اعضای تیم استقلال قبل از دربی پایتخت با دریافت پاداش‌های خود شارژ مالی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی دیگر از دیدارهای جذاب و حساس این هفته در اصفهان و دربی سپاهان و ذوب آهن خواهد بود.
با وجود واریز رقم چند میلیاردی به حساب باشگاه استقلال، اما آنها قادر به استفاده از این مبلغ نیستند.
با وجود واریز رقم چند میلیاردی به حساب باشگاه استقلال، اما آنها قادر به استفاده از این مبلغ نیستند.
عضو هیئت‌مدیره استقلال بعد از ترک جلسه با پیشکسوتان این باشگاه بار دیگر مدعی شد که هفته آینده قرارداد اسپانسر نهایی خواهد شد.
مشکل مالیاتی باعث بسته شدن حساب باشگاه پرسپولیس شد
مدیران پیشین باشگاه استقلال در بحث هزینه‌های جانبی ریکاردو ساپینتو، حسابی ولخرجی کرده‌اند!
درحالی‌که دربی هفته پنجم برگزار می‌شود، اما به نظر می‌رسد رقابت حساس استقلال و پرسپولیس از همین روز قرعه‌کشی کلید خورده است.
پولی که استقلالی‌ها امروز تامین کردند و به بازیکنان پرداخت کردند، از طریق همراه اول به حساب آنها نیامده است.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
سیاست‌های ترکیه در دوره جدید اردوغان برای حرکت به سمت محور شرق و کنار گذاشتن دلار از تبادلات تجاری بسیاری از کشورهای جهان، محورهای روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اشکان خورشیدی برای دومین‌بار قرار است در مسابقه دربی سوت به دست شود و در کارنامه او قضاوت در دوئل تیم‌های استقلال و پرسولیس در دور برگشت لیگ هجدهم به چشم می‌خورد. این مسابقه روز دهم فروردین ۱۳۹۸ برگزار شد و سرخ‌پوشان پایتخت موفق شدند با تک‌گل احمد نوراللهی به پیروزی برسند؛ آن‌هم در شرایطی که استقلالی‌ها در آن مسابقه حساس یک ضربه پنالتی را از دست دادند
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر اعلام کرد حساب های کاربری که چندماه غیر فعال بوده اند را حذف خواهد کرد.
امیر حسین اسفندیار می‌تواند بازیکن کلیدی بهروز عطایی باشد.
هکرها امروز حساب فیس‌بوک نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هک کردند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید حساب این باشگاه صفر است.
کاروان تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار حساس فردا برابر تراکتور به تبریز رسید.
استقلالی‌ها پیش از این دو مرتبه پول محمد محبی را در یک هفته اخیر به حساب سانتاکلارا پرداخت کرده بودند، اما از آن جا که این پول‌ها برگشت می‌خورد این بار از طریق یک واسطه اروپایی این پول را پرداخت کردند.
باشگاه استقلال طی ۲ نوبت تلاش کرد این پول را بپردازد، اما هر ۲ بار این پول برگشت خود تا به حساب این باشگاه پرتغالی واریز نشود.
دو پاداش معوقه بازیکنان و کادر فنی استقلال و یک ماه حقوق عقب افتاده کارمندان باشگاه استقلال امروز به حساب آن‌ها واریز شد.
تیم فوتبال استقلال در فاصله تعطیلات لیگ برتر با چند اتفاق خود را آماده برگزاری دیدار حساس برابر گل گهر می کند که مهمترین آن شارژ مالی بازیکنان از سوی باشگاه برای ادامه مسابقات بود.
نیمه اول این بازی با حساب ۲ بر یک به سود تیم ملی دانشجویان به پایان رسید. تک گل استقلال را در این نیمه محمد محبی به ثمر رساند.
عددی که به حساب باشگاه آمده پول مردم و از محل واگذاری است... پول برای باشگاه و برای همین خرج کردن است.
یامگا طبق قراردادی که با باشگاه استقلال دارد قرار بود چهار هفته پیش مبلغ ۱۰۰ هزار یورو به حسابش واریز شود، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.
محبی چند روزی است که وارد تهران شده و استقلالی‌ها در انتظار نشستن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بابت رضایت نامه به حساب سانتاکلارا بودند تا قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کنند که این اتفاق سرانجام رخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ