اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور ترکیه تصریح کرد که این کشور در جنگ با تروریسم، با ایالات متحده مقابله می کند.
وزیر کشور ترکیه تصریح کرد که این کشور در جنگ با تروریسم، با ایالات متحده مقابله می کند.
سفر اخیر رئیس جمهور ایران به چین را می‌توان تلاشی از سوی رئیس جمهور چین برای ترغیب واشنگتن به کاهش موضع تهاجمی فزاینده خود در قبال چین قلمداد کرد.
در رده بندی تیمی، تیم 6 نفره ایران در این مسابقات با کسب 140 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم آمریکا که با ترکیب کامل شرکت کرده بود با 174 امتیاز اول شد. آذربایجان نیز با 135 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
«باید توجه داشته باشیم که خیلی زود دیر می شود و به راحتی دیگر نمی توان راه سومی را در حوزه سیاست خارجی تعریف کرد. زیرا از یک سو شما در مقابل خود جهان غرب را قرار داده اید که با رهبری آمریکا و مدیریت اروپا و کنشگری اجرایی اسرائیل در منطقه می‌تواند یک وحدت عملیاتی را شکل دهد و ائتلاف آمریکایی-اروپایی-اسرائیلی در کنار ائتلاف عربی-عبری-غربی قرار می‌گیرد و ایران را در وضعیت سختی قرار می دهد و از سوی دیگر، در داخل منطقه نیز کنشگرانی نظیر عربستان، ترکیه و همچنین اسرائیل را دارید که در پی ایجاد یک وحدت عملیاتی جهت برخورد با ایران هستند.»
چهره های شاخص کشتی جهان با حضور در تیم منتخب جهان برابر تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی آمریکا به میدان می روند.
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برابر ژاپن در جام جهانی آمریکا مشخص شد.
ترکیب شاگردان فن خال برای تقابل با آمریکایی‌ها مشخص شد.
ترکیب شاگردان برهالتر برای تقابل با هلند مشخص شد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: ملی پوشان به دلیل حضور در لیگ آمادگی خوبی را دارند و مطمئنم که با این ترکیب تیم ملی هم مقابل آمریکا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
ترکیب تیم ملی مقابل آمریکا
گرگ بالهالتر ترکیبی قابل پیش‌بینی را برای دیدار با ایران انتخاب کرده است.
و تاریخی‌ترین جدال فوتبال ایران در جام جهانی و اکنون نگاه‌ها به ساق یازده بازیکنی که کارلوس کی‌روش برابر آمریکا معرفی کرده است.ترکیب ایران مقابل آمریکا اعلام شد
ترکیب تیم ملی فوتبال آمریکا مقابل ایران مشخص شد.
حساس‌ و تاریخی‌ترین جدال فوتبال ایران در جام جهانی و اکنون نگاه‌ها به ساق یازده بازیکنی که کارلوس کی‌روش برابر آمریکا معرفی کرده است.
برای پیش بینی ترکیب احتمالی آمریکا برابر ایران، 2 ابهام در خط حمله وجود دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای یکی از حساس‌ترین دیدارهای این تیم در تاریخ جام‌جهانی هنوز تفکرات خود را «لو» نداده است که می‌خواهد از کدام بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کند.
کارشناس فوتبال ایران با بر شمردن عواملی که باعث برد تیم ملی ایران مقابل آمریکا می‌شود، گفت: به نظرم ترکیب ایران تغییراتی برای این بازی خواهد داشت.
وحید امیری هنوز نتوانسته فرصتی در قطر برای حضور در ترکیب تیم ملی به دست بیاورد و چشم انتظار جدال پایانی در مرحله گروهی است.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل آمریکا از ترکیب انتخابی‌اش برای سه‌شیرها دفاع کرد و این نتیجه را در یک تورنمنت طبیعی دانست.
گرت ساوت‌گیت بدون تغییر در ترکیب تیمش نفرات بازی مقابل آمریکا را مشخص کرد.
ترکیب تیم ملی فوتبال ساحلی برای بازی با آمریکا اعلام شد.
ندیم اوزبی، سرمربی تیم‌ملی والیبال ترکیه برای تیم ملی ایران در جدال با برزیل آرزوی موفقیت کرد.
ندیم اوزبی، سرمربی تیم‌ملی والیبال ترکیه برای تیم ملی ایران در جدال با برزیل آرزوی موفقیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ