مدیرکل دفتر جمعیت مرکز آمار با بیان اینکه سن امید به زندگی در ایران ۷۴ سال است، گفت: آهنگ رشد جمعیت از سال ۹۵ به این سو کاهشی شد به شکلی که هم اکنون به ۰.۷۷ درصد رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه‌های اینتر و میلان با مخالفت مقامات رسمی برای تخریب ورزشگاه سن سیرو مواجه شده‌اند.
اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، عثمان دمبله تا روز دوشنبه به عنوان بازیکن جدید پارس سن ژرمن معرفی می‌شود.
میانگین سن مناسب مردان برای بازنشستگی از نظر مردم ۵۵ سالگی و سن مناسب زنان ۴۸ سالگی برآورد شده است.
فصل گذشته و تا پیش از رفتن امیر قلعه‌نویی از گل‌گهر، این مربی با 59سال سن مسن‌ترین سرمربی حاضر در لیگ برتر ایران بود.
امین پیل علی، دومین بازیکن تیم ملی جوانان خواهد بود که خیلی زود طعم لژیونر شدن را می‌چشد.
بیماری روانی از راه‌های مختلفی می‌تواند بر بدن تأثیر بگذارد. مثلاً افراد مبتلا به اختلالات روانی اغلب به دلیل شرایط زندگی نامطمئن دچار کاهش امید به زندگی می‌شوند. انگ پیرامون بیماری روانی نیز می‌تواند منجر به انزوای اجتماعی و حتی خشونت شود که این مسئله بر سلامت کلی تأثیر منفی می‌گذارد.
مدیران پاری سن ژرمن امیدوارند استخدام لوئیس انریکه به عنوان سرمربی به فاکتور تعین‌کننده‌ای تبدیل شود تا آنها بتوانند کیلیان امباپه را به ماندگار شدن در پاریس راضی کنند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: بیشترین سن تصادفات ۶۰ سال به بالا و کمترین گروه سنی زیر ۲۰ سال هستند.
در لیگ برتر بیست و دوم بازیکنان جوان زیادی حضور داشتند اما برای حضور در ترکیب تیم امید فقط چند ماه از نظر سنی بزرگ‌تر هستند.
آخرین برآوردهای بخش جمعیت سازمان ملل متحد اعلام می‌کند که میانگین عدد سن امید به زندگی در ایران برای هر دو جنسیت (مردان و زنان) ۷۷.۳۳سال، برای زنان ۷۸.۵۴سال و برای مردان ۷۶.۲۲سال است که البته برخی مطالعات داخلی این عدد را کمی بالاتر یا پایین‌تر هم اعلام می‌کنند.
محزون یادآور شد: میانگین سن ازدواج ۲۴ سال برای آقایان و ۲۳ سال برای خانم‌هاست اما سن ازدواج در برخی کلان‌شهرها که نسبت به دیگر مناطق کشور رفاه بیشتری دارند متأسفانه بالاتر از میانگین کشوری است.
ژاوی سیمونز می گوید اعتماد به نفس حال حاضرش در فوتبال را مدیون توصیه های کیلیان امباپه و نیمار است و به خصوص یک حرف ستاره فرانسوی را از یاد نمی برد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۵ درصد از کامیونت‌ها و کامیون‌ها، ۱۹ درصد از کشنده ها و ۳۷ درصد از وانت بارها در حال حاضر در سن فرسودگی است.
در حالی که قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تا پایان سال ۲۰۲۴ است، اما این احتمال وجود دارد که او‌ در تابستان به فروش برسد.
مارکو وراتی، ستاره پاری سن ژرمن امید خود را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با تیمش از دست نداده است.
روبرتو مارتینز دعوت از رونالدو به تیم ملی پرتغال را تصمیمی راحت عنوان کرد و گفت که سن رونالدو برایش مهم نیست.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد پاری سن ژرمن جانشین کریستوف گالتیه را انتخاب کرده و مصمم است زین‌الدین زیدان را روی نیمکت تیمش ببیند.
مدافعان تعیین حداقل سن بلوغ دیجیتالی در اتحادیه اروپا معتقدند، این محدودیت موجب می‌شود که در صورت بروز تخلف یا تخطی، والدین پس از مطلع شدن بتوانند از طریق گفتگو با کودکان، خطرهای عدم فعالیت بدون محدودیت در فضای مجازی را به آنها گوشزد کنند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، امیدش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را از دست نداده است.
پست تلخ امید ابراهیمی از اینکه مصدومیت بلای جانش شد و نتوانست به جام جهانی قطر راه پیدا کند! امید ۳۶سال سن دارد و مسن ترین بازیکن کی‌روش در قطر محسوب می‌شد
امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دانش آموزانی که پس از ورود به سن مشمولیت (۱۸ سالگی تمام) فارغ التحصیل، انصراف، ترک یا اخراج از تحصیل شده باشند از تاریخ فراغت ترک یا اخراج از تحصیل یک سال مهلت دارند تا خود را معرفی کنند.
به نظر می‌رسد این آخرین حضور ابراهیمی در ترکیب تیم ملی فوتبال بود و با توجه به سن بالای این ستاره، او با پیراهن ملی خداحافظی کند. همچنین شاید آخرین فصل بازی باشگاهی او نیز در قطر فرا رسیده است.
رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه سن امید به زندگی از سن ۶۴ سال به ۷۲ سال رسیده است، گفت: شاخص‌های سلامت اجتماعی و رفاه رو به بهبود است.
سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان گفت: مکانیسم و فرمول مناسب برای شروع سن سالمندی جمعیت این است که ۱۵ سال از سن امید به زندگی بدو تولد آن جمعیت کم کنیم. به عبارتی در سرشماری سال ۱۳۹۵، سن امید به زندگی جامعه ایرانی حدود ۷۵ سال بود اگر ۱۵ سال کم کنیم سن ۶۰ سال، سن شروع سالمندی جامعه ایرانی است یا اگر در ژاپن سن امید به زندگی ۸۴ سال است تا ۷۰ سال می‌تواند سن شروع سالمندی آن کشور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ