ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال معتقد است تیمش برخلاف فصل گذشته فوتبال بازی می‌کند و به کار دفاعی نمی‌پردازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: روابط ایران و الجزایر در مسیر درستی قرار دارد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با کسب نخستین مدال جهانی نشان داد که بعد از گذر از دوره محرومیت و تبعاتش در مسیر درستی قرار گرفت که با پوست اندازی و معرفی نسلی نو همراه بوده است.
رئیس جمهور آمریکا ضمن اشاره به پیشرفت‌هایی که در سفر بلینکن به چین حاصل شده، اظهار داشت که روابط واشنگتن و پکن در مسیر درستی قرار دارد.
بایدن پس از سفر بلینکن به پکن گفت که روابط آمریکا و چین در مسیر درست قرار دارد.
اریک تن هاخ معتقد است هرچند در مسیر درستی قرار دارند ولی یونایتد باید بهتر و بهتر شود و مثل گذشته جام ها را درو کند.
سرمربی پرتغالی استقلال گفت که خوشحال است تیمش توانسته پس از چهار سال، اولین بازی سال را برنده شود.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از برنامه سفر خود به مسکو خبر داد و نوشت: تحقق سیاست خارجی متوازن و دیپلماسی پویای دولت در مسیر درست خود قرار دارد.
جوزپ بورل نیز در این گفتگو، تلاش خود بعنوان هماهنگ کننده در راستای جمع بندی مذاکرات وین و ابتکار عملی برای منتج به نتیجه شدن گفتگو ها را مورد تاکید قرار داد.
امیرعبداللهیان گفت: روابط ایران و ترکیه در مسیر درست خود قرار دارد و امروز می‌توانیم از ترکیه به عنوان یکی از همسایگانی که بهترین مناسبات با ایران را دارند یاد کنیم.
وزیر امور خارجه گفت: روابط دو کشور در مسیر درست خود قرار دارد و ما امروز می‌توانیم از ترکیه به عنوان یکی از همسایگانی که بهترین مناسبات را با جمهوری اسلامی ایران دارد یاد کنیم.
سرهنگ کاظم داداشی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اظهار داشت: به دنبال گزارش واصله از کلانتری ۱۵ تبریز مبنی بر مشاهده محل حفاری در مسیر تونل قطار شهری تبریز در منطقه گازران به سمت ابوریحان، اقدامات لازم در دستور کار نیرو‌های انتظامی و یگان حفاظت میراث فرهنگی استان قرار گرفت.
قهرمان جهان در سال 2015 معتقد است تکواندو در مسیر بازگشت به روزهای اوج قرار گرفته و ابقای کادرفنی توسط فدراسیون تصمیم درستی بوده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه در مسیر درستی قرار دارد.
مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بزرگترین طلبکار از دولت هستیم ، گفت: اعتباری که قرار بود برای اجرای طرح دارویار به تامین اجتماعی بدهند به درستی محقق نشد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، مدعی شد تیمش در مسیر درستی قرار دارد.
شناور بزرگ ایران که طبق وعده وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار بود از هفته آینده جابه‌جایی مسافران جام جهانی را در مسیر قطر آغاز کند که به گفته جدید خود او، امکان پهلوگیری این شناور در بنادر قطر برای میزبانی مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ منتفی شده است. اما چرا؟
کریستین اریکسن، ستاره منچستریونایتد، از شرایط این تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ راضی است.
امیر عبداللهیان در ادامه به موضوع همکاری ایران و آژانس اشاره کرد و گفت: ما در چارچوب پادمان به همکاری‌های خود با آژانس در تمام این مدت ادامه دادیم اما بر اساس قانون راهبردی مجلس، گام‌های متناسب با قانون را در حوزه صلح آمیز هسته‌ای برداشتیم که در اقدامی متقابل نسبت به بدعهدی طرف مقابل این اقدامات اتخاذ شد.
ریچارلیسون، ستاره برزیلی تاتنهام، مدعی شد زیر نظر آنتونیو کونته در مسیر درستی قرار گرفته است.
ربیعی نوشت: اگر به دنبال اصلاح بنیادین و قرار گرفتن در مسیر درست و منطبق بر چهره رحمانی اسلام و اعتمادزا با مردمان هستیم باید متوجه منشا این اتفاقات شویم.
ربیعی می‌گوید تیمش در مسیر درستی قرار دارد و امتیاز و نتیجه هم به دنبال آن خواهد آمد.
وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه روابط دو کشور ایران و روسیه در مسیر درستی قرار دارد، بر لزوم استمرار و تقویت تلاش‌های مشترک برای توسعه بیش از پیش روابط در ابعاد مختلف دوجانبه تاکید کرد.
امیرعبداللهیان در دیدار با لاوروف گفت: خرسندم روابط دو کشور در مسیر درست خودش قرار دارد. ما بر آنچه که بر منافع دو ملت و دو کشور تأکید و تمرکز دارد، تمرکز داریم.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شاراک به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شاراک در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ