بایرن مونیخ با قبول تساوی 1-1 مقابل سیتی از صعود به نیمه نهایی UCL بازماند تا بازیکنانش در پایان بازی با اندوه زمین را ترک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد نبی موسوی فرد گفت : وجود مقدس امام حسین (ع) و اهل بیت، به زنجیرزنی، سینه زنی و اشک ریختن نیازی ندارند البته هرسال باید پرشور تر از سال‌های قبل برگزار شود و به جای اشک، خون گریه کرد اما هدف عمده آیین‌های عزاداری، الگو گرفتن از رفتار و اخلاق اهل بیت عصمت و طهارت، جاری شدن عدالت به معنای واقعی است.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در روز بازگشت خود به پرسپولیس دست به اقدامی قابل توجه زد که اشک را به چشمان کودک غمگین پرسپولیسی جاری ساخت‌.
مقامات رژیم صهیونیستی که دستشان به خون مردم فلسطین آغشته است در واکنش به حملات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری، اشک تمساح ریختند.
اردبیل- نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: اشک تمساحی که امروز غربی ها برای ملت ایران می ریزند بویی از صداقت و راستی در آن وجود ندارد.
بارسلونا شب گذشته آخرین دیدار این فصلش را در ورزشگاه نوکمپ برگزار و از هوادارانش خداحافظی کرد.
آبادان - بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از بقا در لیگ برتر در ورزشگاه سیرجان به شادی پرداختند.
نفت مسجدسلیمان با تساوی مقابل آلومینیوم اراک به لیگ یک سقوط کرد.
خانم دکتر جوان در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: ۹ سال پیش زندگی مشترک را با همسرم شروع کردم و یک سال بعد تصمیم گرفتم بچه‌دار شوم. اکنون صاحب یک دختر ۷ ساله هستم، اما هیچ لذتی از زندگی‌ام نبرده‌ام، چراکه شوهرم سال‌ها است به بیماری دوقطبی دچار است و همیشه به هر بهانه‌ای مرا به باد کتک می‌گیرد.
دربی آتن در سوپرلیگ یونان میان تیم‌های المپیاکوس و آ. ا. ک آتن با جنجال به پایان رسید.
نیکولو فاجولی، مدافع یوونتوس، بعد از تعویض در بازی مقابل ساسولو بابت اشتباه فاحشی که انجام داده بود گریه کرد.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، در دقایق پایانی نیمه اول بازی با اسپورتینگ به دلیل درد در ناحیه قفسه سینه تعویض شد.
فارس نوشت: ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان در اردوهای تیم ملی در حال آماده سازی خود برای رقابت های پیش رو هستند.
گلزن استقلال برابر گل‌گهر با خوشحالی از کسب پیروزی برابر حریف سیرجانی روی اعلام پنالتی صحه گذاشت.
تصاویری از خوشحالی وزیر کشاورزی کشور بنین هنگام اعلام خودکفایی این کشور در زمنیه تولید پنبه، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
بهترین کار برای اینکه پیاز را بدون ریختن اشک پوست بکنیم یا خرد کنیم، این است: قسمت‌هایی از پیاز را که بریده خواهند شد، رو به پایین نگه داریم و بعد برش بزنیم. البته باید توجه کنیم که مراحل خرد کردن پیاز را به سرعت انجام دهیم.
هواداران تیم ملی کرواسی پس از کسب مقام سوم جام جهانی، به خیابان ها ریختند.
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
جریان منتقد اصلاح طلب که دوره ای سنگ لای چرخ ارتباط ایران با چین می گذاشت، حالا که رئیس جمهور چین سفری به عربستان صعودی داشته در واکنش به این تعامل اشک تمساح می ریزد و به دولت می تازد.
گلر تیم ملی ژاپن باوجود درخشش در جام جهانی نتوانست کمک چندانی به یارانش در ضربات پنالتی بکند
سامان قدوس قطعا بابت گل نشدن آن شوت زیبایش مقابل آمریکا حسرت زیادی خواهد خورد.
تیم فوتبال اکوادور در حالی که نمایش تحسین برانگیزی در سه دیدار مرحله گروهی داشت درنهایت با شکست مقابل سنگال از دور مسابقات جام جهانی کنار رفت.
سمای ۲۲ ساله، ۴۸ روز است که گم شده است. پدرش با اشک می‌گوید هر روز به آگاهی می‌روم، به دادستانی می‌روم، فقط می‌گویند صبر کن. مگر گوشی یا موتور و ماشین گم کرده‌ام؟! سما با عمه و مادرش قرار خرید می‌گذارند، ولی سما برای فروش قطعه‌ای طلا از آن‌ها جدا می‌شود و دیگر به منزل برنمی‌گردد.
سباستین هالر، ستاره 28 ساله و جدید دورتموند، بعد از دریافت جایزه بهترین گلزن فصل لیگ هلند برای لحظاتی گریه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ