نخست وزیر انگلیس در اولین روز کاری خود با «ولودیمیر زلنسکی»، به صورت تلفنی گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیران خارجه عربستان و ترکیه در تماس تلفنی، موضوعات مختلفی از جمله جلسه اضطراری سازمان همکاری اسلامی را مورد رایزنی قرار دادند.
رئیس جمهوری مصر به شکل تلفنی با رئیس جمهور سوریه و نیز نخست وزیر عراق گفتگو کرد.
رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی نخست وزیر ارمنستان گفت: ایران مخالف هرگونه تغییر ژئوپلتیک یا حضور نیروهای نظامی غربی در قفقاز است.
وزیر راه و شهرسازی طی تماس تلفنی با معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان بر توسعه روابط اقتصادی میان ایران و آذربایجان به ویژه تکمیل کریدور راهبردی شمال_ جنوب تاکید کرد.
رئیس جمهور عراق تلفنی با نخست وزیر کویت گفتگو کرد.
مشاور امنیت ملی نخست وزیر هند عصر امروز در تماس تلفن با دریابان شمخانی توافق ایران و عربستان را تبریک گفت.
دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز و پیش از اعلام توافق ایران و عربستان برای از سرگیری روابط دوجانبه،، طی تماس تلفنی با نخست‌وزیر عراق از زحمات آن کشور تشکر کرد.
رئیس شاباک در تماس تلفنی با نتانیاهو نخست وزیر و لیوین وزیر دادگستری این رژیم درباره وخامت اوضاع در اراضی اشغالی به شدت هشدار داد.
وزیر خارجه آمریکا بدون اشاره به کمک های گسترده واشنگتن به تل آویو برای سرکوب شبانه روزی فلسطینیان، در تماس تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار کاهش شدت تنش ها در اراضی اشغالی شد.
نخست وزیر عراق در تماس تلفنی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه مراتب همدردی و تسلیت خود را درپی حادثه زلزله در این کشور ابراز کرد.
نخست وزیر اسبق انگلیس جزئیات تماس تلفنی عجیب خود با رئیس جمهور روسیه اندکی پیش از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین را برملا کرد!
شیخ محمد بن زاید آل نهیان در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بازگشت مجدد وی به قدرت پس از یک سال و نیم را تبریک گفت.
رئیس جمهور ترکیه و نخست وزیر انگلیس در تماسی تلفنی پیرامون روابط دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.
رئیس جمهور مصر تلفنی با نخست وزیر عراق گفتگو کرد.
یک رسانه انگلیسی گفته است که تلفن لیز تراس در زمانی که او وزیر خارجه بوده است، هک شد.
وزیر امور خارجه با اشاره به تماس تلفنی بورل گفت: ارسال سلاح و پهپاد علیه اوکراین سیاست ما نیست.
رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ترسیم مرزهای دریایی بین این رژیم و لبنان گفتگو کرد.
بر اساس اعلام کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر ژاپن امروز در تماسی تلفنی در خصوص آزمایش موشکی اخیر کره شمالی رایزنی کردند.
رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان درباره وضعیت مرزهای این کشور با جمهوری آذربایجان گفتگو کرد.
رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان درباره وضعیت مرزهای این کشور با جمهوری آذربایجان گفتگو کرد.
سخنگوی کرملین از تماس تلفنی رئیس جمهور روسیه با نخست وزیر ارمنستان درباره تحولات تازه بین باکو و ایروان و تلاش‌ها برای تنش‌زدایی خبر داد.
رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس در گفتگویی تلفنی بر تقویت همکاری ها بین پاریس و لندن تاکید کردند.
معاون رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر لهستان در تماس تلفنی خود درباره جنگ در اوکراین و تولید برق از طریق انرژی هسته‌ای گفتگو کردند.
نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با صدر اعظم آلمان بار دیگر مخالفت خود را با احیای توافق هسته ای ایران تکرار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ