دور پایانی اردوی تیم ملی تفنگ و تپانچه کشورمان پیش از اعزام به مسابقات جهانی مصر در تهران آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال در تهران پیش از آغاز رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2023 از روز سه‌شنبه آغاز خواهد شد.
دومین بازی امروز و آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، جدال ۲ تیم پرسپولیس و گل‌گهر است که از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.
دومین بازی امروز و آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، جدال 2تیم پرسپولیس و گل‌گهر است که از ساعت18:15 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.
سرمربی پرسپولیس در معرض انتخاب‌های مهم و حساس برای شهرآورد قرار گرفته است.
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.
حساسیت بسیار بالای دیدار دو تیم سایپا و استقلال خوزستان در اکباتان هم حواشی مشابه اهواز را داشت و درنهایت هم این مسابقه آخرین حضور فکری با نارنجی‌پوشان شد.
قیمت دلار نسبت به ابتدای هفته با کاهش قیمت همراه شد. قیمت دلار در بازار آزاد با ریزش بیش از ۲۰۰ تومانی به ۴۳۴۰۰ تومان رسید.
قیمت دلار نسبت به دیروز با کاهش قیمت همراه شد.
در دومین و آخرین روز برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۲، رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی "ریاضی‌فنی" و "علوم‌انسانی"از لحظاتی پیش آغاز شد.
آخرین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال پیش از اعزام به لهستان از فردا (جمعه) آغاز می‌شود.
قیمت دلار توافقی امروز نسبت به دیروز با کاهش قیمت جدی مواجه شد و به ۳۵۵۰۰ تومان رسید.
پاکو خمس به دنبال این است که از چهارمین سهمیه بازیکن خارجی تراکتور هم استفاده کند.
در حالی که از اریبهشت ماه امسال هم زمان با آغاز سیاست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه کالا‌های اساسی در دولت سیزدهم شاهد تجمیع یارانه‌های نقدی و معیشتی بودیم، تا ساعاتی دیگر هشتمین مرحله از واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار انجام خواهد شد.
در حالی که از اریبهشت ماه امسال هم زمان با آغاز سیاست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه کالا‌های اساسی در دولت سیزدهم شاهد تجمیع یارانه‌های نقدی و معیشتی بودیم، تا ساعاتی دیگر هشتمین مرحله از واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار انجام خواهد شد.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف با انگلیس و شروع جام جهانی با این قاب همراه بود.
مشهود است که بازار رمزارزها همچنان به دلیل تأثیر احتمالی سقوط صرافی اف تی ایکس (FTX ) در هراس است. در نتیجه، فعالان بازار دارایی‌های خود را از مبادلات خارج می‌کنند و ممکن است آخرین مرحله تسلیم چرخه نزولی آغاز شود.
چهارمین و آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان از روز جمعه – ششم آبان‌ماه آغاز می‌شود.
فدراسیون فوتبال اسامی داورانی که قرار است در هفته یازدهم قضاوت کنند را اعلام کرد.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه استقلال خواهی و مقابله با غرب زدگی، فروخته شدن عزت ملی در برابر غرب و آمریکا از جمله اهداف ملت ایران در سده اخیر بوده است، گفت: این موضوع همچنان دنبال می شود.
آخرین اردوی آماده سازی ملی پوشان پینگ پنگ ایران جهت حضور در رقابت های قهرمانی جهان از امروز (یکشنبه) در بابل آغاز شد.
شاید باورش کمی سخت باشد که دوغ اراج با آن شهرت و محبوبیتش میان تهرانی‌ها، در آغاز محصول یک کارخانه عریض و طویل با صد‌ها نیروی کار نبود. امروز اگر از بزرگراه ارتش راهی محله اراج شوید، جایی در نزدیکی باغ حاج حسین کنی، آخرین نشانی‌ها از کافه‌های سنتی و خاطره‌انگیز اراج در چند کافه و رستوران به جا مانده از آن دوران خودنمایی می‌کند.
حسن یزدانی کشتی‌گیر ملی‌پوش کشورمان در خصوص آخرین وضعیت تمرینات و شرایط خود پیش از آغاز مسابقات جهانی صربستان توضیحاتی ارائه داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جهانی از فردا در خانه کشتی برگزار می‌شود.
آزادکاران کشورمان از ۹ شهریور، آخرین دور تمرینات خود را برای حضور در مسابقات جهانی آغاز می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ