فرمانده نیروی پدافند هوایی با تأکید بر نقش حیاتی در مراقبت از مرزهای ایران و تأمین امنیت کشور، گفت: بر تمامی فعالیت‌های پروازی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در هر ارتفاعی نظارت و تسلط کامل داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا اسدی در مورد جدایی از تراکتور و قبول کردن پیشنهاد سپاهان صحبت کرد.
به درخواست روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از این به بعد او روی تیم‌های ملی پایه این کشور نیز تسلط کامل خواهد داشت.
قهرمان دو دوره جهان و راننده ردبول درباره نگرش خود به تسلط تیم در فرمول یک صحبت کرد.
ماسک در تازه‌ترین ادعای جنجالی خود اعلام کرد فناوری خودران کامل تسلا (موسوم به FSD) همین امسال در محصولات کمپانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
طبق اطلاعاتی که افراد مطلع در اختیار وال استریت ژورنال قرار داده‌اند، مدیرعامل تسلا در مهمانی‌ها دوز کامل کتامین را مصرف می‌کند.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مدعی شد که مقامات ارشد کرملین، پوشش خبری درباره او و گروهش را ممنوع کرده‌اند؛ ادعایی که با پوشش گسترده‌ اخبار تسلط کامل مسکو بر باخموت، در تضاد است!
به گفته این منابع در حدود ۲۰ ماه که از تسلط دوباره طالبان گذشته است، ۲۲ استاد از دانشکده هنرهای زیبا، ۳۲ استاد از دانشکده زراعت/کشاورزی، ۲۷ نفر از دانشکده انجنیری (مهندسی)، ۲۲ نفر از علوم کامپیوتر، ۲۱ نفر از دانشکده حقوق و علوم سیاسی، ۱۴ نفر از دانشکده روانشناسی، ۱۳ استاد هم از دانشکده علوم اجتماعی و ۱۲ استاد دیگر هم از بخش اداره عامه از کشور خارج شده‌اند.
فرماندهی ارتش خصوصی روسیه «واگنر» از تسلط کامل نیروهای خود بر شهر باخموت پس از ۲۲۴ روز خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: این نیرو با تکیه بر توان داخلی امروز در خلیج فارس در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و در حوزه هوایی، سطحی، زیر سطحی بر خلیج فارس تسلط کامل دارد.
برخلاف نوآوری‌های پیشین در عرصه فناوری هوش مصنوعی در مورد تسلط بشر بر طبیعت نیست بلکه به معنای کنار گذاشتن کامل کنترل است. چه متوجه باشیم چه نباشیم غرور انسان محور قدیمی که فناوری آن را قادر ساخته بود ممکن است به زودی جای خود را به بی ربطی و بی معنایی انسان بدهد.
پس از تسلط طالبان در کابل، یک میلیون و ۶۰۰ هزار شهروند افغانستان به کشورهای همسایه مهاجرت کردند.
در نمای کناری یک بدنه گرد و دارای عمق و برجستگی را می‌بینیم. آیرودینامیک بودن ایکس پنگ P ۷ i در این قسمت کاملا مشهود است. فرم و شکل بدنه به شکل فست‌بک بوده و بسیار چشم نواز و روان طراحی شده است.
منابع روسی از از کنترل روسها بر شرق شهر راهبردی باخموت خبر دادند.
تمام نمایندگی‌های خودرو‌های تسلا در زمان فروش اشتراک «سیستم رانندگی خودکار»، به راننده و کاربران این سیستم هشدار می‌دهند که در تمام طول رانندگی، باید حواس خود را معطوف جاده کنند و حضور راننده در پشت فرمان، کاملا الزامی است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به ضرورت تسلط کارگزاران فناوری به مهارت های ارتباطی با صنعت و بازار تاکید کرد.
آمریکا سلطه روسیه در چهار استان شرقی اوکراین را به عنوان مبنایی برای گفت و گوهای صلح به شدت رد کرد.
شریفی‌مقدم که به عنوان مجری ثابت برنامه صبحگاهی «صبحانه ایرانی» معرفی شده است، درباره تفاوت‌های گویندگی خبر و اجرای تلویزیونی اینگونه اظهار کرد: مجری‌گری در تلویزیون، بداهه‌گویی قوی می‌خواهد. گویندگی خبر هم یک مقوله کاملا متفاوت است. گویندگی خبر تسلط بالایی بر متن موضوعات روز می‌خواهد، چون یک گوینده خبر تا وقتی خبر را درک و فهم نکند نمی‌تواند آن‌را به بیننده منتقل کند. اما کلا اجرای تلویزیونی علاوه بر تسلط بالا بر موضوعات روز، بداهه‌گویی و فن بیان خیلی قوی می‌خواهد که خداراشکر ما در این زمینه همکاران گوینده و مجریان خوبی در تلویزیون داریم و می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم.
به گفته ۳ منبع آگاه شرکت تسلا در آمریکا به دلیل ادعاهای مربوط به کاملا خودران بودن وسایل نقلیه این شرکت با تحقیقات قضایی روبرو شده است.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که پس از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، کشورهایی اروپایی باید خود را برای کمک بیشتر به اوکراین آماده کنند زیرا رویکرد آمریکا تغییر خواهد کرد.
آنا ماریا سنورچویچ، بازیکن تیم زنان بارسلونا، در اقدامی جالب باعث تعجب خبرنگاران و خوشحالی هواداران این تیم شد.
آنا ماریا سنورچویچ، بازیکن تیم زنان بارسلونا، در اقدامی جالب باعث تعجب خبرنگاران و خوشحالی هواداران این تیم شد.
شناور شهید ناظری در سال‌های گذشته رونمایی شد و اکنون با معرفی شناور شهید سلیمانی و در آینده نزدیک شناور شهید ابومهدی، کاملا مشخص است که صنابع دفاعی کشورمان بویژه نیروی دریایی سپاه، به اشراف و تسلط کاملی روی طراحی جدید در ظاهر و بدنه دست یافته‌اند.
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که ارتش این کشور موفق شده بر سه شهرک در جنوب و شرق مسلط شود.
از این پس ۲۴ مرداد ماه در تقویم افغانستان به مناسبت سالروز شکست نیرو‌های خارجی و قدرت گرفتن طالبان تعطیلی عمومی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ