محمد محبی در نخستین تجربه حضور در ترکیب استقلال، عملکرد قابل قبولی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرواز یک پهپاد در حریم هوایی غزه و فعال شدن سامانه موشکی گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی از جدیدترین تحولات میدانی فلسطین است.
دینامو زاگرب با مدافع ایرانی خود امیدوار به جبران شکست دور رفت مقابل آ ا ک آتن است.
پرسپولیس راهی تبریز می‌شود، جایی که در سال‌های اخیر تنها یک بار در آن بازنده بوده است.
علیرضا کوشکی با یک شیرجه مشکوک توانست پنالتی برای گل‌گهر‌ بگیرد و زمینه‌ساز برد تیمش باشد.
محمد گنج‌خانلو برای شرکت در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با پنج روز تاخیر عازم اسکاتلند شد.
عثمان دمبله امروز در فرودگاه بارسلونا و هنگام سفر به سمت پاریس مشاهده شد.
یک طوفان ناگهانی پرواز 6 ساعته بایرنی ها به سنگاپور را 2 ساعت به تعویق انداخت.
پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور کیش به تبریز به دلیل نقص فنی نتوانست از باند پرواز جدا شود.
برای کاهش بیشتر اثرات زیست‌محیطی «اکوجت»، این شرکت در نظر دارد فقط وعده‌های غذایی گیاهی را در طول پرواز به مشتریان ارائه دهد، این کمپانی متعهد شده است که از پلاستیک یکبار مصرف استفاده نکند و کارکنان خود را مجبور خواهد کرد که لباس‌های دوستدار محیط زیست بپوشند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما کمپانی‌های بزرگ هوایی که به دنبال هیدروژن برای سوخت هوانوردی سبزتر هستند عبارتند از ایرباس، زیروآویا و رولز رویس.
کاروان تیم فوتبال نساجی مازندران برای انجام اردوی آماده‌سازی راهی ترکیه شد.
مدافع ملی پوش پیکان همراه با کاروان تیم امید به اردوی ترکیه رفت.
وزارت دفاع تایوان امروز از مشاهده ۱۳ فروند هواپیما و ۶ کشتی چین مقارن با سفر وزیر خزانه‌داری آمریکا به‌پکن در اطراف این جزیره خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز از پرواز ۱۳ ساعته بمب‌افکن راهبردی متعلق به این کشور نزدیک سواحل آلاسکا خبر داد.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز مشهد - نجف به دلیل نقص فنی پس از پرواز به فرودگاه مبدا بازگشت.
همزمان با نقض آتش‌بس ۷۲ ساعته در سودان لحظاتی قبل از پایان آن، منابع محلی از مذاکره طرفین درگیری در این کشور برای دستیابی به توافق آتش‌بس جدید به مناسبت عیدقربان خبر دادند.
روزنامه اکیپ می‌گوید توافق لوئیس انریکه با پاری سن ژرمن قطعی شده و ممکن است ظرف چند ساعت آینده شاهد معرفی رسمی او به عنوان سرمربی جدید تیم فرانسوی باشیم.
انتشار ویدئویی از استقبال مردم محلی از نخستین بالگرد ساخت افغانستان بحث برانگیز شده است.
بزرگ‌ترین هواپیمای دنیا جمعه صبح به‌وقت محلی از پایگاه هوافضای موهاوی در جنوب شرق کالیفرنیا پرتاب شد و شش ساعت بعد دوباره روی زمین نشست. حداکثر ارتفاع Roc در این پرواز به ۶۸۶۰ متر رسید. این هواپیما قبلاً با رسیدن به ارتفاع ۸۲۰۰ متری رکورد خود را شکسته بود.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در مورد اتفاقی که برای رسول خادم در قزوین رخ داد گفته است که این تصمیم با دستور فرمانداری و حراست استانداری استان قزوین انجام گرفت.
سازمان هواشناسی کشور درخصوص یخ‌زدگی، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال تنش دمایی در باغات و مزارع، افت فشار گاز، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و احتمال آبگرفتگی محلی و محدود در معابر بر اثر این مخاطره جوی هشدار داد.
سابقه استراتژی فنی کارلوس کی‌روش مربی پرتغالی تیم ملی ایران نشان از خالی بودن پستی مهم در ترکیب ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.
ارتش کره جنوبی اعلام کرد که این موشک بالستیک کوتاه برد بوده و درست قبل از ساعت ۷ صبح به وقت محلی از حوالی منطقه «تائچون» در پیونگ‌یانگ شلیک شد و حدود ۶۰۰ کیلومتر (۳۷۳ مایل) در ارتفاع ۶۰ کیلومتری و سرعت ۵ ماخ پرواز کرد.
مربی تیم اهداف پروازی کشورمان گفت: اگر همین سطح از مهارتی که به دست آوردیم را در قونیه به نمایش بگذاریم، می‌توانیم به هدف و برنامه‌های خود برسیم و در قونیه فینالیست شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ