مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آمادگی کامل این شرکت برای تأمین سوخت زمستانی بخش‌های نیروگاهی، صنایع و مصرف کنندگان بخش خانگی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام سوری اعلام کرد: در پی تصمیم صادره از سوی عربستان، حدود یک هزار و ۲۰۰ کامیون یخچال‌دار همچنان در مرز نصیب سرگردان هستند.
یک مقام سوری اعلام کرد: در پی تصمیم صادره از سوی عربستان، حدود یک هزار و ۲۰۰ کامیون یخچال‌دار همچنان در مرز نصیب سرگردان هستند.
یک مقام سوری اعلام کرد: در پی تصمیم صادره از سوی عربستان، حدود یک هزار و ۲۰۰ کامیون یخچال‌دار همچنان در مرز نصیب سرگردان هستند.
هزاران تن از مردم نیجر با برگزاری تظاهرات نزدیک پایگاه نظامی فرانسه در پایتخت این کشور خواهان بیرون راندن این نظامیان از کشورشان شدند.
رسانه‌های عبری زبان به تبعات حمله موشکی احتمالی حزب الله لبنان علیه اراضی اشغالی و نابودی زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی در این حملات اشاره کردند.
آسوشیتد پرس گزارش کرد که هزاران تفنگدار و ملوان آمریکا که خدمه دو کشتی تهاجمی آبی خاکی یو اس اس باتان و یو اس اس کارتر هال هستند، درحال حرکت به سمت خلیج فارس هستند و می‌توانند در هر مأموریت نگهبانی مسلحانه از کشتی ها در تنگه هرمز مورد استفاده قرار گیرند.
ده‌ها هزار نفر در جنوب چین و ویتنام به دلیل وقوع توفان از محل زندگی خود تخلیه شدند و ده‌ها پرواز هم لغو شد.
مدیر فرودگاه بین‌المللی صنعا گفت: مزدوران دشمن، با کاهش تعداد پروازها در روند رزرو بلیط مسافران در فرودگاه صنعا اختلال به وجود آورده‌اند.
خشکسالی سبب مهاجرت هزاران کشاورز عراقی از روستاها به شهرها شده است.
رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت با بیان اینکه آمریکا هزاران سرویس کاربردی را برای ایرانیان تحریم کرده است، گفت: با ارائه سرویس‌های فنی تحریم‌های سرویس های پر کاربرد بی اثر می شود.
معاون وزیرراه و شهرسازی گفت: بر اساس آمار سال ۹۵، در شهرستان شهریار؛ شهر قدس، ملارد و صفا دشت به ترتیب در حدود ۱۲ هزار، ۱۳ هزار، ۶ هزار و ۷۲۵ و ۵۳۰ واحد بنای ناپایدار شناسایی شده است
رژیم صهیونیستی و هندوستان یک قرارداد همکاری درباره اعزام نیروی کار خارجی در برخی بخش‌های بازار کار در سرزمین‌های اشغالی امضا کردند.
هزاران نفر از شخصیت های دانشگاهی در اراضی اشغالی علیه رژیم صهیونیستی دست به اعتراضات زدند و از برلین و لندن خواستار لغو سفر نخست وزیر این رژیم به آلمان و انگلیس شدند.
هزاران تونسی در اعتراض به سیاست دولت این کشور و اوضاع ناگوار اقتصادی به خیابانها آمدند.
ده‌ها هزار ایتالیایی با امضای درخواستی، به برنامه سخنرانی رئیس جمهور اوکراین در جشنواره مشهور موسیقی که مشابه «یوروویژن» است، اعتراض کردند.
هزاران معلم در شهر لیسبون پرتغال در اعتراض به اوضاع نامساعد کاری و حقوق خود تظاهرات کردند.
در پی پیامدهای وقوع طوفان زمستانی و بدی شرایط آب‌وهوایی، رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که امروز یک‌شنبه بیش از ۲ هزار پرواز لغو شده است.
هزاران نفر از نظامیان ذخیره رژیم صهیونیستی پیام فراخوان برای آماده باش نظامی دریافت کردند.
هزاران نفر از مردم بلژیک در اعتراض به وضعیت معیشتی خود تظاهرات گسترده ای را در بروکسل برگزار کردند.
میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور گفت: چند هزار نانوایی در کشور پیدا کردیم که وجود خارجی ندارند ولی سهمیه آرد دریافت می‌کنند.
مسئول ستاد راهبری تحول اجتماعی حوزه‌های علمیه کل کشور در بیانیه‌ای گفت: ما تا دیروز یک آرمان داشتیم، خون پاک شهید مدافع امنیت باعث شد هزاران آرمان از دل مردم ما جوانه بزند.
الناز رکابی سنگنورد ایرانی بامداد امروز‌ در میان استقبال بی‌سایقه علاقمندان به ایران بازگشت.
هزاران نفر در تونس علیه دولت این کشور دست به تظاهرات زدند و رئیس جمهور تونس را متهم به ناکارآمدی کردند.
افزایش ۴ برابری قیمت انرژی در آلمان، هزاران نانوایی آلمان را در معرض تعطیلی قرار داده و سفارشات آن‌ها را به حداقل رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ