چین به دنبال ایفای قدرت در منطقه است و خود را ابرقدرت می‌داند و دومین قدرت اقتصادی دنیاست؛ آمریکا به عنوان اولین قدرت اقتصادی دنیا هم باید از منطقه بیرون رود پس حتی با بسته شدن قرارداد و واگذاری پروژه و تامین انرژی باز هم خرید نفت ایران در سبد ۵.٨ میلیون بشکه نفت روزانه محفوظ است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که مردم قدردان مدافعان امنیت کشورهستند، گفت: دشمن به جای ورود به حوزه‌های سخت و نظامی به مباحث نرم و فرهنگی روی آورده تا از طریق آن مشکلات کشور ایران را بزرگنمایی کند، باید هوشیار باشیم و مسئولان در دولت، مجلس و قوه قضائیه تمامی توانشان را برای رفع مشکلات اقتصادی به کار گیرند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نظر بنده موضوع استیضاح منتفی است، اظهار داشت: تصمیمات باید موجبات وحدت قوا را فراهم کند. امروز کشور نیاز به انسجام و همدلی برای عبور از مشکلات را دارد و قطعا قوا با یکدیگر تعامل سازنده ای خواهند داشت.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره روند رسیدگی به طرح استیضاح وزیر کشور که در رسانه‌ها به آن پرداخته شده است، گفت: به نظر بنده موضوع استیضاح منتفی است و تصمیمات باید موجبات وحدت قوا را فراهم کند. امروز کشور نیاز به انسجام و همدلی برای عبور از مشکلات را دارد و قطعا قوا با یکدیگر تعامل سازنده‌ای خواهند داشت.
ذات‌الله نیکزاد به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری معرفی و از خدمات علیرضا انیسی تقدیر شد.
به دلیل نزدیکی آرای مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد برای نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، در نهایت کار به قرعه‌کشی کشید.
بدلیل نزدیکی آراء مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد برای نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، آراء نواب رئیس مجلس در حال بازشماری است.
بدلیل نزدیکی آراء مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد برای نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، آراء نواب رئیس مجلس در حال بازشماری است.
آرای نیکزاد و ذوالنوری به حدی به هم نزدیک بود که چندین بار آرا بازشماری شده و در نهایت کار به قرعه کشی رسید و ذوالنور به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شد.
عبدالرضا مصری نایب‌رئیس اول و مجتبی ذوالنوری نایب‌رئیس دوم مجلس انتخاب شدند.
نیکزاد گفت: برخی تلاش دارند مجلس یازدهم را غیرانقلابی معرفی کرده و نشان دهند بعضی‌ها عزم‌شان راسخ است که بگویند این مجلس انقلابی نیست، این‌ها با ما مشکل ندارند با، ولی فقیه زمان مشکل دارند و نفهمیده‌اند که هرکس با، ولی فقیه درافتاد ور افتاد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در هیئت نظارت باید تخلفات نمایندگان را بررسی و شرعاً اعلام کنیم و به صراحت می‌گویم از ۲۳۴ پرونده‌ای که در هیات نظارت تشکیل شده، یک مورد اخلاقی و مالی نداشتیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در هیئت نظارت باید تخلفات نمایندگان را بررسی و شرعاً اعلام کنیم و به صراحت می‌گویم از ۲۳۴ پرونده‌ای که در هیات نظارت تشکیل شده، یک مورد اخلاقی و مالی نداشتیم.
نیک زاد در ادامه خطاب به مسافرینی که محور هراز را جهت تردد انتخاب می‌کنند؛ بیان کرد: چنانچه حاشیه رودخانه را جهت اقامت کوتاه مدت انتخاب می‌کنند از نزدیک شدن کودکان خود به محوطه رودخانه خروشان هراز جلوگیری کرده و مراقبت‌های لازم را برای فرزندان خود انجام دهند.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیروز جنگ روایت‌ها می‌تواند واقعیت‌ها را آن طور که می‌خواهد جلوه دهد لذا هیچ جهادی در عرصه نظامی و سایر بخش‌ها بدون پشتیبانی جهاد رسانه‌ای پیروز نخواهد شد.
نیکزاد درباره مدت زمان بازسازی واحد‌های تخریب شده اظهار کرد: نوسازی واحد‌های روستایی که عموما یک طبقه هستند است حدود شش ماه زمان می‌برد؛ بنابراین با دریافت تسهیلات و وام بلاعوض به دست متقاضیان انتظار داریم تا پایان شهریورماه سال آینده فرآیند نوسازی واحد‌های روستایی به اتمام برسد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که طرح مربوط به مجازات افراد به دلیل اظهارنظرشان به کمیسیون مربوطه ارجاع نشده است.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکار‌های تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد، موافقت کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکارهای تعیین هزینه های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد موافقت کردند.
نیکزاد گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است.
نیکزاد گفت: از ما می‌پرسند چرا اینترنت را محدود کردید و ما در پاسخ به آن‌ها می‌گوییم که ما اینترنت را محدود نکردیم بلکه اغتشاشگران اینترنت را محدود کردند. حاکمیت که ابتدا با محدود کردن اینترنت مشکلی نداشت بلکه برخی اغتشاشگر بودند که با استفاده ناصحیح از این نرم‌افزار‌ها باعث شدند که حاکمیت آن‌ها را محدود کند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید اعتراضات از کانال قانون دنبال شود، گفت: اگر اعتراضی به حجاب قانونی و نه حجاب اجباری وجود دارد، باید از راه خود پیش رود که آن هم مجلس است؛ مردم مشکل خود و حتی اعتراض‌شان به حجاب قانونی را با نمایندگان مطرح کنند که در صورت ارائه طرحی از سوی نمایندگان امکان بررسی آن با قید فوریت وجود دارد.
اردبیل- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با دفاع تمام قد از وزیر مستعفی دولت سیزدهم علت استعفای وزیر راه و شهرسازی را عود عوارض شیمیایی دوران جنگ اعلام کرد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی پس از استماع نطق یکی از نمایندگان درباره شکایت محمدباقر قالیباف از بیژن نوباوه درباره این موضوع توضیحاتی ارائه داد.
علی نیکزاد بیان کرد: واقعیت این است که نوه نمی‌تواند بابابزرگ خود را منکر شود. حرف‌های رئیس جمهور آذربایجان مبنایی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ