دولت قطر برای برگزاری بدون مشکل جام جهانی مجبور شده افرادی که از سربازی اجباری معاف شده بودند را به خدمت برگرداند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا، اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه به نتیجه رساندن لایحۀ حجاب وظیفۀ شرعی و ملی ماست و در آن نباید تردید کنیم، گفت: لایحۀ حجاب پس از تبدیل شدن به قانون، با انسجام‌بخشی، به سردرگمی‌ها در این باره پایان خواهد داد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طرح اصلاح قانون نظام وظیفه فعلاً در مجلس مسکوت مانده تا ببینیم لایحه دولت و پیشنهادات ستادکل برای اصلاح قانون سربازی به کجا می‌رسد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید در شیوه خدمت سربازی تجدیدنظر و تغییراتی ایجاد شود و تلاش می‌کنیم طرح اصلاح قانون نظام وظیفه در مجلس به سرانجام برسد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید در شیوه خدمت سربازی تجدیدنظر و تغییراتی ایجاد شود و تلاش می‌کنیم طرح اصلاح قانون نظام وظیفه در مجلس به سرانجام برسد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک به امیر قلعه نویی بابت قبول هدایت تیم ملی، از آن به عنوان یک وظیفه خطیر در این مقطع یاد کرده است.
عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران در جمع مهندسان و کارشناسان حوزه ساختمان و کارپردازی بانک مسئولیت پذیری را اصلی ترین رکن تمام وظایف و تخصص ها به ویژه مهندسی و ساختمان دانست.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران که وظیفه استعدادیابی را هم بر عهده داشت، احتمالا به کادر فنی تیم ملی قطر اضافه خواهد شد.
راه حل اصلی این معضل که دیگر دارد به فاجعه پهلو می‌زند، جدی گرفتن موضوع، اولویت دادن به آن، اجرای قوانین معطل مانده در بالاترین سطوح مدیریت اجرایی کشور و هماهنگ‌سازی نهاد‌ها و سازمان‌های بسیاری است که هر کدام طبق قانون وظیفه و مسئولیتی دارند که اگر به آن‌ها بی‌اعتنایی نمی‌شد، اوضاع بهتر از آن می‌بود که هست. منتها قبل از همه اینها، به جای «ترجیع‌بند» مقصر دانستن مردم در مصرف بی‌رویه گاز و استفاده از وسایل نقلیه شخصی، باید سرمایه اجتماعی را احیا کرد.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آمادگی کامل این شرکت برای تأمین سوخت زمستانی بخش‌های نیروگاهی، صنایع و مصرف کنندگان بخش خانگی خبر داد.
ملی پوش ایرانی پورتو یک بار دیگر نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت و توانست دو پاس گل در جریان پیروزی مقابل آروکا بدهد.
رئیس بنیاد ملی نخبگان استان تهران گفت: وظیفه بنیاد ملی نخبگان هدایت استعدادهای برتر است.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی تدوین برنامه ملی گردشگری را یکی از مهم‌ترین مواردی دانست که پژوهشگاه میراث فرهنگی می‌تواند نقش مهمی در آن ایفا کند .
مدافع تیم ملی هلند تاکید کرد دفاع کردن برابر لیونل مسی یک وظیفه تیمی است نه فردی.
کریم انصاری‌فرد می‌گوید اعضای تیم ملی ایران از نظر روحی و فیزیکی آماده دیدار با ولز هستند.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از تمدید مهلت ارسال آثار دومین همایش ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خبر داد.
دبیرکل جنبش نجباء عراق در پیامی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت «محمد شیاع السودانی» از این دولت خواست برای حفظ حاکمیت عراق، اخراج اشغالگران را وظیفه ملی خود بداند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی جزئیات دومین همایش ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه را تشریح کرد.
علیرضا بیرانوند می‌گوید وظیفه بازیکنان تیم ملی خوشحال کردن مردم با پیروزی در مسابقات فوتبال است.
دولت قطر برای برگزاری بدون مشکل جام جهانی مجور شده افرادی که از سربازی اجباری معاف شده بودند را به خدمت برگرداند!
گرت ساوت‌‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید تمام فشارها را از بازیکنانش دور خواهد کرد.
نمایش تیم ملی فوتبال ایران برابر اروگوئه هر چند خیلی مقتدرانه نبود اما این امیدواری را به وجود آورد که در فاصله باقی مانده تا جام‌جهانی، کی‌روش بتواند تاثیرات بهتری در این تیم داشته باشد.
مهدی محمدنبی جلوتر از بهرام رضاییان وظیفه سرپرستی کاروان تیم ملی در اردوی اتریش را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ