علی اکبر ذوالمجیدیان خبر مصدومیت کاوه رضایی را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان لیگ اعلام کرد هواداران از هفته سوم لیگ برتر در استادیوم آزادی حضور پیدا خواهند کرد.
مدیرعامل باشگاه پلمیر خلیج فارس که تیمش قهرمان لیگ دوومیدانی شده، می گوید سرپرست فدراسیون مانع تیمداری آن ها برای فصل جدید شده است.
سرپرست پیشین باشگاه استقلال نسبت به اظهارات جواد نکونام رمربی استقلال واکنش نشان داد.
سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال نسبت به ادعای جواد نکونام و گم شدن قرارداد این سرمربی واکنش نشان داد.
سرپرست باشگاه استقلال مدعی شده تا امروز برای این باشگاه ۲ میلیون دلار پول آورده است.
سرپرست مدیرعاملی استقلال مدعی شد که ساپینتو تنها گزینه هدایت آبی هاست و قرارداد او به زودی تمدید می شود.
رئیس سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
طبق ادعای سرپرست باشگاه استقلال، وکیل سرمربی ایتالیایی به خاطر تاخیر دو روزه در پرداخت طلب استراماچونی از استقلال غرامت گرفته است!
سرپرست مس کرمان انتقادات تندی را متوجه اتفاقات چند وقت اخیر کرد و مدعی شد شرایط به شکلی است که تمایل و اقداماتی برای بقای نفت آبادان در آن دیده می‌شود.
سرپرست نائب رئیسی فدراسیون کاراته گفت: به درخواست مسئولین فدراسیون کاراته و به دلیل آنکه به این رشته دینی احساس می‌کردم، همکاری خود را از سر گرفتم.
سرپرست نائب رئیسی فدراسیون کاراته گفت: به درخواست مسئولین فدراسیون کاراته و به دلیل آنکه به این رشته دینی احساس می کردم، همکاری خود را از سر گرفتم.
سرپرست نفت مسجد سلیمان توضیحاتی در خصوص اعتراض نساجی و ادعا در خصوص پرتاب چاقو می دهد.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: به جرات می توانم ادعا کنم ویرانه ای را تحویل گرفتیم که از کمترین امکانات برخوردار است.
روز گذشته برخیها براساس برداشتی که از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتند، ادعا کردند که براساس این مصوبه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، درحالی که این برداشت بر اساس انچه که از مصوبه منتشر شده خلاف واقع بوده است
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: ۱۴ ساعت پس از پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، نماینده این شرکت پیدا شدن جسدی را به ما اعلام کرد که در حال بررسی آن هستیم.
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری به ادعای یکی از رکابزنان درباره جایزه مسابقات تور ایران - آذربایجان توضیحاتی داد.
سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران ادعای سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره قانونی بودن انتخاب اسپانسر پیراهن تیم ملی را زیر سئوال برد.
در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر آزادی مادر مرحوم «بابک خرمدین»، سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی تهران ضمن رد ادعای مطرح شده گفت: این فرد از زندان آزاد نشده است.
سرپرست فدراسیون فوتبال در نشست هم‌اندیشی مراسم افتتاحیه دوره دانش افزایی استعدادیابان فوتسال ادعای جنجالی را مطرح کرد.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتصاب «سعید عسگر» به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران اعلام کرد: «سعیدعسگر» سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران نیست.
۴ کشته و مصدوم در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از پانصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۷۶ تن از ایشان وخیم است.
تیم ملی فوتبال هم بدون حامی و اسپانسر اردو برگزار می‌کند و بخاطر عدم فعالیت سرپرست موقت در حوزه درآمدزایی، بودجه‌ای برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب و مناسب با تیم‌های قدرتمند ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ