شب گذشته در پی ناآرامی‌ها در عراق صدای تیراندازی و شلیک در منطقه سبز بغداد شنیده شد که را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های صهیونیستی از وقوع تیراندازی به ایست بازرسی «الزعیم» ارتش در نزدیکی بیت المقدس خبر دادند.
در حادثه تیراندازی در یک مرکز خرید در ایالت «کلرادو» واقع در آمریکا، یک نفر به قتل رسید.
در ادامه مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان که در آذربایجان در حال برگزاری است، تیم میکس کشورمان مدال نقره خود را قطعی کرد.
فرزاد بادپا، فردی که توانست تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود را متوقف کند لحظه ورود فرد تروریست را به حرم این گونه تشریح می‌کند: آن شب حرم زائران زیادی داشت، در زمان تیراندازی ابتدا فکر کردم صدای ترقه است، بیرون آمدم، دیدم زائری زمین افتاده است و خواهر زائری دیگری هم که تیر خورده بود و از پایش خون می‌آمد بر روی زمین افتاده بود.
وقوع تیراندازی در پایتخت آمریکا به کشته شدن دست کم سه نفر منجر شد.
بر اثر وقوع تیراندازی در مرکز تل‌آویو، ۳ صهیونیست زخمی شدند.
بر اثر وقوع تیراندازی در مرکز تل‌آویو، ۳ صهیونیست زخمی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شاهرود با بیان اینکه محیط‌بانان این اداره از ساعت پنج صبح در منطقه شکار ممنوع تپال شاهرود رفتار این شکارچیان را رصد کرده‌اند، گفت: سه شکارچی شرور چندین بار به سمت محیط‌بانان تیراندازی کردند.
فرمانده انتظامی منوجان از دستگیری عامل تیراندازی نیمه شب بیمارستان امام حسین این شهرستان خبر داد.
در پی تیراندازی در یک مراسم عروسی در منطقه کوی نیروی شهرستان اندیمشک که پنجشنبه شب گذشته برگزار و موجب اخلال در نظم عمومی، سلب آسایش و رعب و وحشت میان شهروندان شده بود، بلافاصله با دستور دادستانی یکی از برگزارکنندگان مراسم بازداشت و با تشکیل پرونده قضایی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
منابع فلسطینی سه‌شنبه شب گزارش دادند، در پی تیراندازی به سمت خودروی صهیونیست‌ها در جنوب نابلس واقع در شمال کرانه باختری یک صهیونیست زخمی شد.
حداقل سه نفر در تیراندازی در سوئد زخمی شدند تا بار دیگر این کشور یک شب ناامن را سپری کرده باشد.
منابع فلسطینی از شب ناآرام در نابلس گزارش می‌دهند. گروه مقاومت «عرین الأسود» در بیانیه‌ای مسئولیت عملیات تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست در غرب نابلس را بر عهده گرفت.
بنا به اعلام رسانه‌های ترکیه، گروهی از افراد ناشناس شب گذشته به سوی دفتر ارتباط انتخاباتی حزب حاکم عدالت و توسعه (AK Party) در باغچه لیولر کوکاسینان استانبول تیراندازی کردند.
پلیس فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد که در جریان تیراندازی شب گذشته در درگیری باندهای مواد مخدر در بندر مارسی فرانسه، دست کم سه نفر کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش جهت یابی (کار با نقشه قطب نما و جی پی اس)، گشتی شناسایی برد کوتاه، متوسط و بلند، تیراندازی با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین، اجرای هلی برن و نحوه استقرار در زمین، اجرای تاکسیرد، هدف زنی در شب و روز.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس از تیراندازی مرگبار در محدوده خیابان محلاتی تهران طی شب گذشته خبر داد.
فرماندار ویژه دهلران ضمن هشدار به اغفال شدگان گفت: دهلران جای عرض اندام و اقدامات ضد امنیتی نخواهد بود و مردم شریف این منطقه با اینگونه حرکات مخالف و همراه نظام و ولایت هستند.
سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه گفت: مدتی است به همراه دوستم، اقدام به سرقت میله‌های فلزی بین سنگ‌های نمای ساختمان‌ها می‌کنیم. این فلزات گرانقیمت است و در بازار با مبلغ خوبی می‌فروشیم. شب حادثه در حال سرقت فلزات نمای ساختمانی بودیم که پلیس متوجه ما شد و در جریان تعقیب و گریز و تیراندازی، همدستم کشته شد.
نکته عجیب این است که به گفته پلیس، خانم الی ادواردز، هدف مرد مسلحی که باعث و بانی این جنایت شده، نبوده است. در واقع پلیس اعلام کرده که یک مرد مسلح، به سمت ورودی میخانه تیراندازی کرده است.
تیراندازی در شب کریسمس در شهر مرزیساید انگلیس، به مرگ یک نفر و زخمی شدن چند تن دیگر منجر شد.
یکی از ۲ کوله‌بر زخمی توسط بالگرد به بیمارستان شهرستان پاوه منتقل شده و دیگری به دلیل کم بودن شدت جراحت به صورت سرپایی مداوا شده است.
نمایش صادق محرمی برابر میلان رضایت‌بخش بود، به نحوی که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت او را دومین بازیکن برتر دینامو برابر روسونری نامیده بود.
رئیس شاباک با اذعان به افزایش ۳۰ درصدی عملیات های ضد صهیونیستی در کرانه باختری گفت: دیگر در کرانه باختری آزادی عمل نداریم و هر شب نظامیان ما هدف تیراندازی قرار می گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ