خوشحالی فرهاد مجیدی از گل زیبای احمد عامر، در دقایق پایانی به خاطره ای تلخ برای او تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید مراغه‌چیان شاید خودش را برای رفتن از استقلال تا ابد نبخشد.
طبق افسانه، پس از مرگ اسکندر مقدونی، خواهرش که در اندوه غرق شده بود، سعی کرد با انداختن خودش در دریا به زندگی‌اش پایان دهد. با این حال، به جای اینکه با مرگ روبرو شود به یک پری دریایی تبدیل شد که قرار بود دریانوردان را در طول قرن‌های بی‌شمار و در پهنای وسیع هفت دریا قضاوت کند.
دژان استانکوویچ از سقوط سمپدوریا احساس "ناامیدی و اندوه زیاد" دارد و امیدوار است که آن‌ها بتوانند مشکلات مالی خود را حل کنند.
شبی که می توانست با جشن و شادی در ساری به پایان برسد، با غم و اندوه به صبح رسید
آن وقت با صدایی بغض‌آلود با لحنی که تاثر و اندوه در میان آن موج می‌زد ادامه داد: همسرم که از جانم بیشتر او را دوست داشتم درگذشت و با مرگ او، من هم از خدمت ارتش استعفا کردم. آخر بعد از «زهرا» زندگی برایم پوچ شده بود و بعد از او دیگر ازدواج نکردم. مردی که مجلس را به توپ بسته بود، سربازی که سر میرزا کوچک خان جنگلی را به دست خویش بریده بود، در اینجا بار دیگر سکوت کرد.
بایرن مونیخ با قبول تساوی 1-1 مقابل سیتی از صعود به نیمه نهایی UCL بازماند تا بازیکنانش در پایان بازی با اندوه زمین را ترک کند.
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. چه در دولت‌های قبلی و چه حالا مسئولین درجه یک که می‌آیند خدمت ایشان سراغ ندارم که در جلسه‌ای سفارش مردم و معیشت مردم را نکرده باشند. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.
ستاره ایرانی پورتو گلزنی مقابل یک تیم بزرگ اروپا را به بازی برگشت کشاند.
در بحبوحه خشم، بغض و اندوه زلزله‌زدگان زلزله ویرانگر ترکیه، تصاویر ویدئویی عملیات نجات یک نوزاد از زیر آوار همچنان نور امید را در عمق ناامیدی زنده نگه داشت.
در آرامش استراحت کن ما تو را فراموش نمی کنیم، ای مرد زیبا. این بخشی از بیانیه مالاتیا در واکنش به مرگ ایوب است.
ستاره لالیگایی فولاد در تبریز کم فروغ بود و البته گل دقیقه ۱۰۰ هادی محمدی باعث شد تا با غم و اندوه از تبریز بازگردد.
تنهایی، احساسی است که بیشتر مردم آن را تجربه می‌کنند، اما با گام‌های بسیار ساده می‌توان این احساس را از خود دور نگه داشت.
کاری از دست مرد ۳۷ ساله کروات در مقابل رقص پا، شوت و پاس‌های هم‌نوع او در آرژانتین برنیامد تا او با گریه زمین لوسیل را ترک کند.
واکنش روزنامه های اسپانیایی به شکست دیشب لاروخا و صعود با ترس و دلهره این تیم به دور بعد جام جهانی کم و بیش یکسان بود. حالا کمتر کسی به اسپانیا خوشبین است.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین و حساس‌ترین دیدار خود در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آمریکا با یک گل نتیجه را واگذار کرد و از صعود بازماند. دهمین روز از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در حالی با برگزاری ۲ دیدار حساس از گروه B پیگیری شد که تیم ملی فوتبال ایران در استادیوم الثمامه و در نبردی که حکم مرگ و زندگی برای شاگردان کی‌روش داشت به مصاف آمریکا رفت و شکست خورد.
هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه الثمامه بعد از بازی شکست تلخ را باور نمی کردند.
زیدآبادی نوشت: نیرو‌های میانه طاقت تحمل فحش و ناسزا و اتهام‌های بی‌پایه و ناعادلانه را ندارند و با احساس سرخوردگی و اندوه عمیق، صحنه را ترک می‌کنند تا حامیانِ آن دو قطبِ متخاصم، آنقدر خون یکدیگر را بریزند که یک طرف‌شان به اتمام رسد! بدبختی، اما اینجاست که در سایۀ این خونریزی، ملت و کشوری چنان قربانی می‌شود که ممکن است تا قرن‌ها کمر راست نکند و یا کلاً از چرخۀ تمدن بشری خارج شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حادثه شاه‌چراغ یکی از ستاره‌های درخشان تاریخی است که گرچه دل‌ها را سرشار از اندوه کرد، اما در تاریخ کشور ماندگار شد و نشانه زنده بودن و مایه سربلندی ملت است.
دیبالا بعد از زدن ضربه پنالتی به دلیل گرفتگی عضله، درخواست تعویض کرد و اینک به نظر می رسد که جام جهانی یک ستاره دیگر خود را هم از دست داد.
یک جام جهانی پیش روی کریستیانو رونالدو باقی مانده است؛ ستاره ای با حداکثر انگیزه ممکن برای درخشش دوباره.
در ماجرای تراژیک مهسا امینی، آمریکا و انگلیس بهتر است به جای ریختن اشک تمساح، فکری به حال جنایات خود کنند و اجازه دهند جامعه ایران بدون فشار و مداخله خارجی، به مسائل و مشکلات خود بپردازد.
تصویری از بهت و اندوه و ناباوری خانواده مهسا امینی در آرامستان آیچی سقز را ببینید.
درحالی که مرگ الیزابت دوم در ۹۶ سالگی موجی از اندوه را در انگلیس به‌راه انداخت، در آرژانتین مرگ وی موجبات جشن حتی روی آنتن زنده یکی از شبکه های تلویزیونی را فراهم کرد.
چارلز در این بیانیه نوشت: «درگذشت مادر عزیزم، ملکه، لحظه‌ای از بزرگ‌ترین اندوه برای من و همه اعضای خانواده‌ام است. ما عمیقا در سوگ درگذشت یک فرمانروای گرامی و یک مادر بسیار عزیز سوگواری می‌کنیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ