کمیسر انرژی اتحادیه اروپا می‌گوید که مقامات انرژی این اتحادیه بر این باورند که زمستان سال آینده از زمستان پیش‌ رو، سخت‌تر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر خواستار آزادی رئیس جمهور معزول نیجر و خانواده‌اش شد.
اتحادیه اروپا از روسیه خواست به دلیل حملات پهپادی اوکراین، جنگ در این کشور را تشدید نکند.
اتحادیه اروپا اعلام کرد که تحریم‌های خود علیه روسیه به دلیل جنگ در اوکراین را تمدید کرده است.
شورای اروپا از تمدید تحریم‌های بروکسل علیه مسکو تا سال آینده میلادی خبر داد.
مؤسسه ریستاد انرژی اعلام کرد که احتمالاً اتحادیه اروپا تلاش خواهد کرد که انبارهای ذخیره‌سازی گاز خود را پیش از فرا رسیدن زمستان پر کند که بر این اساس قیمت گاز بالا خواهد رفت.
دفتر روابط خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای حادثه موهن به آتش کشیدن قرآن کریم در پایتخت سوئد را محکوم کرد و خواستار منع تشدید شرایط در پی این رخداد شد.
اتحادیه اروپا در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه تهران، تحریم‌های تازه‌ای را علیه ایران اعمال کرد.
اتحادیه اروپا ۴ سازمان و نهاد ایرانی را با ادعای اینکه این نهاد‌ها از مجتمع نظامی و صنعتی روسیه حمایت می‌کنند، به فهرست تحریم‌ها اضافه کرد.
مقامات ناتو و اتحادیه اروپا سخت تلاش می‌کنند تا از همه امکانات خود برای شکست روسیه در اوکراین استفاده کنند؛ در همین رابطه کمیسیون اروپا از تداوم حمایت نظامی خود از اوکراین خبر داد.
اتحادیه اروپا امروز به ابراز نگرانی درباره تحولات جنین بسنده کرد و صرفا به صورت کلامی گفت: عمیقاً نگران رویدادهای اخیر در جنین هستیم که منجر به تلفات غیرنظامیان شده است!
پارلمان اتحادیه اروپا اخیرا به تصویب قانون جدیدی رای داده که کل چرخه عمل باتری دستگاه های الکترونیکی از طراحی تا پایان عمر را تغییر می دهد.
وزارت خارجه سوریه ، هدف اتحادیه اروپا از عدم دعوت سوریه جهت حضور در نشستی در خصوص این کشور را، فاش‌نشدن حقیقت اهداف تحریم‌های غیرانسانی و غیراخلاقی این اتحادیه دانست.
رئیس آژانس بین المللی انرژی هشدار داد که زمستان آینده برای اتحادیه اروپا سخت تر خواهد بود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز پیش از برگزاری نشست شورای وزرای امور خارجه کشورهای عضو گفت: باید برای زمستان اوکراین فکر کنیم
اتحادیه اروپا روز جمعه هشدار داد که منطقه یورو در طول زمستان با افزایش قیمت انرژی وارد رکود خواهد شد.
همزمان با پیامدهای تحریم روسیه توسط غرب و تقلای اروپا برای تامین گرمایش در آستانه فصل زمستان، شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا به طور روزافزون به سوزاندن زباله روی آورده‌اند.
زلنسکی گفت: «نود روزی که در پیش است بیشتر از سی سال گذشته در مورد استقلال ما تعیین‌کننده است. نود روزی که بیشتر از سال‌های قبل برای موجودیت اتحادیه اروپا تعیین‌کننده است. زمستان آینده (سرنوشت) ما را تعیین خواهد کرد».
وابستگی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به گاز روسیه این احتمال را تقویت کرده که تحریم های اروپا علیه مسکو، زمستان تاریک و سردی را برای آن‌ها رقم خواهد زد.
سخنگوی اتحادیه اروپا در سخنانی گفت که این اتحادیه به دلیل جنگ روسیه علیه اوکراین، طی زمستان آینده با دشواری هایی مواجه خواهد بود.
وینیسیوس با دریافت تابعیت اسپانیایی، تبدیل به سهمیه اروپایی رئال مادرید شد تا این باشگاه در زمستان پیش رو مشکلی برای جذب بازیکن خارج از اتحادیه اروپا نداشته باشد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه یکشنبه در سخنانی هشدار داد که زمستان سختی در انتظار اتحادیه اروپا خواهد بود.
محمد مرندی در توییتی نوشت: ایران ابهامات یا خلأ‌های متن را نمی‌پذیرد. زمستان نزدیک است و اتحادیه اروپا با بحران انرژی فلج کننده مواجه است.
سخنگوی اتحادیه اروپا با اشاره به تلاش کشورهای عضو این اتحادیه برای متنوع سازی منابع تأمین انرژی تأکید کرد که این کشورها به علت کمبود گاز، زمستان سختی در پیش دارند.
افزایش قیمت گاز اروپا امروز با توجه به مشکل اتحادیه اروپا در جمع آوری ذخایر کافی برای جلوگیری از واردات گاز روسیه در زمستان پیش رو، بدون ایجاد کمبود ذخایر استراتژیک، ادامه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ