سرپرست پیشین باشگاه استقلال نسبت به اظهارات جواد نکونام رمربی استقلال واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال نسبت به ادعای جواد نکونام و گم شدن قرارداد این سرمربی واکنش نشان داد.
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که استعفای رسمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال هنوز به این وزارتخانه ارسال نشده است.
حجت کریمی ترجیح داد تا بدون صحبت با خبرنگاران، ساختمان باشگاه را ترک کند.
حجت کریمی ترجیح داد تا بدون صحبت با خبرنگاران، ساختمان باشگاه را ترک کند.
سرپرست باشگاه استقلال از صحبت پیرامون اتفاقات جنجالی تمرین روز پنجشنبه آبی‌پوشان خودداری کرد، اما به نظر می‌رسد این مسئله را ساختگی می‌داند.
سرپرست باشگاه استقلال واکنش عجیبی به حواشی نخستین تمرین این تیم داشت.
سرپرست باشگاه استقلال پاسخ شفافی به سئوال خبرنگاران درباره انتخاب سرمربی این تیم نداد.
حجت کریمی مدیرعامل باشگاه استقلال از هواداران این تیم درخواست دارد که اخبار مربوط به آبی‌ها را از منابع رسمی دنبال کنند.
رئیس سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
سید عطاالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ دولت اصلاحات در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های ایرانی به چالش‌های پیش‌روی ایران پرداخته و در بخشی از این صحبت‌ها هم به نحوه برخورد با سلبریتی‌ها اشاره کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره ایران ادعا کرد: "ما محاکمه ساختگی و اعدام محمد مهدی کرمی و محمد حسینی را به شدت محکوم می‌کنیم. "
سردار رمضان شریف گفت: اینکه رییس جمهور آلمان با بازیکن پرخاشگر، ملاقات و به کمک او می‌خواهد ایران را آزاد کند و رئیس جمهور فرانسه هم با زنی بدون استحکام خانواده ملاقات می‌کند و می‌خواهد مردم ایران را آزاد کند از عجایب تاریخ بشریت است.
آیت‌الله عاملی گفت: انقلاب اسلامی باعث شد که روسا و سردمداران آمریکا و اروپا با کسانی از اپوزیسیون ایرانی ملاقات کردند که برای آن‌ها وهن، ننگ و عار بزرگی بود.
علی کریمی معتقد است ایران مقابل آمریکا بدشانس بود.
اتحادیه جهانی کشتی به ۵ مبارزه حساس در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا اشاره کرد و نوشت: اگر علیرضا کریمی می‌خواهد با شکست یزدانی به تیم ملی ایران برسد، حضور در جام جهانی یک تجربه عالی خواهد بود.
واکنش کریمی به شایعه اختلاس آجورلو در استقلال
واکنش تند علی کریمی به مرگ مهسا امینی
کریمی اسطوره است و شاید کسان دیگر هم ما را دوست نداشته باشند، ولی مجمع به موجب قانون من را انتخاب کرد.
علی کریمی به اخبار بازگشت کی‌روش واکنش نشان داد.
علی کریمی در استوری اینستاگرامش به انتخاب مهدی تاج واکنش نشان داد.
هافبک نفت مسجدسلیمان نسبت به اتفاقات بازی با پیکان واکنش نشان داد و مدعی شد در صحنه مصدومیت بازیکن حریف، اتفاقات فوتبالی رخ داده است.
وزیر سابق ارتباطات در واکنش به جمع‌آوری کردن بیلبوردهای علی کریمی نوشت: ما چقدر پیشرفت کردیم که از ممنوع‌التصویری رؤسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست.
واکنش علیرضا کریمی به کشتی سرنوشت با حسن یزدانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ