کارشناس فوتبال ایران با اشاره به برد تیم ملی فوتبال مقابل اروگوئه و دیدار با سنگال گفت: بازگشت کی روش با واکنش مثبت روبرو شده است تا نتایج خوبی کسب شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران در برنامه فوتبال برتر نسبت به قوانین جدید انتخاب اسم در ثبت و احوال واکنش نشان داد.
امیر قلعه‌نویی چهار تغییر در ترکیب امروز تیم ملی ایران نسبت به آخرین دیدارش انجام داد.
هاجیمه موریاسو با تغییرات بسیار زیاد، فهرست تیمش برای کرین کاپ را اعلام کرد.
امیر قلعه‌نویی تغییر زیادی در فهرست جدید تیم ملی نسبت به نفرات حاضر در مینی‌کمپ داشت.
فیفا نخستین رده‌بندی تیم‌های ملی در سال 2023 را منتشر کرد که بر اساس آن تیم ملی ایران بدون تغییر جایگاه نسبت به رده‌بندی قبلی همچنان تیم بیست‌و‌چهارم جهان است و در میان تیم‌های آسیایی نیز پس از ژاپن رده دوم را در اختیار دارد.
مریم آزمون سرمربی تیم ملی زنان در نشست خبری پیش از دیدار برابر میانمار نسبت به تغییر ساعت این دیدار اعتراض کرد.
تیم ملی فوتبال ایران در رده‌بندی پیش‌روی فیفا جایگاه بیست‌وچهارم جهانی را حفظ خواهد کرد.
امیر قلعه نویی با ایجاد چند تغییر نسبت به جام جهانی اولین ارنج 11 نفره خود در تیم ملی را انجام داد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در جریان بازی تیمش در مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2024، یک سورپرایز برای همتای هلندی خود آماده می‌کند.
رضا اسدی با ظاهری متفاوت نسبت به قبل در تمرینات تیم ملی شرکت کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی نسبت به تورنمتهای گذشته حداقل ۵ یا ۶ بازیکن در تایلند دارد.
هافبک ایرانی شارلروای بلژیک می‌گوید نیم فصل پیشنهادهایی از داخل ایران و تیم اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی داشته اما باشگاه با جدایی اش مخالفت کرده است.
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان با تاکید بر اینکه برنامه‌هایش برای آماده‌سازی نسبت به سه ماه پیش هیچ تغییری نکرده، گفت: تکنیک پایه مشکل عمده‌ای است درمورد کمانداران با آن مواجه‌ام.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه شرایط متفاوت امروز تیم ملی نسبت به چهار سال پیش گفت: تیم ملی درگیر تغییر نسل است اما در عین حال در تلاش برای کسب سکو در هانگژو هستیم.
مدعی سنگین‌وزن تیم ملی می‌گوید با فاصله چند ماهه‌ای که از تمرینات گرفته حالا دیدگاهش تغییر کرده و حالا از کشتی گرفتن لذت می‌برد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که فقط یک تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که چند تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید اشتیاقش به کشتی کاملا نسبت به گذشته تغییر کرده و انگیزه‌اش برای کسب مدال هزار برابر شده‌ است.
کارلوس کی روش سبک بازی تیم ملی را تغییر داده است و از این پس تیم ملی با یک مهاجم بازی خواهد کرد؛ سردار آزمون یا مهدی طارمی.
کارلوس کی روش سبک بازی تیم ملی را تغییر داده است و از این پس تیم ملی با یک مهاجم بازی خواهد کرد؛ سردار آزمون یا مهدی طارمی.
کارشناس فوتبال ایران پیروزی تیم ملی مقابل اروگوئه را از روش قدیمی و کهنه تاکتیک‌های کارلوس کی روش دانست و گفت: استراتژی و نقشه بازی تیم ملی نشان داد هیچ تغییری نسبت به گذشته نکرده‌ایم.
تیم ملی فوتبال ایران به نسبت دو تورنمنت بزرگ پشت سر گذاشته شده در روسیه و امارات افزایش میانگین سنی را تجربه کرده است.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران می گوید کی روش نسبت به بازیکنان تیم ملی شناخت خوبی دارد و این مسئله مثبتی برای تیم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ