رهبر معظم انقلاب فرمودند: پیام شهیدان به ما یادآور می‌شود که ایستادگی در برابر شیطانهای قدرت و ستم، در پایان به پیروزی و برافتادن ترس و اندوه می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین قربانی دستجردی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر احمد، محمد و قاسم را به خانواده محترم این پدر فداکار تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فخری بهارخانه، مادر گرامی شهیدان والامقام محمد و غلامحسین نوری، را به مردم شهیدپرور خوزستان و خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج محمد پناهی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام مسعود، اکبر و سعید پناهی را به خانواده وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.
رئیس جمهور با صدور پیامی، درگذشت پدر ۳ تن از شهدای دفاع مقدس را تسلیت گفت.
سید محمد خاتمی خطاب به جهانگیری نوشت: درگذشت بانوی والاقدر، با فضیلت و پارسا مادر گرانقدر جنابعالی و شهیدان بزرگوار یعقوب و محمد جهانگیری را صمیمانه به شما و خاندان شریف جهانگیری و همه بستگان داغدار تسلیت می‌گویم.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان جهانگیری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم عصمت توکلی، مادر شهیدان والامقام محمدامین، فاطمه و مریم خیراله‌نژاد را به مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه خانواده مکرم این بانوی مومنه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر محمدجواد، احمد و قاسم حمزه‌پور را به مردم شهید پرور استان کرمان و به ویژه خانواده محترم این مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانوم حوا ریگی آخوندی مادر بزرگوار شهیدان والامقام عبدالرحمان، نوراحمد و عبدالرحیم دانش‌پایه را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج علی دقیقی کاشانیان، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان را تسلیت گفت.
رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت مادر شهیدان ایزدی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان گرانقدر جاسم، احمد و قاسم سعیدی را به خانواده آنان و مردم شهیدپرور خوزستان تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم قدم‌خیر صفری مادر بزگوار شهیدان والامقام بهروز و تورج الماسی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج عباسعلی زینلی مبارکه پدر سه شهید والامقام دفاع مقدس را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر عسگری، مهدی و علی رحیمی‌کناری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، مرحوم حاج رجب هداوند و پدر شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند را به خانواده محترم وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم معصومه پورکارگر تفت، مادر شهیدان محمدحسین و علیرضا و همسر شهید والامقام محمود باغیانی را به خانواده ایشان تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، مرحوم حاج رجب هداوند و پدر شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند را به خانواده محترم وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم عفت سلطانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام «مجید و وحید ابراهیمی ورکیانی» و همسر شهید سرافراز «حسن ابراهیمی ورکیانی» را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و روز «مهمانی لاله‌ها» تأکید کردند: پیام شهیدان به ما یادآور میشود که ایستادگی در برابر شیطانهای قدرت و ستم، در پایان به پیروزی و برافتادن ترس و اندوه می‌رسد.
رئیس‌جمهور با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان حیدری را به خانواده این مرحومه و مردم استان همدان تسلیت گفت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان گران‌قدر، رجایی و باهنر، پیامی صادر کرد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهدا حاجیه خانم سیده فاطمه‌بیگم آقاحسینی مادر شهیدان صادق، مهدی، طیبه و منصوره چرکچی را تسلیت گفت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۱ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ