به نظر می‌رسد که در حال حاضر پلتفرم نمایشی «بلبل جان» فیلتر شده و در دسترس بسیاری از کاربران ایرانی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز یکشنبه 29 مردادماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ 29 مردادماه را بخوانید.
بلال اسمعیلی، ستاره ملی پوش مس سونگون تاکید کرد که برای درخشش میان ستاره‌های باتجربه تیمش سرشار از انگیزه است.
معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا ضمن اشاره به اینکه تصمیم گیری نهایی در خصوص فیلتر و رفع فیلتر هر سامانه و سکوی فعال در فضای مجازی توسط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای صورت می‌پذیرد، گفت: چنانچه «بلبل جان» اقدام به اخذ مجوز از ساترا کند و محتوای مجرمانه خود را حذف کند امکان رفع فیلتر این سکو وجود دارد.
کاپیتان اسبق پرسپولیس مدعی است این تیم بر پایه نمایش فنی و تاکتیکی موفقی که خصوصا در هفته‌های پایانی داشته، توانسته قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۶ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۶ خرداد را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۶ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۶ خرداد را بخوانید.
می‌گویند اتابک وزیر، بی‌سر و صدا از عمارت شهری‌اش بیرون می‌زد (غیبش می‌زد) و بی‌خبر به فضای روح‌انگیز، سایه‌سار درختان و نغمه‌خوانی دل‌انگیز بلبلان در این باغ پناه می‌برد. همین بود که دوستان و آشنایان خوش‌ذوق باخبر از موضوع به آنجا «باغ غیبی» می‌گفتند. احمدشاه هم یکی، دو بار برای اقامت کوتاه به باغ غیبی امین‌السلطان رفت.
مهاجم خارجی آلومینیوم بدون مشکل مشغول تمرین برای دیدار با نفت MIS است.
نظری خانقاه ادامه گفت: چرا دولت برای واردات خودرو فکر اساسی نکرد؟ فرستادن لایحه دوفوریتی در آستانه استیضاح توهین به مردم است. نمایندگان محترم اگر استیضاح رای نیاورد شما هم رای نخواهید آورد.
عادل پرسش‌هایی را مطرح کرد و پاسخ‌هایی شنید که هیچ‌کدام از آن‌ها به مذاق رسانه و چهره‌های خاص خوش نیامد؛ همان‌هایی که تلاش کردند با ایجاد فضایی نادرست در ایام جام جهانی، چنین مخابره کنند که همه‌چیز گل و بلبل است. بخشی از کار عادل همین روشنگری بود و چه عجیب که چنین روشنگری‌ای باعث شده از او چهره‌ای که نیست و فرسنگ‌ها با آن فاصله دارد، ساخته شود: خبرنگار بازجو بودن.
پس از پیروزی مراکش مقابل کرواسی و کسب مقام سوم جام جهانی، صحنه های زشتی در میکسدزون ورزشگاه رخ داد.
رئیس آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه مشاجره دو نوجوان باعث درگیری فیزیکی می‌شود، گفت: قاتل با وارد کردن ضربه چاقو به کتف مقتول تا رسیدن به بیمارستان در دم جان باخت.
سرکرده باند سه نفره به کارآگاهان گفت: قصد داشتیم یک دستگاه خودروی باری را سرقت کنیم تا با آن سرقت‌های دیگر در شهر انجام بدهیم. به همین دلیل آب نمک بلال‌ها را به مواد بیهوشی آلوده کردیم تا این که راننده پیکان وانت از راه رسید. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم بلال آلوده و مسموم را به او دادم، سپس با کمک همدستانم سوار بر موتورسیکلت او را تعقیب کردیم. زمانی که در کنار جاده توقف کرد و بیهوش شد من پشت فرمان نشستم و پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های شاندیز رها کردیم.
عباس عبدی گفت: اتفاقا به نفع حکومت است که رسانه‌ها خبر‌های منفی یا مساله‌دار را هم منتشر کنند تا بعد از آن زمینه اصلاح به وجود بیاید. اگر این گونه خبر‌ها منتشر نشود، خود مسئولین گمان خواهند کرد که وضع خوب است و می‌گویند همه جا گل و بلبل است.
عباس عبدی گفت: اتفاقا به نفع حکومت است که رسانه‌ها خبر‌های منفی یا مساله‌دار را هم منتشر کنند تا بعد از آن زمینه اصلاح به وجود بیاید. اگر این گونه خبر‌ها منتشر نشود، خود مسئولین گمان خواهند کرد که وضع خوب است و می‌گویند همه جا گل و بلبل است.
نماینده سابق مجلس با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: صداوسیما برنامه‌هایی پخش می‌کند که انگار مملکت گل و بلبل است.
صبح امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
عصر امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
منابع عراقی از جان باختن شماری از زائران اربعین در بابل عراق خبر دادند.
منابع عراقی از جان باختن شماری از زائران اربعین در بابل عراق خبر دادند.
براساس گزارش‌های اولیه انفجار در پمپ بنزین شوملی در استان بابل عراق، ۱۱فوتی و ۳۰مصدوم به جای گذاشته است.
آنچه به عنوان گزارش عملکرد منتشر شده یک گزارش متناقض و نادرست است و متاسفانه جناب آقای وزیر بدون اینکه سند و مدرک ادعا‌هایی را مطرح کردند یک فضای گل و بلبل را ترسیم می‌کند که واقعیت عینی ندارد و مردم دارند این اختلالات و قطعی‌های پیاپی را به صورت عینی می‌بینند و لمس می‌کنند.
در روز‌هایی که اخبار مربوط به تغییر قیمت کالا‌های اساس، واریز یارانه معیشتی و دهک بندی‌های هزینه‌های در صدر اخبار اقتصادی قرار دارد، به یک تصمیم حمایتی دولت از بخش قابل توجهی از مردم کمتر توجه شد و آن تصمیمی مهم برای مشکل مستاجران در فصل جابجایی بود؛ سیاستی که همان نسخه دولتمردان گذشته برای اجاره نشین هاست.
اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر خانمی در خیابان خودش را عرضه بکند هیچ راننده و عابر پیاده‌ای نمی‌تواند چشمانش را کنترل کند و خود به خود تصادف می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ