فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای هر سرباز (تا ۶۰ هزار نفر) برای تسهیلات قرض الحسنه پیش بینی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالا شما هم با این نظر موافقید که فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی در طول ۱۰۰ سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل پیدا کرده‌اند. این شرکت با طراحی‌های دستی میکی ماوس (Mickey Mouse) شروع به کار کرد، بعد به سمت شاهزاده خانم‌های مختلف رفت و آن‌ها را در پی یافتن سرگذشت و سرنوشت شیرین دنبال کرد، و تا این اواخر با به تصویر کشیدن داستان‌هایی با موضوعات مدرن‌تر و شخصیت‌های متنوع به کار خود ادامه داد.
علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در جریان یک نشست خبری اعلام کرد که حدود 50 درصد از پورتفوی اعتباری بانک سامان به تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص دارد.
وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای انجام ۲۰۰۰ پرواز در ایام اربعین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت:در ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی حدود ۷۰۰۰ اتوبوس به زائران برنامه‌ریزی شده است.
نخست‌وزیر قطر اعلام کرد که این کشور در چارچوب بشردوستانه کمک‌هایی را به اوکراین اختصاص می‌دهد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: بر اساس آمار دفتر آبزیان آب شیرین، شیلات استان تهران با تولید یک میلیون و ۱۰۰ هزار نخ زالو سال ۱۴۰۱ توانست رتبه دوم تولید زالو را به خود اختصاص دهد.
در شرایطی که آپارتمان‌های بالای ۱۰۰ متر فقط ۲۵ درصد معاملات مسکن را در تهران به خود اختصاص می‌دهند، بررسی‌ها از رونق نسبی بازار واحدهای کمتر از ۷۰ متر حکایت دارد.
تمامی بلیت های اختصاص یافته به دربی ۱۰۰ پایتخت به فروش رفته است و تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.
معاون اول رئیس جمهور اختصاص سهام عدالت به هر یک از مشمولان به ارزش حداکثر ۱۰۰ میلیون ریال را ابلاغ کرد که این سهام از محل سهام دولت در بانک‌های ملت، تجارت و صادرات اختصاص خواهد یافت.
باشگاه پرسپوليس با یک خریدار ویژه مواجه شده است؛ فردی که مدعی هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری برای سرخ‌هاست!
چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت ایرانی اعم از دولتی و خصوصی امروز و فردا هم دایر است.
مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: به وزارت جهاد کشاورزی برای اختصاص ۱۰۰ هکتار گلخانه برای یافتن راه حل های بومی سازی، هوشمندسازی و ... در کشاورزی پیشنهاد داده ایم.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی نوشت: با بودجه ۳۱۷۷۳۸۶۲ میلیون ریالی حتی در صورت تخصیص ۱۰۰ درصدی چه کاری میتوان کرد؟
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
تماشاگران مراکش تمام ظرفیت اختصاص داده شده به خود در دیدار نیمه نهایی را تکمیل کردند.
منابع مصری از اختصاص سه میلیارد پوند معادل ۱۲۲ میلیون دلار برای اجرای طرح کشاورزی برای کاشت ۱۰۰ میلیون درخت طی هفت سال خبر دادند.
شاهپور علایی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان از محل مدیریت بحران برای مبارزه با آفت سرخرطومی حنایی خرما خبر داد و گفت: از این میزان ۱۵ میلیارد تومان به جنوب کرمان اختصاص دارد.
سرپرست مرکز ملی هوا می‌گوید برای نخستین بار ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۲ برای حمایت از قانون هوای پاک احصاء شده و با این موضوع برنامه‌های مقابله با آلودگی هوا بسیار بهتر اجرا می‌شود.
شهردار منطقه۱۳ از کسب رتبه برتر این منطقه در  اجرای آرای ماده صد در شش ماه اول سال خبر داد و گفت: ۱۵ درصد از آراء اجرا و پالایش شده توسط اداره اجرای احکام مناطق به این منطقه اختصاص دارد.
شیراز - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پارک علم و فناوری فارس اختصاص یافته است.
یونسی در یک ضرب وزنه‌های ۷۵، ۸۰ و ۸۳ را مهار کرد و اول شد. او در دو ضرب نیز رکورد ۱۰۰ کیلوگرم را ثبت کرد و در مجموع با ۱۸۳ کیلوگرم رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای هر سرباز (تا ۶۰ هزار نفر) برای تسهیلات قرض الحسنه پیش بینی شده است.
گرمسار- استاندار سمنان گفت: از محل سفر رئیس جمهور به استان، ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سیلوی گرمسار اختصاص و تا کنون پنج میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
تفاهم‌نامه‌ای با بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی برای افزایش جمعیت و فرزندآوری دانشجویان به ثبت رسید که با این بودجه برای دانشجویان متاهل بسته‌های بلاعوض و وام‌هایی طراحی می‌شود که متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت نام در سایت مربوطه از این طرح‌ها استفاده کنند.
مشاور امور اجتماعی وزیر نفت ضمن تشریح اعتبارهای اختصاص داده‌شده برای استان خوزستان، گفت: اکنون در این استان ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طرح های مسئولیت اجتماعی در حال اجرا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ