دومین بازی امروز و آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، جدال 2تیم پرسپولیس و گل‌گهر است که از ساعت18:15 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می رسد که استقلال با دو تغییر نسبت به دیدار قبل، به مصاف ملوان برود.
شنبه احتمالا در بازی برابر آلمریا شاهد اتفاقی خواهیم بود که پیش از این تنها دو بار در تاریخ رئال رخ داده است.
تراکتور امروز احتمالا با دو هافبک دفاعی وارد زمین خواهد شد.
مدافع عنوان قهرمانی با چند تغییر مهم آماده حضور در هفته اول لیگ برتر ایران خواهد شد.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
پرسپوليس در سومین تقابل فصل برابر گل‌گهر سیرجان چشم به یکی از حساس‌ترین سه‌امتیازهای فصل دوخته است.
علیرضا منصوریان ترکیب تیمش برای دیدار با نفت مسجدسلیمان را اعلام کرد.
یکصدمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس مثل همه دیدارهای گذشته این دو تیم بدون حضور بانوان برگزار خواهد شد.
علیرضا منصوریان ترکیب تیمش برای دیدار با گل‌گهر سیرجان را اعلام کرد.
جنیفر دولئاک و نیکلاس سندرز، دو اقتصاددان مطرح بر این باور هستند که با تغییر ساعت رسمی کشور، آمار دزدی‌ها در مجموع ۷% کمتر می‌شود و این آمار در فصل بهار و با تغییر ساعت، در ساعات عصرگاهی ۲۷% کاهش می‌یابد. آن‌ها گفته‌اند: «بیشتر جنایات خیابانی در عصر هنگام و بین ساعات ۵ تا ۸ بعدازظهر رخ می‌دهند و در صورتی که هوا روشن باشد، احتمال اینکه رهگذران بتوانند قربانیان را دیده و به آن‌ها کمک کنند و درعین حال فرد خاطی را مشاهده و شناسایی کنند، بالا خواهد رفت.»
پیشبینی دعوت مهدی طارمی و سردار آزمون، دو ستاره خط حمله پورتو و بایر لورکوزن کار آسانی بود اما فرم خط حمله تیم ملی در آینده به تصمیم قلعه‌نویی بستگی دارد.
رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی الهلال، ترکیب نهایی خود را برای تقابل با الدحیل در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مشخص کرده است.
تیم فراری ایتالیا همچنان به تغییرات سازمانی خود ادامه می‌دهد.
سیاوش بختیاری زاده و فریدون حردانی دو گزینه اصلی حضور در راس آکادمی فولاد هستند.
عملکرد اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زنگ خطر را برای تغییر برخی از آنها به صدا درآورده اما در صورت تغییر رویکرد و خروج از «بی تاثیر» بودن ممکن است این اتفاق رخ ندهد.
در صورت به رسمیت پیوستن شایعات درباره فعالیت کی‌روش در قطر، معادلات نیمکت تیم ملی نیز تغییر پیدا می‌کند.
سرخیو بوسکتس که به نظر می رسید قطعا در پایان فصل از بارسا خواهد رفت، حالا به دو دلیل تصمیمش را تغییر داده و ممکن است ماندنی شود.
دو بازیکن جدید به جای دو بازیکن مصدوم به تیم ملی آرژانتین دعوت شدند.
نتایج یک پژوهش نشان داد عصاره گیاه شنگار (Alkanna bracteosa) می‌تواند به عنوان یک کاندید مؤثر برای درمان احتمالی سرطان معده بکار گرفته شود.
در حساس ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر والیبال دو تیم فولاد سیرجان و لبنیات هراز آمل به مصاف هم خواهند رفت.
به فاصله دو روز از دستور رئیس‌جمهور برای تامین سریع کمبود اقلام دارویی و رفع نیاز مردم و همچنین پیگیری دلیل قصور احتمالی و برکناری مقصرین، در شرایطی که وزیر بهداشت بر تامین سریع کمبود‌ها تاکید کرده، یکی از معاونان وی، رییس سازمان غذا و دارو، از سمت خود استعفا کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به تغییر احتمالی رئیس کمیته داوران به موضوعات دیگری پرداخت.
ژوزه مورایس به دلیل مصدومیت دو بازیکن خود را در مصاف با آلومینیوم اراک در اختیار ندارد.
افرادی که در بینی، پلک، گونه، لب، ابرو و‌... تغییرات زیادی ایجاد کرده‌اند و پس از صرف هزینه‌های گزاف و تحمل درد و خطر جراحی‌های متعدد در نهایت به چهره‌ای نامأنوس و نازیبا رسیده‌اند، احتمالا نارضایتی‌های عمیق و بنیادی از خود و زندگی دارند و با تغییر در ظاهر به دنبال کسب هویتی جدید و سبک متفاوتی از زندگی هستند. اما کسانی که با جراحی فقط یکی، دو نقص را در جهت داشتن چهره‌ای طبیعی‌تر و زیباتر انجام داده‌اند، معمولا مشکل روان‌شناختی نداشته یا دست‌کم این عمل‌ها دال بر اختلال در حوزه روان نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ