علیرضا دبیر اعلام کرد با این بودجه ای که کمیته ملی المپیک داده تیم دوم یا سوم کشتی راهی بازی های آسیایی می شود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- دبیر برگزاری دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان از تمدید مهلت ثبت نام در این المپیاد تا ۲۵ مردادماه خبر داد.
دبیر شورای امنیت روسیه اقدامات ناتو را در راستای تشدید تهدید علیه این کشور دانست.
مدیر تیم‌های ملی کشتی، دبیر را تهدید کرد!
پاتریک کلایورت هدایت باشگاه آدانا دمیر اسپور ترکیه را قبول کرده و قراردادی یک ساله با بند تمدید تا 2052 امضا کرد.
همزمان با طرح اتهام از سوی رحیم‌پورازغدی، مشاور عالی فرمانده سپاه، بحث محاکمه روحانی را مطرح کرد و در این راستا گفته که «دیر و زود دارد، اما سوخت‌وسوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌هاست؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوای سیاسی کنیم؟»
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: فرصت و یا تهدید بودن نظم نوین جهانی بستگی به نوع رفتار و آمادگی ما برای این تحولات دارد، باید خود را آماده کرده و تاب آوری خود را برای تحولات جهانی بالا ببریم.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: فرصت و یا تهدید بودن نظم نوین جهانی بستگی به نوع رفتار و آمادگی ما برای این تحولات دارد، باید خود را آماده کرده و تاب آوری خود را برای تحولات جهانی بالا ببریم.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه تأکید کرد غرب به صورت مداوم در پی افزایش فشارهای سیاسی و اقتصادی علیه مسکو و افزایش حضور نظامی خود در مرزهای روسیه است.
ابزار هوش مصنوعی میدجورنی که چند وقتی است با تبدیل سناریوهای نوشتاری به تصویر به شهرت رسیده حالا به وسیله‌ای برای نشان دادن خطر بزرگی که جهان را تهدید می‌کند، بدل شده است.
سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: برسد به برخی از این آقایان و خانم‌ها که در موضوع کشف حجاب غیر قانونی در برخی شهر‌ها مواضع شخصی و تهدید آمیز میگیرند اولا مانند همه شما قلباً نگران و خون به دل میخورم؛ ثانیاً اگر عده‌ای گمان میکنند امری را درست میکنند در واقع به جای اصلاح ابرو چشم ماجرا را کورکرده و می‌کنید. من حزب اللهی غلط می‌کنم، فعالیت ضدمدنی انجام دهم ولو در ماجرای حجاب و تازه تهدید هم می‌کند بر این رفتار چه کسی را تهدید میکنی؟
دبیر کل ناتو در اظهاراتی ادعایی روسیه را عامل تشدید بحران کنونی در اوکراین دانست.
«اوانا لونگسکو» سخنگوی ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) گفت: ماموریت استولتنبرگ به عنوان دبیر کل ناتو تاکنون سه بار تمدید شده و او تا پایان دوره ماموریت خود در مجموع برای ۹ سال در این پست فعالیت خواهد کرد.
دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته گفت: در بحث تأیید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته هنوز نتیجه به دست ما نرسیده است.
دبیر یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد از تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ دی‌ماه خبر داد.
تمرینات اختصاصی سردار آزمون زیر نظر یکی از اعضای کادر تیم ملی ایران برای سه روز دیگر تمدید شد.
تمرینات اختصاصی سردار آزمون زیر نظر یکی از اعضای کادر تیم ملی ایران برای سه روز دیگر تمدید شد.
دبیر کل ناتو از روسیه خواست تا قرارداد صادرات غلات از بنادر اوکراین را تمدید نماید.
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: آنچه مورد تهدید و هجمه دشمنان قرار گرفته، اصل نظام اسلامی و قدرت روزافزون آن است و موضوعاتی مانند حجاب و بی‌حجابی برای آن‌ها تنها یک بهانه است.
دبیر کل ناتو گمانه زنی ها در خصوص بکارگیری بمب کثیف از سوی اوکراین را رد کرد.
با اعلام پرهیزکار، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال به زودی قرارداد صمد مرفاوی و دستیارانش تمدید می شود و آنها به کار خود در تیم جوانان ایران ادامه می دهند.
دبیر کل اتحادیه عرب درباره عدم تمدید آتش بس یمن که مهلت آن امروز به پایان می رسد، هشدار داد.
دبیر شورای امنیت روسیه به برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش عجیب و تکان دهنده‌ای نشان داد.
دبیر کل سازمان ناتو در دیدار با نخست‌وزیر کانادا با اشاره به توانمندی‌های نظامی روسیه در قطب شمال مدعی شد که مسکو تهدیدی جدی و راهبردی برای کشورهای عضو ناتو است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی که نشان از خوی تروریستی این رژیم دارد، تهدید به ترور دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ