بلومبرگ گزارش داد تهدید تحریم از سوی آمریکا باعث شده تا بانک‌های ترکیه از ادامه همکاری با سامانه میر روسیه عقب نشینی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس اقتصادی به تابناک گفت: به جای تکیه بر جریمه‌های مالیاتی، راه حل عملی‌تر و تاثیرگذارتر در تعدیل قدرت وام دهی بانک‌های ناسازگار نهفته است؛ به گونه‌ای که بانک مرکزی به عنوان رگولاتور شبکه بانکی صلاحیت اجرای این اقدام را دارد.
گزینه‌های فدراسیون شنا برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، در آستانه اعزام به این بازی‌ها اردویی آماده‌سازی در ترکیه برگزار خواهند کرد.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت سپاهان در اردوی ترکیه گفت: آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان پیش از عزیمت به ایران، عصر امروز با تیم ابها عربستان برگزار می‌شود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای شروع قدرتمند در مسابقات لیگ ملت‌ها نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری داریم.
ترکیه با تکیه بر تجربه مونتاژ خودرو‌های برند‌های مهم و همچنین صادرات آنها، توانست اولین خودروی ملی خود به نام توگ T ۱۰ X را تولید کند. ۲۹ میلیارد دلار حاصل صادرات خودرو‌های مونتاژی ترکیه به کشور‌های دیگر است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در شرایطی که ما به شدت نیازمند این هستیم که در بازار ارز نفوذ بخش غیردولتی را داشته باشیم، تکیه به صرافی‌های بانک‌های دولتی ریسک بسیار بالایی برای نقل و انتقال وجوه ارزی به همراه دارد.
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: بسکتبال با ویلچر بانوان را تقویت کردیم و در پی این اقدامات تیم ملی بانوان را برای دیدارهای تدارکاتی راهی ترکیه خواهیم کرد.
ریاست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زلزله‌ای که در کشور‌های ترکیه، سوریه و لبنان رخ داده است و آنچه که باید در کشور در مقابله با زلزله انجام شود، گفت: این موضوع یک حرکت جمعی و عمومی را می‌طلبد. در کشورمان روستا‌هایی که زلزله به وقوع پیوسته پس از بازسازی که توسط بنیاد مسکن و یا توسط خود مردم براساس یک طرح مقاوم سازی صحیح انجام شده قطعا در زلزله‌های بعدی خرابی‌های آن‌ها بسیار کمتر خواهد بود چرا که بازسازی و نوسازی صحیح انجام شده بود.
بلومبرگ گزارش داد تهدید تحریم از سوی آمریکا باعث شده تا بانک‌های ترکیه از ادامه همکاری با سامانه میر روسیه عقب نشینی کنند.
ایران بعد از ترکیه و ازبکستان در رده سوم بازی‌های کشورهای اسلامی ایستاد.
پس از پایان روز هشتم سری بازی‌های کشور‌های اسلامی در قونیه ترکیه، ایران در جدول مدال‌ها در رده سوم قرار گرفت. در رده اول و دوم نیز به ترتیب ترکیه میزبان و ازبکستان قرار دارند. البته فاصله مدل‌های ایران و ازبکستان بسیار نزدیک است.
تیم ملی والیبال زنان ایران مقابل ترکیه شکست خورد و به مدال نقره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رسید.
سید حمید سجادی و محرم غصاب اوغلو وزرای ورزش و جوانان ایران و ترکیه از دهکده بازیهای کشورهای اسلامی بازدید کردند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برابر ترکیه به میدان رفت و مغلوب میزبان شد.
در ادامه رقابت‌های پاراتیروکمان بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه، کمانداران کشورمان در بخش رقابتهای تیمی به ۳ مدال طلا دست یافتند.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی راهی ترکیه شد.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی راهی ترکیه شد.
رقابت‌های کشتی بازی‌های کشورهای اسلامی روزهای ۱۹ تا ۲۲ مردادماه در شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود.
تیم‌های ملی هندبال مردان و زنان ایران برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه صبح امروز چهارشنبه عازم ترکیه شدند.
به منظور آشنایی با فعالیت بانک و خدمات بانکی، کودکان مهد کودک رسالت از شعبه اکباتان بانک ایران زمین بازدید کردند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۲۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۱۵ تن از ایشان وخیم است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا فرمت صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت های ۲۰۲۷ آسیا را تشریح کرد.
محل برگزاری مسابقات عالی  و در سطح المپیک است، ولی دهکده مسابقات کوچک است و یک دانشگاه است و تعریفی به‌عنوان دهکده ندارد. دلیل کاهش نفرات نیز به همین دلیل بود، چون ظرفیت دهکده محدود است.
عراق از بازی‌های اسلامی در ترکیه انصراف داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ