دروازه‌بان باتجربه استقلال توانست عملکرد درخشانی را از خود در مصاف با تیم ملی سنگال به جای بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از اعتراض شدید مورینیو به جدایی نمانیا ماتیچ از رم در بازی دوستانه اخیر این تیم، جالوروسی و پاری سن ژرمن برای انتقال لئاندرو پاردس به تیم ایتالیایی به توافق رسیدند.
بنیانگذار و مدیرعامل ابرآروان گفت: اینکه کیهان در ادامه تخریب‌ها و تهمت‌های چندساله‌اش، کشور را به بی‌قانونی و مصادره‌ی اموال قانونی و مالکیت فکری بخش خصوصی دعوت می‌کند، جای تعجب ندارد. این نوع رفتار‌های کیهان در سال‌های اخیر بار‌ها و بار‌ها تکرار شده، اما در این میان، این سکوت نهاد‌های قانونی است که تعجب‌برانگیز است.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات برنج و سیاست‌های حمایتی از برنجکاران شمال کشور گفت: اگر تا هفته آینده وضع ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
دنیل فارکه، سرمربی لیدزیونایتد، تایید کرد که به دلیل آسیب رساندن به روحیه تیمش، بازیکنانی مانند ویلفرد گنونتو و لوئیس سینیسترا را از تمرینات گروهی منع می‌کند.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در فاصله چند روز تا آغاز رقابت‌های فصل 2023-2024 با چالشی جدی مواجه شده است.
روزنامه تایمز مدعی شد خطر کسر امتیاز در فصل آینده لیگ برتر و همچنین جریمه‌های هنگفت مالی باشگاه چلسی را تهدید می‌کند.
قرارداد علیرضا بابایی با تیم پرسپولیس به مدت سه فصل تمدید شد.
هری کین، ستاره تاتنهام، به بایرن مونیخ هشدار داده که تنها تا یکشنبه فرصت دارد انتقالش به این باشگاه را نهایی کند.
یافتن جای پارک و توقف در شهرهای بزرگ تبدیل به یک معضل اساسی شده است. اما بعضی از شهروندان برای حل این مشکل به تهدید دیگران روی آورده‌اند.
کیلیان امباپه اولتیماتوم باشگاه برای جدایی را یک بلوف می داند و مطمئن است اگر ماندنی شود، به تیم اصلی باز خواهد گشت.
علیرضا زاکانی مدعی است که یکی از اساتید با ادله‌ای که برایش آورده گفته که تهران ۳۰۰۰ سال است که زلزله نیامده و تهدیدی در حوزه زلزله برای تهران وجود ندارد.
باشگاه پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با علیرضا بیرانوند به دنبال گلر جوان مدنظر استقلال است.
استوری مهدی عبدی و حضور بیرانوند در اولین تمرین پس از تمدید را ببینید.
علیرضا بیرانوند در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد.
بعد از فسخ قرارداد اکنون علیرضا بیرانوند بدون مشکل و در توافقی در صلح و آرامش، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
علیرضا دبیر اعلام کرد با این بودجه ای که کمیته ملی المپیک داده تیم دوم یا سوم کشتی راهی بازی های آسیایی می شود!
باشگاه پرسپولیس ضمن پذیرش میزان طلب علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به دنبال تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات اعضای این تیم است.
با صحبت‌های اخیر «روبرتو تورس» به نظر می‌رسد جدایی این بازیکن اسپانیایی از تیم فولاد خوزستان قطعی است و بعد از پایان لیگ برتر از جمع شاگردان علیرضا منصوریان جدا می‌شود.
علی‌رغم تکذیبیه وزارت صمت، در گفت‌وگویی دیگر علیرضا بیگی با تاکید مجدد بر صحت ادعا‌های خود در ارتباط با تحویل خودرو به نمایندگان مجلس در ماجرای استیضاح قبلی فاطمی امین، خواهان ورود دادستان به موضوع شد. او حتی از تهدید شدن خود در پی پرده‌برداشتن از موضوع تحویل خودرو‌ها خبر داد
علی‌رغم تکذیبیه وزارت صمت، در گفت‌وگویی دیگر علیرضا بیگی با تاکید مجدد بر صحت ادعا‌های خود در ارتباط با تحویل خودرو به نمایندگان مجلس در ماجرای استیضاح قبلی فاطمی امین، خواهان ورود دادستان به موضوع شد. او حتی از تهدید شدن خود در پی پرده‌برداشتن از موضوع تحویل خودرو‌ها خبر داد
آنطور که علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی خود بعد از بازی با گل‌گهر اعلام کرد، به دنبال حفظ و تمدید قرارداد با عارف آقاسی است.
علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۴۵۲ هزار داوطلب در آزمون استخدام معلم ثبت نام کردند، گفت: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز شد.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در واکنش به این موضوع که ایستگاه‌های میانی شرق و غرب می‌تواند محیط‌زیست را تهدید کند، می‌گوید که این ایستگاه‌ها، موضوعی را به خطر نمی‌اندازد: «اگر به کشور‌های مرکزی اروپا سفر کنید متوجه می‌شوید MRF‌ها داخل شهر هستند. وسط شهر میلان این مراکز راه‌اندازی شده و نه بویی دارد نه مشکلی. مهم تجهیزاتی است که در این ایستگاه‌ها به‌کار گرفته می‌شود.»
قرارداد علیرضا باویه و محمد امین حزباوی 2 بازیکن فولاد به مدت سه فصل تمدید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ