دولت سوئیس با اقدام ضد روسی جدید غرب برای تعیین سقف قیمت برای واردات نفت از روسیه موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت سوئیس اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر به‌یازدهمین بسته تحریمی اتحادیه‌اروپا علیه روسیه خواهد پیوست.
دولت سوئیس در نظر دارد تا دور تازه‌ای از تحریم‌ها را علیه روسیه وضع کند.
وزارت خارجه عراق از دولت سوئیس خواست اقدامات لازم برای شناسایی افراد متجاوز به ساختمان سفارت این کشور در شهر برن را اتخاذ کند.
جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی درباره آمار‌های متناقض در ایران، تاکید کرد: آمار دقیق و وجود سازمان‌های آماری در هر کشوری پایه و مبنای برنامه‌ریزی‌های مختلف است. زمانی می‌توانیم برنامه‌ریزی، اعتبار و زمان مشخصی برای حوزه‌های مختلف تعیین کنیم که آمار دقیق و مورد تایید نهاد‌های رسمی در اختیارمان قرار گیرد. در حال حاضر به هر دستگاه بروید آمار‌هایی دارند که مشابه کشور سوئیس است. ولی وقتی در میدان عمل بسیاری از واقعیت‌ها با آمار‌ها سازگار نیست، آمار‌های نادرست، مبنای نادرستی برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری است.
دولت سوئیس امروز اعلام کرد که به دلیل جنگ در اوکراین، ارتش خصوصی واگنر را در فهرست تحریم قرار داده است.
تیم ملی مینی فوتبال ایران دیدار افتتاحیه مسابقات جام جهانی 2023 را برابر تیم ملی سوئیس برگزار خواهد کرد.
فابیان مولینا، عضو شورای ملی سوئیس از حزب سوسیال دموکرات گفت که برای اکثریت کمیسیون قابل درک نیست که سوئیس از تمام تحریم‌های اعمال‌شده توسط اتحادیه اروپا پیروی نکرده است.
دولت سوئیس امروز مدعی شد که به منظور تسهیل ارسال کمک های بشردوستانه، برخی تحریم های این کشور علیه سوریه را کاهش می دهد.
پارلمان سوئیس پیشنهاد لغو تحریم‌های آسیب زننده به غیرنظامیان سوریه را رد کرد.
دولت سوئیس روز چهارشنبه اعلام کرد که تحریم‌های خود علیه روسیه را مطابق با آخرین بسته تدابیر اتحادیه اروپا که در اوایل ماه جاری تصویب شد، گسترش می‌دهد.
رسانه ها از وضع تحریم هایی علیه ۱۴۱ فرد و ۴۹ شرکت روسی از سوی سوییس خبر دادند.
دولت سوئیس می گوید این کشور در زمینه بسط تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه، با این اتحادیه موافق است.
تیم ملی سوئیس ۳ بر دو از سد تیم صربستان عبور کرد و به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد.
تیم ملی سوئیس دوباره در نبرد پرحاشیه با صربستان پیروز شد تا در کنار برزیل از گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند.
یاکین نفرات اصلی سوئیس در دیدار مقابل برزیل را مشخص کرد.
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟
سخنگوی وزارت اقتصاد سوئیس گفت که این کشور از اعمال تحریم علیه ایران به تبعیت از اتحادیه اروپا در خصوص ناآرامی‌های جاری در ایران خودداری می‌کند.
رئیس‌جمهور سوئیس مدعی شد که علی‌رغم فشارها علیه این کشور، هیچ سلاحی به اوکراین ارسال نخواهد کرد و در هیچ درگیری نظامی هم شرکت نمی‌کند.
سوئیس با تکرار ادعای حمایت ایران از روسیه در جنگ اوکراین، تحریم‌هایی را علیه سه فرد و یک نهاد ایرانی اعمال کرد.
منابع رسانه‌ای سوئیسی شامگاه سه شنبه خبر دادند که دولت این کشور در رابطه با حمایت ایران از روسیه در جنگ اوکراین، تحرییم‌هایی علیه یک شرکت و سه مقام ایرانی اعمال کرد.
دولت سوئیس از تعلیق کامل توافقنامه‌ تسهیل صدور روادید برای شهروندان روسیه خبر داد.
دولت آمریکا و سوئیس با هدف امتناع از آزادسازی دارایی های بلوکه شده افغانستان ، شروطی را برای انتقال این پول به بانک این کشور وضع کردند.
وزارت خارجه سوئیس امروز به بهانه نقض ادعائی حقوق بشر، سفیر چین در این کشور را احضار کرد.
دولت سوئیس به منظور تعدیل بحران انرژی، در اقدامی عجیب برای ناقضان مقررات دولتی گرمایش در فصل زمستان، حکم حبس در نظر گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ