گرگیج یکی از دستگیر شدگان حمله به کلانتری در زاهدان می‌گوید که زمانی که به محل شلوغی‌ها برگشته مسلح نبوده، ولی در مسیر سه نفر در پژو ۴۰۵ می‌گفتند که مردم را دارند می‌کشند و جعبه ماشین را باز کردند و اسلحه به مردم دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همشهری نوشت: یکی از حوزه‌های اقتداری کشور، قدرت اطلاعاتی و امنیتی ایران است. دستگیری افراد دوتابعیتی توسط دستگاه امنیتی، مانور عظمت امنیتی ایران بود و همین، دشمن را مجبور به آزاد کردن اموال بلوکه شده ایران می‌کند.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سرشناس این شهرستان خبر داد.
رشت- ۳ کارمند شهرداری یکی از مناطق شهر رشت به جرم ارتشاء و اختلاس دستگیر شدند.
میامی- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که در یکی از استان های همجوار با سمنان، با ضربات چاقو دوست خود را به قتل رسانده بود، در میامی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
رئیس اطلاع رسانی تهران بزرگ: در پی انتشار فیلم حمله یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم، رسیدگی در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت.
یکی از دستگیرشدگان که مقدار ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر از مشروبات الکلی مسموم در کارخانه او کشف شده مدعی است این مواد به عنوان محلول ضد عفونی کننده در میان فروشگاه‌ها توزیع شده و نباید به عنوان مشروبات الکلی مصرف می‌شده است.
بندرعباس- فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری یکی از سرشبکه ها و سرباندهای قاچاق سوخت هرمزگان، توسط مرزبانان هرمزگان خبر داد.
این فرد سال ۹۱، تسهیلات ارزی برای واردات کالا از یکی از بانک‌های استان دریافت کرد، اما با ارائه گزارش‌های جعلی، تسهیلات دریافت شده را به جای واردات کالا، صرف امور شخصی خود کرده است.
گرگان-رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در ادامه تلاش های دادگستری گلستان برای وصول مطالبات بانکی، یکی از بدهکاران کلان بانکی استان دستگیر شد.
سمنان - افرادی که قصد داشتند به یکی از اماکن نظامی شهرستان سمنان تعرض کنند، با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
سمنان - افرادی که قصد داشتند به یکی از اماکن نظامی شهرستان سمنان تعرض کنند، با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
دادستان گرگان افزود: این فرد به همراه یکی از مدیران شهری و کارمند شهرداری گرگان بازداشت شدند.
ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری عوامل شهادت شهید امیر سحابی از شهدای امنیت در بوکان خبر داد.
دادستان تهران از دستگیری یکی از لیدرهای ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور خبر داد.
وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
کارگر یکی از پمپ‌بنزین‌های تهران تراشه‌های کارت سوخت شهروندان را در کمتر از چند ثانیه با تراشه سوخته عوض می‌کرد و بنزین کارت‌ها را سرقت می‌کرد.
اطلاعیه سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران: اواخر هفته گذشته عده‌ای فریب خورده با تحریک شبکه‌های معاند، در مراسم چهلم یکی از کشته شدگان اغتشاشات اخیر در بهشت زهرای تهران سعی در ایجاد بلوا و آشوب و ناامنی و همراه کردن افراد حاضر در مراسم را داشتند
«من دست چپم را روی شانه شهید انداختم و با یک سنگ به سرش ضربه زدم. سنگ وقتی به سرش خورد، خرد شد. بعد از اینکه سنگی به سر شهید زدم سه ضربه با مشت به سرش کوبیدم و دیدم که با چاقو و سنگ شهید را می‌زنند»؛ این قسمتی از دفاعیات محمدمهدی کرمی فرزند ماشاالله متهم ردیف اول پرونده قتل سیدروح الله عجمیان است که به عنوان اولین ضارب، حمله به شهید مظلوم کرجی را آغاز کرد.
تالش- فرمانده انتظامی تالش با اشاره به قتل پدر توسط پسرش در این شهرستان گفت: قاتل در یکی از استان های مرزی شناسایی و دستگیر شد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص دستگیرشدگان اتفاقات اخیر، گفت: کل شرکت کنندگان در اغتشاشات در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است. یکی از مسائل موجود مغالطه دشمن است. در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند، ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند، ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند و انگیزه این ها ۶۵ درصد هیجانی است.
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: به وزارت بهداشت و پزشکی قانونی دستور داده شد علت فوت یکی از دستگیر شدگان در پلیس امنیت اخلاقی را پیگیری کنند.
پلیس در جریان عملیاتی در جنوب اسپانیا یکی از بزرگ‌ترین پولشو‌های اروپا را دستگیر کرد، فردی که کلر ژرژ، سخنگوی یوروپل، بازداشت او را یکی از اهداف مهم پلیس واحد اروپا عنوان کرد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: یکی از پرسابقه ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ عملیات تروریستی فرامرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: یکی از پرسابقه ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ای عملیات تروریستی فرامرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ