اسلامی گفت: کار‌های عملی و اجرایی در سازمان انرژی اتمی در دستور کار داریم که دانش و فناوری هسته‌ای و نقش آن در زندگی مردم در کتاب‌های درسی از مقطع دبستان به بالا بیاید تا بچه‌ها با این علم و دانش بیشتر و اصولی‌تر آشنا شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراخوان ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی به منظور بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در زمینه استفاده از نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید در حوزه پوشش منتشر شد.
مدیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش آموزان، نخبگان و سایر علاقمندان می‌توانند از امروز تا پانزدهم شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
مدیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش آموزان، نخبگان و سایر علاقمندان می‌توانند از امروز تا پانزدهم شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
تیم دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومین دوره المپیاد جهانی فیزیک موفق به کسب چهار نشان نقره و یک برنز شد.
جمهوری اسلامی ایران در نشست وزرای کار منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان رئیس و هماهنگ‌کننده این منطقه در سازمان بین‌المللی کار انتخاب شد.
محمد اسلامی با اشاره به دیدار رهبرانقلاب با مسؤولان صنعت هسته‌ای، گفت: صنعت هسته‌ای نماد موفق خودباوری است
دستیابی دانشمندان ایرانی به «فناوری و دانش بومی در چرخه سوخت هسته‌ای» از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود که در هر بخش محققان و متخصصان، توضیحات لازم را به رهبر انقلاب اسلامی ارائه می‌دادند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های شرکت دانش بنیان ایتراک از زیرمجموعه‌های ایران‌خودرو را در کاهش ارزبری ساخت قطعات خودرو، کاهش قیمت تمام شده، ارتقای کیفی و تحول و نوآوری در صنعت خودرو تاثیرگذار دانست.
دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: اولین مرکز تخصصی آموزشی و تشکیلاتی تاما با محوریت بازی‌های حرکتی در کرمانشاه تا آخر سال راه اندازی خواهد شد.
دانش آموزان انجمن های اسلامی معتقدند با وجود ادامه فعالیت مافیای کنکور، برگزاری دومرحله ای کنکور به نفعشان است.آنها همچنین از کاربردی نبودن کتب درسی و بی توجهی به سواد رسانه‌ای گلایه کردند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه همچنین درباره سفر گروسی به تهران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک عضو موثر و مسئول آژانس و همچنین NPT و به عنوان کشوری که دارای توانمندی و دانش هسته‌ای است همواره همکاری جدی و موثر با آژانس داشته است.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگارند؛ همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل بوده و کهنه نمی‌شود؛ اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگار هستند همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل وجود داشته و کهنه نمی‌شود اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: عمده سوالات و ابهامات دانش آموزان در ماه‌های اخیر در مورد فلسفه حجاب،  علت گشت ارشاد و آزادی بود.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: اگر میدان را برای دانش آموزان باز کنیم توانایی گره گشایی از مشکلات انقلاب و نظام را دارند.
سازمان دانش آموزی با راه اندازی یک موکب با نام موکب فرزندان حاج قاسم در تلاش است تا جنبش دانش آموزی کشورهای اسلامی را ایجاد کند.
وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان انجمن‌های اسلامی گفت: اگر هریک از شما بتوانید ۱۰ نفر از دانش‌آموزانی را که تمایلی به حضور در انجمن اسلامی ندارند جذب نمائید، می‌توانیم به نتیجه برسیم.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت:یکی از برنامه های کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان،بیان دغدغه‌ها و نکاتی است که شما دانش آموزان درمیدان مدرسه آنها را درک کرده اید.
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: بارها اعلام کردیم سلاح هسته‌ای در دکترین ما جایی ندارد. رژیم صهیونیستی از اول نمی‌خواست ایران به دانش هسته‌ای دست پیدا کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام پرافتخار قهرمانی و رتبه‌های نخست اعضای تیم دانش آموزی جمهوری‌اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک سال ۲۰۲۲ را تبریک گفت.
معاون سازماندهی برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: صعود به سبلان از برنامه‌های خاص اتحادیه بوده و برای اعضای خاص اتحادیه در نظر گرفته شده است.
انجمن اسلامی دانش آموزان از فراهم کردن مقدمات سفر و اسکان ۵ هزار دانش آموز در ایام اربعین خبر داد.
وزیر امور خارجه آمریکا مسئولیت هرگونه بحران یا تشدید تنش در نتیجه سفر مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان را متوجه پکن دانست.
هم دانش و اقتصاد کشور و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آرا و گرایش‌های گوناگون. یکی از این مشورت‌های غلط، این است که می‌گویند روی مردم ایران برای مقابله با نظام اسلامی حساب کنید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ