اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاینورد در حضور یک نیمه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل اسپارتا روتردام رسید.
نوری‌قزلجه نماینده مجلس درباره اعلام وصول نشدن استیضاح وحیدی به دلیل رفاقت با قالیباف یا حمایت‌های نهاد‌های خاص از وزیر کشور، به صراحت گفت: «اصلا تصور نمی‌کنم که استیضاحی صورت بگیرد و وزیر کشور با استیضاح عزل بشود. احتمال این استیضاح در مجلس یازدهم بسیار کم است. سبک و سیاق رای نمایندگان و فشار‌هایی که هست را احساس می‌کنیم.»
یادآوری و سفر به دوران گذشته بعضی مواقع می‌تواند انسان‌ها را از مهلکه افسردگی و ناامیدی نجات دهد.
رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی فاتب گفت: با تلاش مأمور سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران، پسربچه ۸ ساله که داخل یک واحد مسکونی گرفتار حریق شده بود، نجات پیدا کرد.
نکات ضروری در رعایت بهداشت آب در پیاده روی اربعین
زائران پیاده روی اربعین حتما در نوشیدن آب باید نکاتی را رعایت کنند تا سلامت آنها حفظ شود.
یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل پخت این غذا، مرحله سرخ کردن سبزی قورمه است. در این مطلب شما یاد می‌گیرید با رعایت چند نکته ساده یک قورمه سبزی خوش‌عطر و خوش رنگ بپزید و میل کنید.
نفتکش ایرانی ۶ سرنشین یک لنج حادثه‌دیده را از غرق‌ شدن در خلیج‌فارس نجات داد.
یکی از مواردی که در رشد و تقویت گیاهان آپارتمانی نقش مهمی دارد، استفاده از کود مناسب است که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران موفق به نجات  6 سرنشین یک لنج حادثه دیده در آب ‌های خلیج فارس شد.
هلال احمر نکات ضروری در مورد رعایت بهداشت آب در پیاده روی اربعین را تشریح کرد.
سمنان- سرپرست جمعیت هلال احمر در استان سمنان از نجات یک طبیعت گرد گرفتار در ارتفاعات جنگل ابر شاهرود در منطقه چشمه شاه پسند خبر داد.
وینیسیوس مشکلی برای تحویل دادن پست وینگر چپ به کیلیان امباپه ندارد و خودش ترجیح می دهد نزدیک به دروازه بازی کند.
منصور برزگر با حضور در اردوى تيم ملى كشتى آزاد جوانان، نكات كليدى را براى شاگردان محسن كاوه بيان كرد.
با وجود تلاش میلان و اینتر برای ساخت ورزشگاه جدید، مقرر شد که ورزشگاه سن سیرو نیز تخریب نشود.
به دلیل وقوع احتمالی بیماری های مشترک بین انسان و دام، جهت حفظ سلامت عزاداران و مصرف کنندگان و به منظور پیشگیری ازسرایت این بیماری ها بر لزوم پرهیز جدی از کشتار دام در سطح شهر تاکید شده است.
فرهادی گفت: کانون حریق طبقه منفی چهار و در قسمت موتورخانه این هتل بود که با تلاش آتش نشانان در مجموع ۵۰ نفر از مسافران و ۵۰ نفر از خدمه این هتل که در طبقات بالایی گرفتار دود ناشی از آتش سوزی شده بودند، تخلیه و به مکان امن منتقل شدند.
درست کردن کیک در منزل نیاز به دانستن فوت و فن‌های خاصی دارد که اگر آن‌ها را رعایت نکنید، نتیجه مطلوبی از پخت کیک نخواهید گرفت.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه نجات یوزپلنگ نیازمند عزم ملی است، گفت: مسئولان حداقل دو کیلومتر پیک تردد بحرانی تصادفات یوزها در محور میاندشت میامی را فنس کشی کنند.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
مشهد ـ مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: با توجه به وقوع حادثه برای کارگری جوان در یک پروژه ساختمانی در مشهد، آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل، فرد مصدوم را نجات دادند.
حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل خبر داد. او خاطر نشان شد: در حال حاضر ۶۴ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر اردبیل در مناطق سیل‌زده در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.
مدیرعامل هلال‌احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش‌آموز اردبیلی از هجوم سیل در یک اردوی تفریحی تابستانه خبر داد.
مدیرعامل هلال‌احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش‌آموز اردبیلی از هجوم سیل در یک اردوی تفریحی تابستانه خبر داد.
در مورد زندگی حیوانات در شهرها برخی افراد هستند كه از سگ‌ها می‌ترسند و وحشت دارند، برخی به حیوانات حساسیت دارند و برخی دیگر هستند كه به عنوان مخلوق خدا به حیوانات علاقمند هستند كه باید در روش كنترل حیوانات بدون صاحب به این نكات توجه كرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ