رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله سیداحمد واحدی گفت: این روحانی فرهیخته در کنار فعالیت‌های دینی، منشأ خدمات اجتماعی ماندگاری بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطیب موقت جمعه تهران گفت: از خدمات دولت تجلیل می‌کنیم و ضمن اعتماد به خدمتگزاران مردم، اگر نقد سازنده‌ای وجود دارد باید گفته شود. از خداوند می‌خواهیم به مسؤولان در حل مشکلات که از مهم‌ترین آنها گرانی‌های سرسام‌آور است، یاری رساند.
آیت الله سید احمد علم الهدی، در سخنانی به مناسبت روز خبرنگار گفته است: تا کنون از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده‌ام، چراکه معتقدم رسانه اگر در محدودیت قرار گیرد نمی‌توان ادعای آزادی کرد.
سید حسن خمینی همزمان با روز عاشورای حسینی در مسجد امام صادق (ع)، اسلام آباد پاکستان سخنرانی کرد.
سید احمد خاتمی گفت: برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس جمهور استعفا دهد. شما و ما می‌دانیم که این شعار‌های دشمنان است، شما در ترس تأیید شدنتان به دنبال شعار دشمنان هستید.
ایران نوشت: پرواضح است که کلیپ تهیه شده از سوی ایران‌اینترنشنال که خود مدعی است آرشیو آن از سوی «عبدی مدیا» ارائه شده، اساساً یک ویدئوی سفارشی به قصد تخریب یادگار امام (ره) بوده و پاسخی به افشاگری‌های اخیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) درباره بیت آیت‌الله منتظری است. چه آنکه حتی تهیه‌کنندگان این سناریو در همین ویدئو که موضوع آن به ظاهر ماجرای سلمان رشدی است، نتوانستند بغض خود را نسبت به رسوا شدن نفوذی‌های بیت منتظری پنهان کنند.
سید احمد خاتمی گفت: مقام معظم رهبری در حوادث سخت همچون فتنه سال ۸۸، اغتشاشات سال گذشته و ... خم به ابرو نیاورد و مایوس نشد. وی با بیان اینکه مردم نیز وفادار به نظام و ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: مردم با مشکلات زیادی همچون گرانی‌های افسار گسیخته مواجه هستند، اما دارای تحلیل هستند و در راهپیمایی ۲۲بهمن سال گذشته به صورت گسترده حضور یافتند و راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته بی سابقه بود.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در طول ۴۴ سال شاید روز‌هایی به سختی این ۱۰۰ روز اغتشاش نداشتیم؛ خیلی شیطنت کردند؛ پلیس کشی و بسیجی کشی و قرآن سوزاندن و در واقع رذل‌تر از اینکه اغتشاشگران عمل کردند نداشتیم؛ این‌ها در اغتشاشات از جناح‌ها و حزب‌ها عبور کردند و اصلاح طلب و اصولگرا برای آنان فرقی نداشت و مسئله آن‌ها عبور از نظام بود.
در بخشی از یادداشتِ سید احمد خمینی آمده است: کسی که مسئولیت صدا و سیما را دارد باید بداند که بدوش کشنده بار فرهنگی یک ملت است نباید بحرف چند نفر گوش دهد و افراد با فهم مملکت را از حکومت بیزار کند من نمی‌گویم خلاف اسلام قدمی برداریم می‌گویم عوام بازی را بحدی نرسانیم که تحصیل کرده‌ها را از دست بدهیم و حکومتمان حکومت مستضعفین فکری شود.
در این مطلب یادگار امام مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی ضمن انتقاد از سیاست های انقباضی صداوسیما، نظراتی را که قرار بوده است با حضرت امام و یا در جلسه ای مرتبط با این موضوع مطرح کنند از قبل یادداشت کرده اند.
تصویر نرگس خمینی، فرزند سید حسن خمینی، نوه امام در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد رحلت همسر امام خمینی(ره) و بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی را می‌بینید. / همشهری آنلاین
تصویر نرگس خمینی، فرزند سید حسن خمینی، نوه امام در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد رحلت همسر امام خمینی (ره) و بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی را می‌بینید.
سید احمد حبیب‌نژاد، معاون قانون اساسی و دبیر هیأت پیگیری اجرای قانون اساسی، در پی درگذشت سید محمد هاشمی، استاد حقوق عمومی پیام تسلیتی صادر کرد.
باشگاه پرسپولیس بعد از اتفاقات شکل گرفته در جدال با نساجی از مدافع حریف شکایت کرد.
حجت الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران: نباید اقتدار نظام ملعبه دست عده‌ای اغتشاشگر قرار بگیرد. اغتشاشگران از تهدید گرفته تا ناامن کردن فضا برای خانم‌های چادری و عمامه پرانی پیش رفتند و اگر حضور مردم و قاطعیت قوه قضائیه نبود این پیروان رضاخان و داعش دست به هر جنایتی می‌زدند. ما تشکر می‌کنیم از قاطعیت قوه قضائیه که در همین روز‌ها اولین اغتشاشگر را به حکم قانون پای چوبه دار فرستاد تا بدانند قانون در این کشور حکمفرماست.
وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله سیداحمد واحدی جهرمی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله سیداحمد واحدی گفت: این روحانی فرهیخته در کنار فعالیت‌های دینی، منشأ خدمات اجتماعی ماندگاری بود.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله سیداحمد واحدی گفت: این روحانی فرهیخته در کنار فعالیت‌های دینی، منشأ خدمات اجتماعی ماندگاری بود.
حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی گفت: این اغتشاشات برای دفاع از آن خانمی که فوت کرد، نبوده است چرا که شیوه‌ای منطقی نیست و روسای سه قوه قول پیگیری دادند و نتیجه هم اعلام می‌شود.
هر چند احمد منتظری و حسن خمینی به صفت شخصی خود مشکلی با هم ندارند ولی نام این دو یادآور پدران‌شان است: آیت‌الله حسینعلی منتظری و حاج سید احمد خمینی و بی شک اگر روابط آن دو تیره نشده بود داستان قائم مقام رهبری هم شاید به شکل دیگری رقم می‌خورد.
حسین دهباشی پس از ادامه پیدا کردن پرونده‌ی شکایت از خودش به خاطر یک ادعا درباره‌ی علت درگذشت سیداحمد خمینی، ضمن تاکید بر اینکه ادعایش اشتباه بوده، عذرخواهی کرد.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران درباره برجام خطاب به مردم گفت: مذاکره کنندگان از جنس شما هستند و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید ذره ای به دشمن باج نخواهند داد.
دکتر سید احمد طباطبایی: گاهی به عنوان تک علامت هم ممکن است علائم ظاهر شوند. شایع‌ترین علائم مشابه سرماخوردگی است و خوشبختانه برخلاف سایر سویه‌های کرونا، این سویه از بیماری ندرتا سبب درگیری ارگان‌هایی مانند ریه می‌شود. حتی ممکن است طول مدت علائم چند ساعت و یا نهایتا یک روز باشد، زیرا ایمنی بدن افراد پس از ابتلا یا تزریق واکسن متفاوت است.
عوامل زورگیری از یک زن در شهریار دستگیر شدند
پرویز تناولی، سیدمحمد احصایی، آیدین آغداشلو، نصراله افجه‌ای، غلامحسین نامی، رضا درخشانی، ایرج اسکندری، رضا بانگیز، واحد خاکدان، مرتضی اسدی، رضوان صادق‌زاده، احمد مرشدلو، کاظم چلیپا، صداقت جباری، علی شیرازی، سید محمد فدوی، همایون سلیمی، علی ندایی، هادی جمالی، طاهر شیخ‌الحکمایی، جواد نوبهار، مرتضی گودرزی دیباج، امیر راد، مهرداد محب‌علی و... جمعی از امضاء کنندگان این نامه هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ