارش انتخاب به نقل از وال‌‌‌استریت ژورنال، این جدیدترین نشانه از تعمیق همکاری بین ایران و روسیه است.
مرد دستفروش به چوبه دار نزدیک شد
کریم پس از دستگیری و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: من به خاطر مشکلات روانی‌ام بار‌ها در بیمارستان بستری شده‌ام. چند ماه پیش از حادثه برای اینکه سرگرم باشم و با بیماری‌ام مقابله کنم تصمیم گرفتم با دستفروشی خودم را مشغول کنم. روز حادثه در حال کار بودم که چند نفری به سراغم آمدند و با لحن تندی از من خواستند تا کارم را تعطیل کنم که مخالفت کردم و آن‌ها به یکباره به سمتم حمله کردند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
«درست است که این اواخر نزدیکی آذربایجان با اسرائیل بیشتر شده، اما موضوع جدیدی نیست و حدود ۳۰ سال است که این دو رابطه‌شان را حفظ و گسترش داده‌اند. در خصوص حضور شناور‌ها هم درست است که برای نخستین بار رخ داده، اما این صرفا به معنی مانور سیاسی است. به طور کلی باید این اقدامات آمریکا و اسرائیل را در راستای طرح «صلح ابراهیم» تحلیل کنیم نه حمله نظامی به ایران.»
پایگاه «ایست‌ایژیافروم» در گزارشی سفر اخیر رئیس‌جمهور چین به عربستان و معنای این سفر برای رابطه واشنگتن-ریاض را بررسی کرده است.
سرمربی فجرسپاسی شیراز معتقد است رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان سخت و نزدیک است و صعود به لیگ برتر سخت خواهد بود.
سرمربی سایپا می‌گوید این تیم هفته به هفته به شرایط بهتری می‌رسد و به صدر جدول نزدیک‌تر خواهد شد.
نخست وزیر سابق قطر از «تلاش های دور و نزدیک» برای شکست میزبانی قطر در جام جهانی فوتبال 2022 ابراز تأسف کرد.
سرمربی آلومینیوم اراک می گوید که خیلی دوست داشتیم که امروز با حضور تماشاگران بازی می‌کردیم و هواداران استقلال را از نزدیک می‌دیدیم.
دو قاب مشابه از سرمربی‌های پرسپولیس و تیم ملی شکار شده که مشغول تماشای کورس شاگردان خود هستند.
کاپیتان استقلال می‌گوید صد درصد پای رضا میرزایی را زده‌اند اما داور پنالتی نگرفته است.
عصر دیروز نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان به دیدار هم رفتند که در پایان دو تیم امتیازات را تقسیم کردند
مدافع تراکتور مدعی است که به هیچ عنوان برخوردی با مهدی عبدی نداشته و اشتباه داور نزدیک بود تا دو امتیاز حساس را از آنها بگیرد.
در تصاویر تلویزیون و دوربین باشگاه، کاملا مشخص است که کمک داور با وجود نزدیکی و اشراف به صحنه، پرچم خود را به نشانه خطا بلند نمی‌کند و به علامت گل، به سمت مرکز زمین حرکت می‌کند
پیش از شروع مسابقه تروا و رن در لیگ یک فرانسه اتفاقی ناگهانی نزدیک بود کام فوتبال فرانسه را ترک کند.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
نشست اعضای کارگروه راه اندازی سامانه کمک داور ویدئویی با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
سرمربی گل‌گهر درباره صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تیمش گفت: قانون فاصله نزدیک و شدت توپ رد شده است. فکر می‌کنم دست مدافع ما فضایی را اشغال نکرده بود. در محوطه اگر توپ به دست مهاجم بخورد، هند است اما درباره مدافع فرق می‌کند. البته من از صحنه دور بودم و به نظر کارشناسان داوری احترام می‌گذارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ