لئو مسی امروز بازیکن اینتر میامی است و دیشب هم گل زیبای از روی ضربه ایستگاهی زد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیم مین جائه در شروع نیمه دوم سوپرکاپ آلمان برای نظم بخشیدن به خط دفاعی بایرن مونیخ وارد زمین شد.
رهبر کره شمالی کیم جونگ اون در جلسه کمیسیون نظامی مرکزی حزب کارگران کره شرکت کرد و و خواستار افزایش آمادگی برای جنگ شد.
رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی پس از دیدار دوستانه النصر با کیم کارداشیان دیدار داشت.
رهبر کره شمالی اعلام کرد که در زمان جنگ دو کره، این کشور توانست امپریالیسم آمریکا را شکست دهد.
کیم کارداشیان می‌گوید دیدار فرزندانش با لیونل مسی و گرفتن پیراهن امضا شده از او بهترین روز زندگی‌شان بوده و آن‌ها را دیوانه کرده بود.
کیم کارداشیان می‌گوید دیدار فرزندانش با لیونل مسی و گرفتن پیراهن امضا شده از او بهترین روز زندگی‌شان بوده و آنها را دیوانه کرده بود.
لیونل مسی پیراهن امضا شده‌ی خود را به کیم کارداشیان چهره سرشناس دنیای مد اهدا کرد.
کیم کارداشیان هرگز ابایی از نمایش هر دو وجه خوب و بد زندگی شخصی خود نداشته است.
کیلیان امباپه مهاجم پاری‌سن‌ژرمن که این روز‌ها حواشی پیوستن او به رئال مادرید و لیورپول نقل محافل فوتبالی است در تعطیلات تابستانی کنار کیم کارداشیان سلبریتی پرحاشیه آمریکایی دیده شد.
هواداران خرافاتی فوتبال برای کیلیان امباپه نگران هستند و معتقدند ملاقات با کیم کارداشیان برای کاپیتان فرانسه بدیمن خواهد بود.
«کیم کارداشیان» برای اینکه لازم نباشد سال‌ها به یک عکس ناجور روی گواهینامه‌اش نگاه کند یک گروه حرفه‌ای را استخدام کرد تا بهترین تصویر ممکن را بگیرند.
محمدرضا گلزار یک استوری از خودروی Lamborghini Aventador منتشر کرده است؛ خودرویی که در امارات سوار آن می‌شود.
هوش مصنوعی با استفاده از تصاویری قدیمی‌تر او، تخمین زده که در حال حاضر وزن این رهبر کره شمالی به حدود ۱۴۰ کیلوگرم رسیده است.
اخیرا عمری راز پشت چنین لاغری چشمگیری را با فالوئرهایش در میان گذاشت: او اصرار داشت که اعضای خانواده کارداشیان و احتمالا سایر سلبریتی‌ها سماگلوتاید ماده فعال داروی اوزمپیک را مصرف کرده اند. او نوشت این دارو در اصل برای دیابت است، اما برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد و همه درباره آن صحبت می‌کنند. او نوشت"ظاهرا کیم و کلویی سال گذشته مصرف اوزمپیک را آغاز کرده اند".
نکته جالب این دیدار حضور کیم کارداشیان در ورزشگاه پارک دو پرنس بود و او از نزدیک عملکرد فاجعه مسی و امباپه را تماشا کرد. او چند روز قبل هم دیدار آرسنال مقابل اسپورتینگ را در ورزشگاه امارات از نزدیک تماشا کرده بود.
حضور کیم کارداشیان در میان هوادارن آرسنال و تصاویر منتشر شده از بهت در پی حذف این تیم تبدیل به سوژه رسانه‌ها شده است.
کیم کارداشیان اینفلوئنسر معروف جهان تماشاگر بازی آرسنال شد.
به‌زودی هزاران نفر در بریتانیا می‌توانند با نسخه پزشک و زیر چتر حمایت بیمه درمانی دارویی را دریافت کنند که به ستاره‌های هالیوود کمک می‌کند خود را لاغر نگه‌دارند. گفته می‌شود که «ویگووی» Wegovy به کیم کارداشیان و ایلان ماسک کمک کرده تا وزن خود را کاهش دهند.
یک شرکت فناوری لهستانی با استفاده از تکنولوژی دیپ‌فیک شبیه‌سازی صدا که می‌تواند همه حالت‌های احساسی انسان را با استفاده از هر صدایی تقلید کند، جهان فناوری را شگفت‌زده کرده است.
یک استارت‌آپ لهستانی با یک برنامه «دیپ‌فیک» (Deep fake) شبیه‌سازی صدا که می‌تواند همه طیف احساسات انسان را با استفاده از هر صدایی تقلید کند، جهان فناوری را شگفت‌زده کرده است.
باشگاه لاتزیو با انتشار ویدیویی به تصویری از کیم کارداشیان، چهره شناخته شده آمریکایی، با پیراهن قدیمی رم واکنش نشان داد.
کیم کارداشیان اینفلوئنسر معروف با کیت فوتبالی دیده شد.
شلیک بی سابقه موشک ها از سوی کره شمالی برخی کارشناسان را نگران ساخته و گمان می کنند که بدترین وضعیت هنوز در راه است.
سه دلیل وجود دارد که کره شمالی تمایل به پرتاب موشک دارد: آزمایش و بهبود فناوری تسلیحات خود، ارسال پیامی سیاسی به جهان (در درجه اول به ایالات متحده آمریکا)، و تحت تاثیر قرار دادن مردم خود در داخل و تقویت وفاداری به حکومت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ