مهدی طارمی با وجود اینکه گلی برای پورتو در دیدار برابر براگا نزد ولی نمره درخوری گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملوان نمایش قابل قبولی و سزاوارانه‌ای مقابل استقلال داشت.
سرخیو کونسیسائو بعد از اخراج در دقایق پایانی بازی پورتو و بنفیکا قصد نداشت زمین را ترک کند و همین کار باعث ایجاد یک جنجال بزرگ شد.
نسل جدید پرادو تنها در نسخه ۵ نفره به فروش می‌رسد و این یعنی در تمام نسخه‌ها فضای قابل قبول بار را در قسمت عقب خواهیم داشت. اگرچه کابین کیفیت و لوکس بودن سری ۳۰۰ را ارائه نمی‌دهد، اما متریال در داخل جنس قابل قبولی دارد.
این خودرو در مقایسه با محصولات قبلی، بزرگتر، سنگین‌تر، و مهم‌تر از همه، بی‌صداست. در زیر بدنه تماما سبز رنگ نظامی، همان شاسی و سیستم پیشرانه EV وجود دارد که در هامر EV وجود دارد، بنابراین سه موتور الکتریکی قادر به ارائه خروجی ترکیبی ۱۰۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۶۰۰ نیوتون‌متر و همچنین یک موتور عظیم ۲۱۲ کیلووات هستند.
فخرالدوله ۷پسر و یک دختر داشت و سرپرستی ۲۸دختر را هم قبول کرد تا هزینه زندگی آن‌ها را پرداخت کند. مثل خیلی از شاهزاده‌های قاجار، قبری برای خود در کربلا خریده بود، اما بعد از فوت پسرش «محسن» ضربه عاطفی شدیدی به او وارد شد و وصیت کرد او را کنار پسرش به خاک بسپارند. به همین خاطر، پیکرش را سال۱۳۳۴ در گورستان ابن‌بابویه شهرری دفن کردند.
شادی بعد از گل خاص رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، در فینال کوپا دل‌ری، به حمایت او از یک سازمان خیریه کمک به کودکان سرطانی اشاره داشت.
شواهد قبلی استفاده از مواد مخدر باستانی غیرمستقیم و عمدتاً بر اساس تصویر‌های هنری بود. بر اساس یک مطالعه جدید، انسان‌های باستانی در طی مراسمی که غار‌ها در ۳۰۰۰ سال پیش صورت می‌گرفت، از دارو‌های توهم‌زا استفاده می‌کردند.
56 سالگی اولین صاحب پسوند باتعصب در فوتبال ایران؛ کسی که نزدیک به دو دهه فقط با لباس استقلال در میدان حاضر شد.
میلاد کر با وجود برخورد شدیدی که در بازی قبلی داشت، در بازی با آلومینیوم به میدان رفت.
تیم اومونیا در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ فوتبال قبرس برابر تیم آنورتوسیس با نتیجه سنگین ۴ بر ۱ شکست خورد.
شب گذشته کادیز در حالی برابر میهمانش الچه با تساوی 1-1 متوقف شد که گل الچه باید به دلیل آفساید مردود اعلام می شد ولی حتی پس از بازبینی VAR نیز این اتفاق رخ نداد.
کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران مشکلی از بابت مصدومیت ندارد و تست آمادگی جسمانی را هم با موفقیت پشت سر گذاشت.
خرید جوان استقلال از صنعت نفت آبادان نمایش قابل قبولی در نخستین حضور در ترکیب آبی‌ها داشت.
هواداران عربستان که در بازی قبلی با آرژانتین بنر جنجالی با خود به ورزشگاه اورده بودند حالا با نسخه به روز شده آن به استقبال لهستان رفته‌اند.
ماریو گوتزه، ستاره باتجربه تیم ملی آلمان، در دقیقه 79 دیدار با ژاپن وارد میدان شد.
تیم ملی آرژانتین نیمه اول بازی برابر عربستان را با یک گل برتری به رختکن رفت. گل های مسی و لائوتارو مارتینز هم توسط کمک داور و وی ای آر رد شدند.
ذوب‌آهن باوجود مشکلات متعدد توانسته نتایج قابل قبولی را در نیم فصل اول رقم بزند.
مهدی ترابی همانند بازی قبلی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی پنالتی خراب کرد.
مهدی ترابی همانند بازی قبلی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی پنالتی خراب کرد.
سرمربی تیم ملی در دو دیدار متوالی از یک مدافع راست ثابت استفاده کرد و او را تغییر نداد.
محمدطاهر وادی عملکرد قابل قبولی را در دیدار دیشب برابر آرژانتین ارائه داد.
محمد محبی در نخستین تجربه حضور در ترکیب استقلال، عملکرد قابل قبولی داشت.
یحیی گل‌محمدی ظاهرا در این فصل برخلاف سال‌های گذشته اعتماد بیشتری به بازیکنان جوان پیدا کرده و از بازیکنان جوان خود در اردو‌ها و تمرین‌های پیش‌فصل بصورت قابل قبولی استفاده کرده است.
محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز گفت: وضعیت قابل قبولی در جریان نیست مصوبه مجلس این بود که ابتدا دولت سهمیه‌های مردم را تعیین کند و به همه متقاضیان سرویس داده و کالابرگ‌های الکترونیکی در اختیارشان قرار بدهد و بعد از آن به حذف ارز ترجیحی اقدام کند اما دولت عکس آن عمل کرد اول ارز را حذف کرد و بعد جامعه را با تنش‌های قیمتی و گرانی مواجه کرد و بخشی از مصوبه‌ای که گفته شد قیمت‌ها متناسب با شهریور ۱۴۰۰حفظ شود عملی نشد. در مورد کالابرگ‌ها و دهک‌بندی‌ها هم آن چیزی که جامعه انتظار داشت اتفاق نیافتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ