یک جام جهانی پیش روی کریستیانو رونالدو باقی مانده است؛ ستاره ای با حداکثر انگیزه ممکن برای درخشش دوباره.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید مراغه‌چیان شاید خودش را برای رفتن از استقلال تا ابد نبخشد.
طبق افسانه، پس از مرگ اسکندر مقدونی، خواهرش که در اندوه غرق شده بود، سعی کرد با انداختن خودش در دریا به زندگی‌اش پایان دهد. با این حال، به جای اینکه با مرگ روبرو شود به یک پری دریایی تبدیل شد که قرار بود دریانوردان را در طول قرن‌های بی‌شمار و در پهنای وسیع هفت دریا قضاوت کند.
شبی که می توانست با جشن و شادی در ساری به پایان برسد، با غم و اندوه به صبح رسید
بایرن مونیخ با قبول تساوی 1-1 مقابل سیتی از صعود به نیمه نهایی UCL بازماند تا بازیکنانش در پایان بازی با اندوه زمین را ترک کند.
ستاره ایرانی پورتو گلزنی مقابل یک تیم بزرگ اروپا را به بازی برگشت کشاند.
در آرامش استراحت کن ما تو را فراموش نمی کنیم، ای مرد زیبا. این بخشی از بیانیه مالاتیا در واکنش به مرگ ایوب است.
تنهایی، احساسی است که بیشتر مردم آن را تجربه می‌کنند، اما با گام‌های بسیار ساده می‌توان این احساس را از خود دور نگه داشت.
خوشحالی فرهاد مجیدی از گل زیبای احمد عامر، در دقایق پایانی به خاطره ای تلخ برای او تبدیل شد.
کاری از دست مرد ۳۷ ساله کروات در مقابل رقص پا، شوت و پاس‌های هم‌نوع او در آرژانتین برنیامد تا او با گریه زمین لوسیل را ترک کند.
واکنش روزنامه های اسپانیایی به شکست دیشب لاروخا و صعود با ترس و دلهره این تیم به دور بعد جام جهانی کم و بیش یکسان بود. حالا کمتر کسی به اسپانیا خوشبین است.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین و حساس‌ترین دیدار خود در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آمریکا با یک گل نتیجه را واگذار کرد و از صعود بازماند. دهمین روز از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در حالی با برگزاری ۲ دیدار حساس از گروه B پیگیری شد که تیم ملی فوتبال ایران در استادیوم الثمامه و در نبردی که حکم مرگ و زندگی برای شاگردان کی‌روش داشت به مصاف آمریکا رفت و شکست خورد.
هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه الثمامه بعد از بازی شکست تلخ را باور نمی کردند.
تسلا، سازنده خودرو‌های الکتریکی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۳ تولید انبوه سایبرتراک را آغاز کند.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان گفت: در راستای اهداف گروه صنعتی در زمینه تنوع تولیدات، محصول جدیدی از خانواده خودروهای شاسی بلند هایما به مرحله تولید انبوه رسید.
دیبالا بعد از زدن ضربه پنالتی به دلیل گرفتگی عضله، درخواست تعویض کرد و اینک به نظر می رسد که جام جهانی یک ستاره دیگر خود را هم از دست داد.
مدیرعامل شرکت تحقیقات، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) ضمن تشریح سه گام توسعه‌ای در مسیر پوست‌اندازی موتور محصولات ایران‌خودرو، از آغاز تولید انبوه نسل نوین موتور EF7 تا پایان سال خبر داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و روز «مهمانی لاله‌ها» تأکید کردند: پیام شهیدان به ما یادآور میشود که ایستادگی در برابر شیطانهای قدرت و ستم، در پایان به پیروزی و برافتادن ترس و اندوه می‌رسد.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: پیام شهیدان به ما یادآور می‌شود که ایستادگی در برابر شیطانهای قدرت و ستم، در پایان به پیروزی و برافتادن ترس و اندوه می‌رسد.
در ماجرای تراژیک مهسا امینی، آمریکا و انگلیس بهتر است به جای ریختن اشک تمساح، فکری به حال جنایات خود کنند و اجازه دهند جامعه ایران بدون فشار و مداخله خارجی، به مسائل و مشکلات خود بپردازد.
تصویری از بهت و اندوه و ناباوری خانواده مهسا امینی در آرامستان آیچی سقز را ببینید.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: با توجه به حجم انبوه زوار و ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران، زائران تا حد امکان مسیر زیارتی خود را از پایانه مرزی مهران انتخاب نکنند.
مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان از آغاز تولید انبوه هایما 8S از مهر امسال خبر داد و گفت: نمونه‌های اولیه محصول به تولید رسیده و تا پایان سال، تولید پنج هزار دستگاه از آن هدف‌گذاری شده است.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل از تولید انبوه کامیونت آترین پلاس در آبان ماه خبر داد و گفت: طی پنج ماهه امسال، تولید این خودروساز نسبت به مدت مشابه سال قبل سه برابر شده و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان سال به سه و نیم برابر خواهد رسید.
خوش گذرانی با ثروت پیرمرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ