یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در نشست خبری امروز خود گفت که می داند در بایرن چه توقعاتی از او دارند. او از سادیو مانه نیز در مقابل انتقادات دفاع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لاریجانی گفت در مقوله قدرت با جامعه ای باید کار بکنید که بتوانید با آنها تعریف مشترک داشته باشید. مگرهنرمندان چه می خواهند؟ می خواهند زندگی ای داشته باشند که آثار هنری خلق کنند. خب ما نمی خواهیم بسترش را فراهم کنیم؟ چرا؟ با همه اینها می شود مفاهمه صورت بگیرد .
جود بلینگام پس از زدن اولین گلش برای رئال گفت که تصور نمی کرد رئال چنین باشگاه شگفت انگیزی باشد.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدا فرمودند: همه‌ی آنچه که در خاطره‌ی شماها از شهیدانتان وجود دارد، اینها همه درس است، اینها باید گفته بشود، اینها باید منتشر بشود.
وب‌سایت روسی در گزارشی تحلیلی نوشت که بایدن و آمریکا در حمایت از اوکراین سخاوتمندانه عمل کردند، اما در صورت شکست نظامی اوکراین در جنگ با روسیه، همه اینها می‌تواند تغییر کند.
این نرخ‌گذاری‌ها به‌طور طبیعی باید همراه با ضمانت اجرا و تهدید و ارعاب و مجازات باشد و گروه‌های نظارتی متعدد نیز بر آن نظارت کنند و طبیعی است که لفت و لیس‌های فراوان در اجرای این دو مرحله رخ می‌دهد و در نهایت هم جز دردسر و گرانی چیز دیگری نصیب مردم نمی‌شود و شاید بتوان گفت که همه اینها نوعی بازی و توزیع رانت است و در پایان هم به سر ملت منت می‌گذارند که اگر ما نبودیم!! قیمت مرغ به جای ۱۰۰ هزار تومان، ۱۸۰ هزار تومان می‌شد. در حالی که اگر آنان نبودند، قیمت مرغ الان زیر ۲۰ تومان بود!
احساس خستگی دائمی می‌تواند تأثیر منفی بر همه چیز در زندگی شما داشته باشد. اگر از آن رنج می‌برید، در اینجا کاری است که باید انجام دهید.
ماجرای سیلی خوردن مهدی‌قصاب را کم و بیش همه شنیده‌اند. خودم هم از بزرگان این ورزش شنیده‌ام. گویا یکی از جوانان می‌خواسته با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کند، ولی دختر شرط گذاشته بود که باید یک سیلی به مهدی‌قصاب بزنی. جوان همین را به مهدی‌قصاب می‌گوید و او برای اینکه این وصلت صورت بگیرد، می‌گوید بیا و پیش همه یک سیلی به من بزن. این ضعف نیست. رسم پهلوانی و سجایای اخلاقی است که در زورخانه آموزش داده می‌شد.
اگر همه این آموزه های فیفا را نادیده بگیریم ما اینجا با یک تماس خفیف روبرو هستیم و این نمی تواند دلیل سقوط مهاجم بر روی زمین باشد
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی تاریخی مقابل یونایتد از شاگردانش خواست تا فروتن باشند.
راه حل اصلی این معضل که دیگر دارد به فاجعه پهلو می‌زند، جدی گرفتن موضوع، اولویت دادن به آن، اجرای قوانین معطل مانده در بالاترین سطوح مدیریت اجرایی کشور و هماهنگ‌سازی نهاد‌ها و سازمان‌های بسیاری است که هر کدام طبق قانون وظیفه و مسئولیتی دارند که اگر به آن‌ها بی‌اعتنایی نمی‌شد، اوضاع بهتر از آن می‌بود که هست. منتها قبل از همه اینها، به جای «ترجیع‌بند» مقصر دانستن مردم در مصرف بی‌رویه گاز و استفاده از وسایل نقلیه شخصی، باید سرمایه اجتماعی را احیا کرد.
موسوی‌لارگانی در ادامه سخنانش با به‌کار‌بردن این عبارت که «اینجا پادگان نیست» عملکرد قالیباف در اداره مجلس را «پادگانی» دانست و با انتقاد از آن ادامه داد: «اینجا پادگان نیست. آقای قالیباف نمی‌تواند نظر خود را اعمال کند، بلکه همه ما باید در چارچوب آیین‌نامه عمل کنیم. طوری عمل نکنید که بیرون از مجلس به ما بخندند».
قانون آیین دادرسی کیفری هم طی مواد ۲۵۵ تا ۲۶۱ این شرایط را مهیا کرده است که اگر افرادی به اشتباه در جریان تحقیقات مقدماتی و یا دادرسی بازداشت شده اند یا بعدا حکم‌برائت آنها صادر شود باید از آنها جبران خسارت گردد. همه اینها چهره باصلابت قانونی و قضایی تکریم حیثیت و حقوق انسانی را در مقررات کیفری به نمایش می گذارد.
بر سر هر موضوعی در دنیا بی‌شک اختلافاتی هست، اما وقتی پای دست خط عملاً غیر قابل خواندن دکتر‌ها در میان باشد، همه با یکدیگر توافق دارند. شرکت‌های مختلف حوزه فناوری هم طی ده‌ها سال گذشته تلاش کرده‌اند تا این مشکل را حل و فصل کنند، ولی تا به اینجا موفق ظاهر نشده‌اند. حالا گوگل، یکی از شرکت‌های پیشگام در زمینه هوش مصنوعی، سعی دارد بالاخره امکان خوانش درست دست خط ناخوانای دکتر‌ها را از طریق گوگل لنز فراهم کند.
شادی گل یک مساله شخصی است و باید دید بعد از گل چه اتفاقی رخ می‌دهد. وقتی که اینجا هستیم، می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم. تیم ملی برای ایران است. ما پایبند به همه چیز هستیم
رهبر انقلاب فرمودند: فاصله‌ها بعضی قومی است، بعضی نژادی است، بعضی زبانی است، اینها مهم نیست؛ به نظر من آنچه امروز بیش از همه باید روی آن تکیه کنیم، مسئله‌ی مذهبی است.
رهبر انقلاب فرمودند: فاصله‌ها بعضی قومی است، بعضی نژادی است، بعضی زبانی است، اینها مهم نیست؛ به نظر من آنچه امروز بیش از همه باید روی آن تکیه کنیم، مسئله‌ی مذهبی است.
مسعود پزشکیان در واکنش به اتفاق های پس از فوت مهسا امینی گفت: می گویید برخورد نامناسب با این خانم نکرده ایم؛ خب شفاف سازی کنید! یک تیم ارزیابی درست کنید. همه باید بیایند پاسخ بدهند! از نظر علمی نمی شود که کسی همین جوری بیفتد! این طور نباشد که هر کسی خواست حرف بزند بگویید اینها ضدنظام هستند!
سرمربی تیم ملی وقتی این خبر‌ها به گوشش رسید در محفل خصوصی گفت مگر غیر از این از من انتظار داشتید؟ اینجا تیم ملی است و همه ما باید در برابر رفتار‌هایی که از خود بروز می‌دهیم قبول مسئولیت کنیم
اگر گزارش الجزیره درست باشد، آمریکا قرار است 17 بانک را از تحریم ها خارج کنند. حالا چه تضمینی وجود دارد که کاخ سفید مجددا همه اینها را به بهانه هایی مانند مبارزه با تروریسم و... تحریم نکند؟ زیرا تنها مورد اختلاف و تنش که منجر به تحریم علیه ایران شده، مسئله هسته‌ای نیست
پپ گواردیولا بازهم تاکید کرد که نمی خواهد برناردو سیلوا را از دست بدهد.
علیرضا بهشتی، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، گفت: برخی از مظاهر بد و اجرای تنزل یافته امر به معروف و نهی از منکر در جامعه حساسیت ها و تنش هایی را در جامعه به وجود آورده است. آنچه که از احادیث و روایات درباره سطوح، اشکال و مراحل امر به معروف و نهی از منکر به دست ما رسیده را لابد شنیده اید. همه اینها معطوف به یک مسأله است؛ هشداری که نسبت به انجام ندادن کار ناپسند و یا دعوتی که برای انجام دادن کار پسندیده انجام می گیرد، اثرگذار باشد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو نقش اصلی را در قهرمانی تیمش در سوپر جام پرتغال ایفا کرد.
یک وکیل پایه یک دادگستری بیان کرد: مسئول اصلی رسیدگی به این حادثه دستگاه قضائی است که اول از همه هم باید با عوامل مسئول در همین قوه برخورد کند کسی که متهم در این قصه است نمی‌تواند امروز به عنوان مدعی‌العموم حکم صادر کند باید از استان دیگری و یا تهران فردی بیاید چراکه موضوع بُعد ملی دارد. برای اینکه شائبه ایجا نشود باید فردی از تهران به عنوان مسئول رسیدگی به این پرونده تعیین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ