با اینکه رسانه‌های دولت ادعا کرده بودند وزیر پیشین خارجه، در قرارداد‌های انرژی، زنگنه را خائن خوانده است، (و ظریف آن را تکذیب کرد) روزنامه دولت روایت دیگری از آن منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی دو روز گذشته قیمت دلار نوسان محدودی را پشت سر گذاشته و در هر روز یک پله عقب‌نشینی کرده است. با وجود اینکه امروز سیگنال‌های مساعدی از اخبار سیاسی روانه بازار شد، اما معامله‌گران معتقدند بازار، اثر خبردرمانی را پیشخور کرده است.
چرا وزیر کشور از استیضاح توسط نمایندگان مجلسی که اساسا مدافع همین دولت هستند، استقبال نمی‌کند؟ چرا تیم رسانه‌ای دولت به حامیان توضیح نمی‌دهد اگر آن بند در ابلاغیه وزارت کشور درست بود، چرا از آن عقب‌نشینی شد؟ و مهم‌تر از همه اینکه چرا با فشار رسانه‌ای تلاش می‌کنند مانع از حضور وزیر کشور در جایگاه استیضاح شوند؟
باشگاه استقلال در مسیر تقویت خود به دنبال جذب سامان قدوس بود که به واسطه پیشنهاد بالای این بازیکن رد شد.
این کبری بی‌باک از اژدهای کومودوای که ۱۰۰ برابر خودش است عقب‌نشینی نمی‌کند.
یک عضو گردان‌های قسام در جنین تاکید کرد: در جریان حمله دو روزه علیه جنین، مبارزان مقاومت از مسافت صفر با صهیونیست‌ها درگیر شده و آنها را مجبور به عقب‌نشینی کردند.
منابع فلسطینی با اشاره به ضربات سخت مقاومت فلسطینی علیه اشغالگران از عقب‌نشینی جزئی ارتش صهیونیستی از جنین خبر دادند که طی آن یک صهیونیست به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.
منابع فلسطینی با اشاره به ضربات سخت مقاومت فلسطینی علیه اشغالگران از عقب‌نشینی جزئی ارتش صهیونیستی از جنین خبر دادند که طی آن یک صهیونیست به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: توصیه اینجانب به همه دلسوزان آن است که اجازه دهند مجمع تشخیص در یک فضای آرام و سازنده، آنچه را که تشخیص می‌دهد انجام دهد ضمن آنکه با اصل شفافیت مخالف نیستم.
یک سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی گفت که لفاظی‌های اخیر رئیس ستاد ارتش این رژیم درباره ایران و محور مقاومت، به معنای آمادگی تل آویو برای جنگ علیه ایران یا حمله به لبنان نیست.
یک روز پس از انتشار خبر برگزاری کلاس‌های غیرحضوری دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی پس از تعطیلات نوروز، این دانشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد.
وزارت ارتباطات در زمینه مطالب منتشر شده از قول وزیر ارتباطات درباره سیم کارت گردشگری اعلام کرد: برای گردشگران خارجی که مدت کوتاهی به ایران سفر می‌کنند و دایره ارتباطات آن‌ها با هموطنان خودشان در سکو‌هایی است که مطابق مقررات داخلی ما، آن سکو‌ها دچار محدودیت‌هایی است، درخواست‌هایی مطرح شده است که سیم‌کارت‌های گردشگریِ زمان‌دار که تفاوت آن دسترسی به چند سکوی خاص است، اختصاص داده و پس از خروج گردشگر، آن سیم‌کارت منقضی شود.
با عقب‌نشینی ایالات متحده از خاورمیانه، تقاضای بیشتری برای ایجاد یک سازوکار امنیتی رسمی برای مقابله با ایران به‌وجود خواهد آمد؛ به‌ویژه اینکه مذاکرات هسته‌ای در بن‌بست است. به زبان ساده، شرایط برای ایجاد یک سازوکار امنیتی منطقه‌ای برای مقابله جمعی از کشور‌ها با ایران هرگز به این اندازه فراهم نبوده است.
تحقیقات نشان می‌دهد که میانگین دمای زمین در حدود ۶۰۰۰ سال پیش در مقایسه با میانگین قرن نوزدهم حدود ۰.۷ درجه سانتیگراد گرمتر بود و سپس تا انقلاب صنعتی به تدریج سرد شد. ما دریافتیم که بیشتر شواهد به این نتیجه اشاره دارد. در همین حال، مدل‌های اقلیمی عموما روند گرمایش خفیفی را نشان می‌دهند که مربوط به افزایش تدریجی دی‌اکسید کربن است، زیرا جوامع مبتنی بر کشاورزی در طول هزاره‌ها پس از عقب‌نشینی صفحات یخی در نیمکره شمالی توسعه یافتند.
این فعال سیاسی گفت: دولت از شعار ساخت یک میلیون مسکن در سال عقب نشینی کرد و به نظر می رسد باید از سایر شعارهای انتخاباتی آقای رئیسی نیز عقب نشینی کند و صادقانه بگوید شدنی نیست.
پدری معتقد است زدن یک گل و سپس عقب‌نشینی برای بارسا خطرناک است و باید یاد بگیرند با زدن چند گل، به حریفان اجازه خودنمایی ندهند.
یک تحلیگر سیاسی وقایع اخیر کشور را مورد واکاوی و بررسی کارشناسانه قرار داد و تاکید کرد که انجام یکسری اصلاحات در کشور لازم است و به معنای عقب‌نشینی نیست.
یک تحلیگر سیاسی وقایع اخیر کشور را مورد واکاوی و بررسی کارشناسانه قرار داد و تاکید کرد که انجام یکسری اصلاحات در کشور لازم است و به معنای عقب‌نشینی نیست.
آرسن ونگر از عقب نشینی فیفا از طرح برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار خبر داد.
کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعتراضات خشونت‌آمیز در گوانگژو، مقامات حداقل در هفت منطقه از مراکز تولیدی در شمال هنگ‌کنگ گفتند، در حال لغو قرنطینه‌های موقت هستند. یک منطقه اعلام کرد، اجازه می‌دهد کلاس‌های حضوری در مدارس از سر گرفته و رستوران‌ها و سایر مشاغل از جمله سینما‌ها بازگشایی شوند.
با گذشت بیش از دو هفته که نیروهای روسی مجبور به عقب‌‌نشینی از شهر خرسون شدند، نیروهای ویژه اوکراین اکنون در حال نبرد با روس‌‌ها در جزایر و باتلاق‌‌های جنوب غربی هستند و سعی می‌کنند آنها را از یک شبه‌‌جزیره استراتژیک حیاتی در دهانه رودخانه دنیپرو بیرون برانند. اینجا جایی است که به دریای سیاه می‌‌رسد.
ایازی:‌ ۲۰ سال پیش در یک مقاله مفصل نوشتم که مسئله حجاب را باید به انتخاب خود جامعه بگذارید و آن‌ها به‌صورت طبیعی این کار را بکنند اگر حکومت خیلی دغدغه مسئله حجاب را دارد، کار فرهنگی کند و غیر مستقیم انجام دهد نه اینکه روش‌هایی به کار بگیرد که نه تنها شوق انگیز نیست که تنفرآور است.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: آن چیزی که وظیفه و رسالت ما است این است که امروزه فضای مجازی، با کمال تاسف رها شده است؛ دشمن از یک کاه کوه می‌سازد و از کوه نیز کاه می‌سازد. یعنی خدمات ارزشمند کشور را نمی‌بیند و یک مشکل را بزرگ می‌کند. باید این کشور فکری به حال فضای مجازی کند.
مارس ریگلی اولین شرکتی نیست که از بیم از دست دادن بازار چین از موضع خود بر سر تایوان عقب‌نشینی می‌کند. شرکت فرانسوی «ال و ام هاش» تولید کننده محصولات لوکس نیز پیش از این در سال ۲۰۱۹ بابت استفاده از تصویری که در آن نقشه چین بدون جزیره تایوان دیده می‌شد عذرخواهی کرده بود.
بامداد یکشنبه «ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین طی فرمانی لازم‌الاجرا از همه نظامیان و غیرنظامیان خواست فوراً منطقه «دونتسک» را که خط مقدم درگیری‌ها با روسیه است، تخلیه و عقب‌نشینی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ