معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: پسر من به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز می‌گردد و به هیچ وجه سفر او در ارتباط به فیلترشکن و «وی‌پی‌ان» نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لئو مسی امروز بازیکن اینتر میامی است و دیشب هم گل زیبای از روی ضربه ایستگاهی زد
هادی شکوری پیشنهاد جدی پسرش، آرشا از پرسپولیس را تایید کرد.
تصویری باورنکردنی از هنرنمایی متئو پسر لیونل مسی در زمین فوتبال را ببینید.
اهواز - مادر شهید مدافع امنیت محمد قنبری گفت: پسرم در راه اسلام شهید شد در حالی که پنج فرزند کوچک داشت.
کرمی افزود: پدر مقتول در بازجویی های صورت گرفته به قتل پسرش اعتراف و انگیزه اش را از این کار اعتیاد او به شیشه و اذیت و آزار خانواده و تهدید آن ها با چاقو عنوان کرد.
بایدن می گوید پسرش هیچ کار اشتباه و خلافی انجام نداده و به او افتخار می‌کند.
پدر شیرچی: می‌دانستند پسرم ناراحتی قلبی دارد
مهارت یک دختر رزمی‌کار با ضربات قوی خود به یک پسر بچه که مربی خود را غافل‌گیر می‌کند.
روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس از سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام، پس از گلزنی مقابل منچستریونایتد تمجید کرده‌اند.
خزعلی گفت: فرزند اینجانب نه از امکانات دولت‌های دیگر و نه دولت خودمان، استفاده نکرد و مهاجرت نکرد؛ در دولت گذشته که بنده هیچ مسئولیتی نداشتم برای توسعه کار نرم افزاری که در مرکز رشد دانشگاه آن را پایه گذاری کرده بود به خارج رفت و در این دولت همان‌طور که گفته بودم برگشته است.
پدر ارلینگ هالند به فرانس فوتبال گفت که شاید او بیشتر از سه سال در سیتی نماند و سپس راهی باشگاهی دیگر شود.
مارکو فاجولی، پدر نیکولو فاجولی، ستاره جوان یوونتوس، فاش کرد که در زمان مشکل قلبی این بازیکن، کریس رونالدو با صحبت‌هایش به او دلگرمی داده است.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد ‌و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آنها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
امیر سیاح کارشناس صداوسیما در برنامه شیوه به شد به ماجرای مهاجرت فرزند انسیه خزعلی اشاره کرد و گفت: «مادر فیلتر می‌کند و پسر وی‌پی‌ان می‌فروشد. خجالت بکشید و یک نفر استعفا دهد.»
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار نامه‌ای اعلام کرد: نظر به نشر اخبار کذب و برخی بی‌اساس درباره مهاجرت و فعالیت(مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، این شایعات را تکذیب کرد.
چند روزی است که خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به کانادا و فعالیت در یک شرکت تولید VPN خبرساز شده و خزعلی به این خاطر مورد انتقاد فراوان قرار گرفته است تا جایی که شایعه استعفای او منتشر شد.
در دولتی که رییسش گفته «اگر پسر برود، پدر هم باید برود» چرا مهاجرت فرزند معاون رییس‌جمهوری نه توسط خود ارکان اطلاع‌رسانی دولت بلکه توسط رسانه‌ها و آن هم اول فعالان رسانه‌ای خارج از کشور باید اطلاع‌رسانی شود؟ اگر چنان اعتقادی در دولت وجود دارد چرا موضوع فرزند معاون رییس‌جمهوری مخفی مانده بود؟
مهدی خزعلی: مهاجرت فرزند کبری خزعلی به کانادا صحت دارد، نه تنها پسر کبری خانم؛ حتی خواهرزاده دیگرم، یعنی دختر ایشان نیز سال‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند.
پس از رسانه‌ای شدن خبر مهاجرت پسر انیسه خزعلی به کانادا، او در یک رشته توئیتی موضوع را توضیح داد و نوشت: «درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز میگردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است، ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند.»
انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور گزارش‌ها درباره حضور فرزندش در خارج از کشور را تائید کرد.
"فلوریا سارای کالیکس" به دنبال از دست دادن خانه خود در طوفان‌های اتا و آیوتا به امید یافتن جایی امن‌تر با پسرش وسایل خود را جابجا می‌کند تا برای سفر آماده شود. تغییرات شدید آب و هوایی و آسیب‌های ناشی از شیوع کووید -۱۹ باعث شده تا انگیزه ساکنان هندوراس برای مهاجرت تقویت شود.
پدر بوكسور جوانى كه در اردوى تيم ملى جان خود را از دست داد، فدراسيون بوكس را مقصر اين اتفاق مى داند.
گلزن ایران مقابل برزیل می‌گوید به خاطر علاقه قلبی اش به داماش، دوست داشت با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، مدعی شد پسرش داویده قطعا روزی تبدیل به سرمربی در دنیای فوتبال خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ