بایدن می گوید پسرش هیچ کار اشتباه و خلافی انجام نداده و به او افتخار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان کل آمریکا «دیوید سی وایس» را به‌عنوان بازرس ویژه برای تحقیقات قضایی هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهوری آمریکا، تعیین کرد.
کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا با استناد به شهادت یکی از همکاران تجاری پسر جو بایدن، اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور درباره روابط تجاری فرزندش دروغ گفته است.
هانتر بایدن اتهامات دادستانی آمریکا علیه خود را رد کرد و آن‌ها را ساختگی خواند.
بازرسان جمهوری‌خواه احتمال می‌دهند که پرونده اتهامات جنایی پسر رئیس‌جمهور این کشور همچنان باز باقی بماند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، سرویس مخفی این کشور را به سرپوش گذاشتن روی ماجرای کشف کوکائین در کاخ سفید برای محافظت از پسر رئیس جمهور آمریکا متهم کرد.
بازیکن پیشین استقلال با بیان اینکه تیم نوجوانان سختی‌های زیادی کشید تا به جام جهانی راه پیدا کند، گفت: مربیان تیم ملی باید از پسرم راضی باشند.
سخنگویان کاخ سفید از پرسش خبرنگاران درباره اتهامات واردشده به رئیس جمهور آمریکا و پسرش مبنی بر مشارکت آنها در اعمال فشار بر یک تاجر چینی و فساد مالی، طفره رفتند.
«هانتر بایدن» پسر «جو بایدن» رییس‌جمهور آمریکا در توافقی با دادستان‌های فدرال قبول کرده به اتهامات تخلفات مالیاتی و مالکیت اسلحه در زمان مصرف مواد مخدر اعتراف کند.
سلاجقه رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: قبل از اینکه خودم مسئول شوم هر وقت از جلوی سازمان محیط‌ زیست رد می‌شدیم به‌خاطر آلایندگی‌ها می‌گفتم رئیس این سازمان باید اعدام شود. الان هر روز پسرم از من می‌پرسد بابا رئیس سازمان محیط‌زیست را می‌خواهید چه‌کارش کنید؟/فارس
«محمدامین آن ضربه را به توپ نزد، بلکه تلنگری به من زد که بدانم پسرم چه استعداد نابی در فوتبال دارد و می‌تواند برای خودش در این عرصه کسی شود و من به عنوان پدر، باید حامی اول او باشم. خودم که هیچ وقت نخواسته بودم ورزشکار مطرحی شوم؛ حتی در دوران نوجوانی هم پدرم سعی می‌کرد من را از فوتبال بازی کردن منع کند، ولی من با دیدن استعداد پسرم تلاش کردم او را در مسیر درست راهنمایی کنم.»
ابراهیم مصیبی با افسوسی در صدایش می‌گوید: «زهرا خیلی پیشتر وصیت کرده بود که اعضای بدنش را اهدا کنند. من به خواست خودش و برای اینکه افراد دیگری بعد از او بتوانند زندگی کنند، با این کار موافقت کردم؛ پسرم ناراضی بود و تصور می‌کرد ما قرار است اعضای بدن مادرش را بفروشیم. او می‌گفت چرا باید مادرم را تکه تکه زیر خاک بفرستیم؟»
محتویات زننده «لپ‌تاپ جهنمی» پسر رئیس جمهور آمریکا، به لطف تارنمایی که با هدف افشاگری دراین‌باره طراحی شده، علنی می‌شود.
زن جوان گفت: صبح همسرم به سرکار رفت و من و پسرش در خانه تنها بودیم که مادرش زنگ زد و شروع به توهین کرد و حرف‌هایش مرا از خود بی‌خود کرده بود و از خشم و عصبانیت نمی‌دانستم چه کار باید بکنم تا اینکه نگاهم به پسربچه افتاد و همان لحظه بود که در ذهنم فکر انتقام افتادم. از روی خشم و عصبانیت به سراغ پسرکوچولو رفتم و دستم را روی گلویش فشار دادم و بعد از لحظاتی ناگهان پسرکوچولو بی‌حرکت شد و وقتی دستم را از روی گلویش برداشتم دیگر هیچ حرکتی نمی‌کرد و نفس نمی‌کشید.
مجلس نمایندگان آمریکا با ارائه جزئیاتی جدید مدعی شده اعضای خانواده «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از جمله پسر او «هانتر» میلیون‌ها دلار از شرکت‌های مستقر در چین و رومانی دریافت کرده‌اند.
زن می‌گریست و لابه‌لای اشک‌هایش می‌گفت: پسرم را از امام رضا گرفتم چطور می‌توانم این پسر را که نامش رضا (ع) است جانش را بستانم او را به حرمت آقا امام رضا (ع) می‌بخشم. او را بخشیدم، اما شرطی دارم برای بخشش و آن سربه‌راه شدن اوست. او باید قول بدهد بعد از این سالم زندگی کند و یادش نرود به حرمت چه کسی بخشیده شده است.
پسر ترامپ نوشت، بایدن ۱۶ هزار آمریکایی را در کشوری فقیر و "چاه مستراح" که جنگ آن را چند تکه کرده، رها کرد و ابتدا کادر سفارت را از آنجا خارج کرد، چه افتضاحی!
مدیر پیشین سی‌آی‌اِی از دست داشتن این نهاد در سرپوش گذاشتن روی گزارش‌های موثق درباره فساد مالی پسر رئیس جمهور این کشور و کمک به پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۰، پرده برداشت.
مادر اشرف حکیمی، مراکشی ستاره پاری سن ژرمن، به جدایی پسرش از هبه ابوک واکنش نشان داد.
ما سوختیم ولی باید منبع امید برای نسل‌های جدید باشیم/دادخواهی می‌تواند التیامی بر سوگ ما باشد/برای کیان پیرفلک آتش گرفتیم/تنها من مادر خدانور را می‌فهمم وقتی می‌گفت پسرم بهترین پسر دنیا بود/متهم ردیف دهم مسوولیت این فاجعه را متوجه فرماندهان عالیرتبه می‌کند.
رئیس جمهور آمریکا گفت که تورم در حال حاضر به دلیل جنگ در عراق، تأثیر آن بر نفت و آنچه روسیه انجام می‌دهد، یک مشکل جهانی است.
پدر حسن یزدانی گفت: علیرضا دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال مقابل تیلور به پسرم گفت با مربی ۱۱۰ کیلوگرمی تیم ملی تمرین کن که باعث شد ضربان قلب او به ۲۵۰ برسد و حالا باید پاسخگو باشد.
پدر حسن یزدانی در صحبت‌هایی که بازتاب زیادی داشته است، مدعی شد: علیرضا دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال مقابل تیلور به پسرم گفت با مربی ۱۱۰ کیلوگرمی تیم ملی تمرین کن که همین کار باعث شد ضربان قلب او به ۲۵۰ برسد و حالا باید پاسخگو باشد.
اولین محصول عرضه شده در بورس کالا با استقبال خریداران مواجه شد.
حسین انواری عضو حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به خبر دستگیری فرزند مصطفی میرسلیم به علت ارتباط با سازمان مجاهدین خلق، می‌گوید که فکر می‌کنم پای یک جریانی در میان است که قصد دارد با میرسلیم برخورد کند. یک اتفاقی افتاده و پسرشان را دستگیر هم کرده‌اند، و پدرش هم در این میان هیچ نقشی نداشته است و طبق قانون برخورد می‌شود. چرا الان این موضوع مطرح و بزرگ شده است و همه تلاش این است که با میرسلیم برخورد شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ