دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان با تمجید از عملکرد دو آزادکار طلایی ایران در رقابت های جهانی صربستان گفت: عملکرد تیم ملی در غیاب روس‌ها چندان امیدوارکننده نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی دیگر از دیدارهای جذاب و حساس این هفته در اصفهان و دربی سپاهان و ذوب آهن خواهد بود.
عضو هیئت‌مدیره استقلال بعد از ترک جلسه با پیشکسوتان این باشگاه بار دیگر مدعی شد که هفته آینده قرارداد اسپانسر نهایی خواهد شد.
مشکل مالیاتی باعث بسته شدن حساب باشگاه پرسپولیس شد
روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که نشان می‌داد فردی در مواجهه با زنانی که حجاب بر سر نداشتند با گفتن جملات تهدیدکننده‌ای مانند «یا روسری‌ات را سر کن یا سوار ون شو» و «اگر معتقد به آزادی هستید من دست همه سارقین و متجاوزین را باز می‌گذارم تا حسابتو کف دستت بگذارند» خواستار مراعات حجابشان می‌شد.
روزنامه فرهیختگان نوشت: اینکه گروهی بدون توجه به شخصیت چندبعدی شهید بهشتی صرفا با هدف تحقق ایده خود اظهاراتی را مورد توجه قرار داده و بیلبورد‌های تبلیغاتی شهر را مملو از آن کند، باعث می‌شود تا شهید بهشتی از یک شخصیت پیچیده و مملو از تجربه در زمینه حکمرانی در اذهان عمومی به یک شخصیت تک‌بعدی تقلیل یابد.
سیاست‌های ترکیه در دوره جدید اردوغان برای حرکت به سمت محور شرق و کنار گذاشتن دلار از تبادلات تجاری بسیاری از کشورهای جهان، محورهای روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر اعلام کرد حساب های کاربری که چندماه غیر فعال بوده اند را حذف خواهد کرد.
امیر حسین اسفندیار می‌تواند بازیکن کلیدی بهروز عطایی باشد.
هکرها امروز حساب فیس‌بوک نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هک کردند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید حساب این باشگاه صفر است.
اعضای تیم استقلال قبل از دربی پایتخت با دریافت پاداش‌های خود شارژ مالی می‌شوند.
رضا درویش اعلام کرد که حساب این باشگاه دوباره بسته شده است.
فده والورده از اینکه مجبور به درگیری با بازیکن ویارئال شده، متاسف است؛ ولی گفت که پشیمان نیست.
مدافع ذوبی‌ها با تک گل خود سه امتیاز را به حساب تیمش واریز کرد و تعویض طلایی جدال ذوب و گل گهر لقب گرفت.
روزنامه رکورد پرتغال از مهدی طارمی و گونسالو راموس به عنوان دو مهره کلیدی دیدار حساس پورتو با بنفیکا در لیگ پرتغال یاد کرده است.
وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حساب تشکیل شده در توییتر به نام مجتبی دمیرچی لو تحت عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، جعلی است.
امام جمعه زابل با تاکید بر اینکه مطالبه گری در حوزه حجاب در واقع مطالبه گری عمل به قانون است، گفت: در کنار این موضوع ما باید تجربه غرب و آنچه در غرب شکل گرفته را باید برای جوانان تبیین کنیم. امروز در غرب شاهد تک والدینی هستیم. امروز در غرب انسان به انسان کفایت نمی‌کند بلکه برای کار جنسی سراغ حیوان می‌روند.
ذوب آهن امیدوار است با کسب هفتمین امتیاز از سه بازی اخیر، رتبه خود را تک رقمی کند.
مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی به منظور آغاز فصلی جدید در این فدراسیون در حالی روز چهارشنبه برگزار می‌شود که سرپرست فعلی، تک کاندیدای آن به حساب می آید.
مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی به منظور آغاز فصلی جدید در این فدراسیون در حالی روز چهارشنبه برگزار می‌شود که سرپرست فعلی، تک کاندیدای آن به حساب می آید.
اتحاد و یک‌دستی ویژه بازیکنان درون و بیرون زمین روی موقعیت تک به تک سردار آزمون حسابی به چشم آمد.
آلیسون بکر در دیدار حساس با سیتی به عنوان دروازه‌بان، فراتر از انتظار درخشید؛ او مقابل هالند کلین‌شیت کرد و تک گل بازی را هم ساخت.
اینتر در یک بازی حساس و جذاب توانست با تک گل هاکان چالهان اوغلو بارسلونا را شکست دهد و با 6 امتیاز پس از بایرن در رتبه دوم گروه C لیگ قهرمانان قرار بگیرد.
نیمه اول این بازی با حساب ۲ بر یک به سود تیم ملی دانشجویان به پایان رسید. تک گل استقلال را در این نیمه محمد محبی به ثمر رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ