معاون اول رئیس جمهور اختصاص سهام عدالت به هر یک از مشمولان به ارزش حداکثر ۱۰۰ میلیون ریال را ابلاغ کرد که این سهام از محل سهام دولت در بانک‌های ملت، تجارت و صادرات اختصاص خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن از افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و سه دهک اول ایثارگران به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده بودند و دولت طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ موظف بود، به افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی می‌شوند، سهام عدالت اختصاص دهد.
نوید رجایی گفت: توصیه به سهامداران این است بخشی از پرتفوی را برای خرید سهام کوتاه مدتی اختصاص دهند و بهترین زمان اصلاح پرتفوی نیز هم اکنون است.
با توجه به تاکید قانون مبنی بر تخصیص سهام به نوزادان، وزارت اقتصاد منتظر تامین منابع برای اختصاص این سهام به متولدان سال جاری است.
واگذاری سهام به فرهنگیان در قالب طرح ارزش مالکانه وارد فاز عملیاتی شده است. نحوه واگذاری این سهام مطابق مدل‌ها و فرمول‌های مالی احصاء و مجموع ارزش‌ها شامل ارزش روز دارایی، آورده دولت، سهم الشرکه فرهنگیان و سود سنواتی به یک میلیون و ۶٠٠ هزار فرهنگی اختصاص می‌یابد.
حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان این که برای اختصاص سهام عدالت به جاماندگان ابتدا باید تامین اعتبار سهام ارزنده وجود داشته باشد گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری با تخصیص سهام شرکت های مس، فولاد و پتروشیمی خلیج فارس مخالف کرده است.
صادقی گفت: از ۲۲.۷ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری انجام‌شده در صنعت نفت سهم صنایع پتروشیمی ۲.۷ میلیارد دلار بوده است.
در حالی که ششم فروردین ماه خبری مبنی بر ابلاغ اختصاص سهام عدالت به جاماندگان رسانه ای شد؛ امروز رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از درخواست لغو تصویب‌نامه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور اختصاص سهام عدالت به هر یک از مشمولان به ارزش حداکثر ۱۰ میلیون تومان را ابلاغ کرد که این سهام از محل سهام دولت در بانک‌های ملت، تجارت و صادرات اختصاص خواهد یافت.
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی گفت: ما لیست افراد محروم از سهام عدالت را به سازمان خصوصی سازی ارسال کردیم تا سهام عدالت این افراد هم صادر شود.
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی گفت: ما لیست افراد محروم از سهام عدالت را به سازمان خصوصی سازی ارسال کردیم تا سهام عدالت این افراد هم صادر شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده با اختصاص چهار همت سهم گازرسانی به روستاها و مناطق کوهستانی سردسیر و صعب‌العبور موافقت کردند.
نمایندگان مجلس با اختصاص چهار همت سهم گازرسانی به روستاها و مناطق کوهستانی سردسیر و صعب‌العبور موافقت کردند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: به وزارت اقتصاد اجازه داده شد به منظور حمایت از سهامداران خرد تا ۱۰ همت از سهام دولت در شرکت‌ها را در اختیار صندوق تثبیت بازار سرمایه قرار دهد.
آیت الله نوری همدانی، صرف دو سوم سهم امام برای زلزله زدگان شهرستان خوی را مجاز شمرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی ششمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
این ظرفیت به دلیل حوادث اخیر در جریان جام جهانی قطر نیز فعال نشد اما در نهایت برای بازی تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا، مجوز پخش بازیها در سالن‌های سینما فراهم شد که در کدام شگفتی منجر به فروش 14350 بلیت و 610 میلیونی در 103 سالن در سراسر کشور متشکل از 58 سالن در تهران و 43 سالن در شهرستان‌ها شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
با تصویب هیات وزیران، باقیمانده سهام متعلق به دولت در برخی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی به صورت مستقیم به افراد فاقد سهام عدالت که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی قرار دارند، واگذار می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی از ابلاغ بانک مرکزی برای تخصیص ۲۰ درصد سهم منابع بخش کشاورزی هر یک از بانک‌ها برای اجرای کشاورزی قراردادی خبر داد.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: مصوبه هیأت دولت برای اختصاص سهام عدالت به بازماندگان ۲ دهک تحت پوشش نهادهای حمایتی منتظر تصویب نهایی دولت است.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: مصوبه هیأت دولت برای اختصاص سهام عدالت به بازماندگان 2 دهک تحت پوشش نهادهای حمایتی منتظر تصویب نهایی دولت است.
سخنگوی دولت از اختصاص سهامی معادل یک میلیون تومان برای متولدان سال ۱۴۰۰ و معادل یک و نیم میلیون تومان برای فرزندان متولد سال ۱۴۰۱ در راستای سیاست دولت از خانواده‌ها برای فرزندآوری خبر داد.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار طی دو نامه به معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت به ترتیب خواستار ابلاغ مصوبات ده‌گانه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و تغییر فرمول نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها شد.
وخاور یکی از نمادهای گروه بانکی است که سهامدار عمده آن شرکت کیا آسا تجارت توس با نزدیک به ۴ درصد مالکیت سهام می باشد. همچنین مقدار سهام شناور شرکت ۷۴ درصد است. وضعیت این بانک به لحاظ بنیادی چگونه است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ