جود بلینگام پس از زدن اولین گلش برای رئال گفت که تصور نمی کرد رئال چنین باشگاه شگفت انگیزی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان افسانه‌ای ایتالیا و یوونتوس با انتشار ویدئو و متنی نوشت: "اینجا تمام می شود، تو به من همه چیز دادی، من همه چیز را به تو دادم، ما با هم برنده شدیم."
این نرخ‌گذاری‌ها به‌طور طبیعی باید همراه با ضمانت اجرا و تهدید و ارعاب و مجازات باشد و گروه‌های نظارتی متعدد نیز بر آن نظارت کنند و طبیعی است که لفت و لیس‌های فراوان در اجرای این دو مرحله رخ می‌دهد و در نهایت هم جز دردسر و گرانی چیز دیگری نصیب مردم نمی‌شود و شاید بتوان گفت که همه اینها نوعی بازی و توزیع رانت است و در پایان هم به سر ملت منت می‌گذارند که اگر ما نبودیم!! قیمت مرغ به جای ۱۰۰ هزار تومان، ۱۸۰ هزار تومان می‌شد. در حالی که اگر آنان نبودند، قیمت مرغ الان زیر ۲۰ تومان بود!
احساس خستگی دائمی می‌تواند تأثیر منفی بر همه چیز در زندگی شما داشته باشد. اگر از آن رنج می‌برید، در اینجا کاری است که باید انجام دهید.
لیونل مسی نسبت به چند روز پیش اوضاع و حال و احوال کاملاً متفاوتی را تجربه می‌کند.
آنطور که از تصاویر ثبت شده از سوی دوربین مهدی افشاری پیداست، کادر فنی پیکان – استقلال در ابتدای بازی خوش و بش زورکی با هم داشتند!
میکل آرتتا در نشست خبری بازی با اورتون ضمن ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد گابریل مارتینلی، گفت که امیدوار است باشگاه با بوکایو ساکا و ویلیام سالیبا نیز به توافق برسد.
فرجی‌راد دیپلمات سابق می گوید: چین هم بیشتر به سمت رقبای ما رفته و نه کار توسعه‌ای انجام می‌دهد و نه کار سرمایه‌گذاری؛ یک نفتی از ما می‌برد و پولش را به صورت کالا و قطعه می‌فرستد. از سوی دیگر در همین بحران گاز، مسئول گاز ایران به ترکمنستان رفت و خواهش کرد اما حاضر نشدند در سرما و یخبندان یک مقدار فشار خط لوله را افزایش دهند. اینها نشان می‌دهد که نباید اجازه دهیم وزن ژئوپلوتیک کشور تضعیف شود.
با امکاناتی که در خانه کشتی فراهم شده و با نظر حسن رنگرز، فرنگی کاران برخی از ساعات اردو را به شکل آزاد و تفریحی سپری می کنند.
خبر بستری شدن یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران در بیمارستان خیلی سریع بین هواداران پرسپولیس همرسانی شد.
گراهام پاتر، مربی چلسی، معتقد است به دلایل مختلف، در حال حاضر مربیگری چلسی سخت‌ترین کار دنیاست.
مدافع تراکتور می‌گوید به قراردادش با این تیم پایبند است و قصد جدایی از این تیم را ندارد.
معاون ابومهدی المهندس که شاهد عینی اتفاقات شب شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس بوده است در روایت از اتفاقات شب شهادت گفت: یکی از بچه‌ها مرا صدا زد و گفت اینجا یک دست افتاده است که می‌گویند برای حاج قاسم است. همه چیز نشان می‌داد دست حاج قاسم است.
رونالدو درباره حضور در فوتبال آسیا گفت: من در فوتبال اروپا همه موفقیت‌ها را به دست آوردم و اکنون نوبت چالش در آسیا است و به دنبال موفقیت در فوتبال آسیا هستم. خودم و خانواده‌ام از شور و هیجان زیادی برخوردار هستیم و همه چیز اینجا خوب است.
زهرا رهنورد نه اولین رئیس دانشگاه الزهرا بوده و نه حتی اینجا درس خوانده اما اسم دانشگاه پیوند محکمی با نام او دارد. نه فقط اتفاق‌های سال ۱۳۸۸ بلکه حتی زمانی که او رئیس دانشگاه بود.
در اینجا پنج دلیل برای انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی وجود دارد.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که در تیم پالما اسپانیا حضور دارد ضمن بر شمردن امکانات حرفه‌ای فوتسال این کشور، گفت: به نظرم همه بازیکنان تیم ملی ایران می‌توانند راحت در لیگ اسپانیا بازی کنند.
تیم ملی کاستاریکا در شرایطی برابر اسپانیا با هفت گل شکست خورد که عملکرد فاجعه باری در این بازی داشت.
شادی گل یک مساله شخصی است و باید دید بعد از گل چه اتفاقی رخ می‌دهد. وقتی که اینجا هستیم، می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم. تیم ملی برای ایران است. ما پایبند به همه چیز هستیم
در دیداری که تاتنهام سه بار از لیدز یونایتد عقب افتاد، به لطف بریس بنتانکور ظرف 2 دقیقه، از سد میهمان خود گذشت.
تقی آزاد ارمکی، استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران گفت: این‌هایی که کف خیابان‌ها بودند نه اغتشاشگرند نه نمایندگان غرب‌اند نه مزدوران موساد؛ این‌ها بچه‌های کشورند. ما همه‌چیز را سیاسی کردیم و خودمان این بازی را شروع کردیم.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در نشست خبری امروز خود گفت که می داند در بایرن چه توقعاتی از او دارند. او از سادیو مانه نیز در مقابل انتقادات دفاع کرد.
همه چیز خیلی خوب شروع شد، اما حالا بایرن مونیخ نیاز به تغییراتی بزرگ دارد.
ارلینگ هالند، مهاجم جوان منچسترسیتی، مدعی شد علاقه زیادی به بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ