وزیر امور خارجه پاکستان امروز در مصاحبه‌ ای هشدار داد: انزوای طالبان عواقب ناخوشایندی در پی خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شواهد جدید و علمی وجود دارد که پزشکان در استفاده از سیگار‌های الکترونیک، زنگ خطر را به صدا درآورده اند.
سد سازی‌های ترکیه بر رودهای دجله و فرات نه تنها برای کشور عراق مشکل آفرین شده؛ بلکه برای ایران نیز معضلاتی را در پی داشته است.
بلال اسمعیلی، ستاره ملی پوش مس سونگون تاکید کرد که برای درخشش میان ستاره‌های باتجربه تیمش سرشار از انگیزه است.
هیئت مدیره باشگاه وفاق سطیف الجزایر اعلام کرد تمامی معاملاتی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری انجام شده بود، به دلایل قانونی لغو شده است.
به نظر می‌رسد که در حال حاضر پلتفرم نمایشی «بلبل جان» فیلتر شده و در دسترس بسیاری از کاربران ایرانی نیست.
یاسین بونو و یوسف النصیری، دو بازیکن تیم ملی مراکش، در بازار نقل و انتقالات تابستانی جاری در آستانه جدایی از سویا هستند.
زهیری با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد اجزای سکوی میدان گازی مشترک بلال ساخت داخل خواهد بود، گفت: باید تجهیزات طولانی‌مدت را سفارش‌گذاری کنیم تا در دو سال ساخت سکو به اتمام رسید.
بررسی جدید پژوهشگران «دانشگاه اتاوا» نشان می‌دهد که سیستم ایمنی بدن فضانوردان در محیط فضا مختل می‌شود.
«چت جی‌پی‌تی» تنها یکی از برنامه‌های مجهز به هوش مصنوعی است که می‌تواند برای انجام تحقیقات آکادمیک یا تقلید مکالمات با دانشگاهیان مشهور مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه برخی دیگر از نرم افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط مشتاق بلال انتخاب شده و به تقویت مطالعات شما کمک می‌کند، معرفی می‌شوند.
رئیس پارلمان عراق امروز سه شنبه میزبان بلاول بوتو زرداری، وزیر خارجه پاکستان و هیئت همراهش بود.
زن میانسال درحالی که می‌گریست فریاد زد: «بخشیدمش» چند نفر از افرادی که آنجا بودند به طرف بلال رفتند تا طناب را از دور گردنش بردارند و مادر عبدالله نیز یکی از همان افرادی بود که با دست‌هایی لرزان کمک می‌کرد تا طناب را از دور گردن قاتل پسرش بردارد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از گرفتن لیوان آب از دست محافظ خود مصطفی مراد سومرجان امتناع کرد و پس از اینکه پسرش بلال اردوغان آب را آورد آن را گرفت و نوشید.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از گرفتن لیوان آب از دست محافظ خود مصطفی مراد سومرجان امتناع کرد و پس از اینکه پسرش بلال اردوغان آب را آورد آن را گرفت و نوشید.
اهر- فرماندار اهر با اشاره به اینکه این شهرستان قطب تولید محصولات کشاورزی استان است، بر ضرورت برگزاری جشنواره‌های گیلاس، سیب و بلال در اهر تاکید کرد.
«بلاول بوتو زرداری» گفت که کشورش آماده همکاری با جامعه جهانی برای جلوگیری از تکرار اشتباهات گذشته است.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای از دیدار «سرگئی لاوروف» و «بلال بوتو زرداری» در روز دوشنبه و گفتگو پیرامون افغانستان، اوکراین و سوریه خبر داد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با بلاول بوتور زرداری همتای پاکستانی تاکید کرد: کشور‌های اسلامی نباید اجازه دهند برخی کشور‌های غربی به اسم آزادی، توهین به مقدسات و نفرت پراکنی را در دستور کار خود قرار دهند.
یکی از پنج گل مس سونگون در جریان پیروزی این هفته مقابل سفیر گفتمان، به زیباترین شکل ممکن به ثمر رسید.
سرکرده باند سه نفره به کارآگاهان گفت: قصد داشتیم یک دستگاه خودروی باری را سرقت کنیم تا با آن سرقت‌های دیگر در شهر انجام بدهیم. به همین دلیل آب نمک بلال‌ها را به مواد بیهوشی آلوده کردیم تا این که راننده پیکان وانت از راه رسید. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم بلال آلوده و مسموم را به او دادم، سپس با کمک همدستانم سوار بر موتورسیکلت او را تعقیب کردیم. زمانی که در کنار جاده توقف کرد و بیهوش شد من پشت فرمان نشستم و پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های شاندیز رها کردیم.
وزیر امور خارجه کشورمان و بلاول بوتور زرداری وزیر امور خارجه پاکستان، آخرین تحولات و مناسبات دوجانبه و بین المللی مورد رایزنی قرار گرفت.
در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مقتول بساط فروش بلال و قلیان در منطقه قوچک داشته است. ساعت سه بامداد همان روز، مرد جوانی برای خرید به سراغ او می‌رود، اما در این میان با هم درگیر شده و با ضربه چاقو مرد بساطی مصدوم و مشتری جنایتکار از محل متواری شد.
فردین معصومی بعد از پخش فیلم باخت سنگینش مقابل بلال ماخوف در شبکه ورزش امیدوار است که این اتفاق، عمدی صورت نگرفته باشد.
فردین معصومی بعد از پخش فیلم باخت سنگینش مقابل بلال ماخوف در شبکه ورزش امیدوار است این اتفاق عمدی صورت نگرفته باشد.
بلال کبابی یکی از خوراکی‌های خوشمزه و خاطره‌انگیز ماست که معمولا با چاشنی آب و نمک سرو می‌شود. در این مطلب با آموزش چند نوع سس و چاشنی خوشمزه برای بلال همراه ما باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ