مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از تعدیل نرخ سقف ارزی واردات شکر جهت تسهیل در فرایند ورود کالا به کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزین با تاکید بر اینکه در اجرای مصوبه نرخ سود سپرده‌ها و تسهیلات با هیچ کس رو دربایستی نداریم تصریح کرد: نرخ‌های سود کنونی، نرخ‌های خوبی است و اگر بانک‌ها بر این اساس کار کنند مشکلی پیش نمی‌آید.
ب طبق پژوهش‌های آماری جدید در انگلیس، همزمان با سایه سنگین تورم معیشتی، منابع دولتی جهش سقف میانگین بیکاری از ۳.۸ درصد به ۴ درصد در پایان ماه می سال جاری را نگران‌کننده توصیف کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ مالیات ۵۰ درصد اصناف صفر است، ۴۰ درصد دیگر یعنی تا سقف ۹۰ درصد حداکثر ۲۰ میلیون تومان است.
لوازم خانگی تولید داخل اگرچه با ۴۰‌درصد تورم تولید همراه است اما رصد قیمتی آن در بازار مصرف نشان می‌دهد، نرخ محصولات تولید داخل در مقایسه با برندهای خارجی موجود در بازار حداقل در ۴ محصول پرمصرف از جمله ساید بای ساید، یخچال فریزر، لباسشویی و تلویزیون ارزان‌تر از اجناس قاچاق به دست مردم می‌رسد.
قائمی با بیان اینکه قرار شد روز شنبه آتی جلسه بدون سقف زمانی برای تعیین نرخ کرایه برگزار شود، در مورد پیشنهادات شهرداری تهران برای نرخ کرایه سال آینده گفت: پیشنهاد شهرداری برای بلیت مترو افزایش حدود ۴۰ درصد بود و برای اتوبوسرانی مدل پیمایشی مدنظر بود و همچنین نرخ پیشنهادی برای تاکسی نیز در حدود مترو بود، اما تاکید می‌کنم که ارقام نهایی نشده است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۸ دقیقه با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۸ دقیقه با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازوکار سقف معافیت مالیاتی و نرخ مالیات بر مجموع درآمد اشخاص حقیقی را تعیین کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز وکار سقف معافیت مالیاتی و نرخ مالیات بر مجموع درآمد اشخاص حقیقی را در سال ۱۴۰۲ تعیین کردند.
هامونی در رابطه با کاهش قیمت ارز در آینده گفت: نیاز‌های واقعی پاسخ داده می‌شود، بنابراین طبیعی است که یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعا به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلا بنا نیست تقاضا‌های سفته بازی را پاسخ دهیم، اعتقادی هم به آن نداریم.
هامونی در رابطه با کاهش قیمت ارز در آینده چنین توضیح داد: نیاز‌های واقعی پاسخ داده می‌شود، بنابراین طبیعی است که یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعا به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلا بنا نیست تقاضا‌های سفته بازی را پاسخ دهیم، اعتقادی هم به آن نداریم.
در شرایطی که چند روزی است بانک مرکزی با هدف نرخ سازی در بازار ارز، مجوز عرضه ارز تا سقف ۵ هزار یورو در صرافی‌های مجاز و شعب ارزی پنج بانک را صادر کرده است، امروز شورای پول و اعتبار مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح کرد.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، اصلاح نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی امروز در دستور کار شورای پول و اعتبار بوده و این شورا با اصلاح نرخ سود موافقت کرده است. تغییری که با افزایش نرخ‌های قبلی همراه شده است.
امروز بانک مرکزی سقف عرضه ارز به متقاضیان دارای کارت ملی را از ۲۰۰۰ به ۵۰۰۰ یورو افزایش داد. همچنین سایت بازار متشکل ارزی با تغییراتی همچون حذف بخش دلار و یورو توافقی همراه شد؛ روندی که نشان از پایان سیاست دلار توافقی داشت.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: اعطای تسهیلات تا سقف ۵ میلیارد تومان با نرخ ترجیحی ۱۴ درصد برای واحدهای تولیدی خرد و کوچک دانش بنیان یا صادراتی در دستور کار قرار گرفته است.
با وجود عدم النفع حداقل ۷۵ هزار میلیارد تومانی برای کشور در ازای اعمال سقف ۵ هزار تومانی نرخ خوراک پتروشیمی ها در یک سال گذشته، پتروشیمی ها به دنبال کاهش این سقف خوراک هستند.
با پیگیری وزیر امور اقتصادی و دارایی، الحاق متنی به عنوان تبصره ۴ به ماده ۲ آیین نامه تعیین سقف حق بیمه شخص ثالث و نحوه تخفیف، افزایش یا تقسیط آن به تصویب هیات وزیران رسید.
بانک مرکزی معتقد است ادامه روند نقض ضوابط ابلاغی در خصوص نرخ‌های سود علی الحساب بدون توجه به پیامد‌های آن توسط برخی بانک‌ها، ضمن افزایش بهای تمام شده پول در شبکه بانکی موجب تضییع حقوق سایر ذینفعان و همچنین تهدید ثبات، سلامت و استحکام مالی بانک‌ها و موسسات اعتباری شده است.
بانک مرکزی معتقد است ادامه روند نقض ضوابط ابلاغی در خصوص نرخ‌های سود علی الحساب بدون توجه به پیامد‌های آن توسط برخی بانک‌ها، ضمن افزایش بهای تمام شده پول در شبکه بانکی موجب تضییع حقوق سایر ذینفعان و همچنین تهدید ثبات، سلامت و استحکام مالی بانک‌ها و موسسات اعتباری شده است.
عضو سندیکای شرکت های تولید کننده برق با تأکید بر اینکه وزارت نیرو وظیفه دارد ضوابط تعیین نرخ سقف بازار برق را اعلام کند، گفت: در حال حاضر نرخ هایی با منطق غیرمشخص و شرایط مبهم اعلام می‌شود.
بیات گفت: ایرلاین‌ها همچنان ضمن بی توجهی به افزایش عرضه صندلی پرواز، به دنبال افزایش سقف نرخی بلیط هستند، در واقع این چنین استنباط می‌شود محدودیت عرضه صندلی به دلایل فنی همچون فقدان قطعات، وابستگی ارزی و تحریم و یا غیر فنی و پائین نگاه داشتن میزان عرضه صندلی در فصل تابستان به عنوان دوره زمانی پر تقاضا، نشان از آن دارد که به دنبال ایجاد التهاب تقاضا و نهایتاً فروش بلیط پرواز با حداکثر نرخ تصویب شده هستند.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ سود بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۱۳ مرداد با ۰.۴۹ درصد کاهش نسبت به هفته قبل به ۲۰.۶۴ درصد رسید.
اکثر حشرات و میکروب‌های یافت شده روی ماسک‌ها برای انسان خطرناک نبودند، اما چندین مورد پیدا شدند که می‌توانند آسیب جدی به همراه داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ