نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور اوکراین امروز در خصوص تحولات در کی یف و برگزاری همه پرسی در شرق این کشور تلفنی رایزنی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریشی سوناک و محمد بن سلمان در گفتگوی تلفنی درباره تقویت روابط و همکاری های دوجانبه رایزنی کردند.
​ رئیس جمهور اوکراین در سفری غیرمنتظره برای مذاکرات مهمی با ریشی سوناک دیدار کرد، که حرکات و تیک‌های عجیب زلنسکی در این سفر سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
نخست وزیر انگلیس امروز در لندن با رییس جمهور اوکراین دیدار و رایزنی کرد.
نخست‌وزیر انگلیس بسته جدید حمایت نظامی برای اوکراین را در دیدار امروز (دوشنبه، ۱۵ مه) با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین اعلام خواهد کرد.
ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا توسط افسران واقعی که در کنار ماشین او در خیابان‌های لندن می‌دوند و همچنین دوچرخه سواران اسکورت می‌شود.
نخست‌وزیر انگلیس و رئیس جمهور اوکراین در مورد تلاش‌ها برای تسریع حمایت نظامی از کی‌یف تلفنی گفت‌وگو کردند.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که در سفری از پیش اعلام نشده وارد انگلیس شده با چارلز سوم، پادشاه و ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور گفتگو کرد. این دومین سفر خارجی زلنسکی از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین است. بر اساس تصاویر منتشر شده، هواپیمای زلنسکی حدود ساعت ۱۰:۲۰ صبح به وقت محلی در فرودگاه استانستد واقع در شمال‌شرق لندن به زمین نشست.
رئیس جمهور اوکراین از گفتگو با نخست وزیر انگلیس در جهت افزایش همکاری های نظامی میان دو کشور خبر داد.
نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی مداخله جویانه و بی پایه در خصوص بازداشت اتباع این کشور از سوی جمهوری اسلامی ایران اظهارنظر کرد.
رسانه ها از سفر نخست‌وزیر ژاپن به کشورهای انگلیس، فرانسه و ایتالیا در ماه ژانویه سال آتی میلادی خبر می‌دهند.
«من به طور مشخص به ایران و سلاح‌هایی که این کشور در اختیار روسیه قرار می‌دهد فکر می‌کنم. در این مورد باید بسیار قدرتمندانه عمل و آن را محکوم کنیم چنانکه در سازمان ملل چنین کرده‌ایم.»
رئیس جمهور ترکیه و نخست وزیر انگلیس در تماسی تلفنی پیرامون روابط دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
نخست وزیر انگلیس در سخنانی گفت که رویکردی عملگرایانه را در سیاست خارجی لندن در برابر روسیه و چین بکار خواهد گرفت.
نخست وزیر انگلیس و ولیعهد عربستان امروز در حاشیه نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی دیدار و درباره ایران گفتگو کردند.
«ریشی سوناک» و «محمد بن زاید» در حاشیه بیست و هفتمین نشست آب و هوایی در شرم الشیخ مصر با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای از جمله مذاکرات احیای توافق هسته ای گفتگو کردند.
رئیس جمهور اوکراین از گفتگوی تلفنی خود با ریشی سوناک نخست وزیر جدید انگلیس خبر داد.
ریشی سوناک ، اولین نخست وزیر سیاه پوست در انگلیس و همچنین اولین نخست وزیر در این کشور است که ریشه غیر بریتانیایی دارد.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیری به خود ندیده بود.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیر فاجعه ای به خود ندیده بود.
نخست وزیر انگلیس گفت: پیروزی پوتین به منزله پیام های رعب آور برای اروپا و دیگر نظام های استبدادی در جهان است.
نخست وزیر انگلیس در اولین روز کاری خود با «ولودیمیر زلنسکی»، به صورت تلفنی گفتگو کرد.
در بیانیه دولت انگلیس آمده است: لیز تراس نخست وزیر جدید انگلیس سوئلا براورمان را به عنوان وزیر کشور جدید این کشور منصوب کرد.
نخست وزیر موقت انگلیس امروز پس از ورود به کی یف به بهانه روز استقلال اوکراین و دیدار با «زلنسکی» در سخنانی مدعی شد: باید در برابر تلاش برای عادی سازی روابط با روسیه مقاومت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ