ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در فاصله چند روز تا آغاز رقابت‌های فصل 2023-2024 با چالشی جدی مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از اعتراض شدید مورینیو به جدایی نمانیا ماتیچ از رم در بازی دوستانه اخیر این تیم، جالوروسی و پاری سن ژرمن برای انتقال لئاندرو پاردس به تیم ایتالیایی به توافق رسیدند.
بنیانگذار و مدیرعامل ابرآروان گفت: اینکه کیهان در ادامه تخریب‌ها و تهمت‌های چندساله‌اش، کشور را به بی‌قانونی و مصادره‌ی اموال قانونی و مالکیت فکری بخش خصوصی دعوت می‌کند، جای تعجب ندارد. این نوع رفتار‌های کیهان در سال‌های اخیر بار‌ها و بار‌ها تکرار شده، اما در این میان، این سکوت نهاد‌های قانونی است که تعجب‌برانگیز است.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات برنج و سیاست‌های حمایتی از برنجکاران شمال کشور گفت: اگر تا هفته آینده وضع ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
امره جان، هافبک ملی پوش دورتموند، قراردادش را با این باشگاه تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد
دورتموند در حال نزدیک شدن به تمدید قرارداد با امره جان است.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند خواهان تبدیل بوندس‌لیگا به رقابتی شبیه لیگ برتر انگلیس هستند و حتی تهدید به جدایی از بوندس‌لیگا کرده‌اند.
دورتموند قرارداد ستاره خط دفاع خود، متس هوملس را تمدید کرد و به این ترتیب، او یک فصل دیگر را در این باشگاه خواهد گذراند.
هانس یواخیم واتسکه، مدیرعامل بروسیا دورتموند، قصد ندارد به اشتباهات داور دیدار برابر بوخوم دامن بزند.
مارکو رویس، ستاره دورتموند، برای تمدید قرارداد حاضر به پذیرش یکسری شروط شده است.
در حالی که کورس قهرمانی بین دورتموند و بایرن مونیخ داغ شده، زردپوشان خبر مهمی را اعلام کردند: مارکو رویس ستاره 33 ساله باشگاه قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرده است.
سرمربی و مدیرعامل دورتموند درباره شرایط تمدید قرارداد کاپیتان این تیم شفاف سازی کردند.
بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره اینکه مارکو رویس با دورتموند به توافق رسیده تا قراردادش را یک سال تمدید کند مدیر برنامه‌های ستاره آلمانی این اخبار را تکذیب کرد و گفت مذاکرات همچنان ادامه دارد.
رومن وایدنفلر، گلر سابق دورتموند، تردید ندارد که اگر مانوئل نویر دیشب به جای یان زومر درون دروازه بایرن قرار داشت، مانع گل اول سیتی می‌شد.
یولیان برانت، هافب; تهاجمی باشگاه دورتموند، امروز قراردادش را تا سال 2026 با این باشگاه تمدید کرد.
مارکو رویس، کاپیتان و اسطوره دورتموند در آستانه تمدید قرارداد یک ساله با این تیم قرار دارد.
مارکو رویس، کاپیتان دورتموند، از تمدید قراردادش با این تیم خبر داد.
جود بلینگام ممکن است در نهایت قید جدایی از دورتموند را بزند و قراردادش را تا 2026 تمدید کند. باشگاه آلمانی دستمزدی 16 میلیون یورویی به او پیشنهاد داده است.
مدیر ورزشی دورتموند ابراز امیدواری کرد که بلینگام برای مدت زمان طولانی در این تیم بماند.
مارکا ادعا می کند که جود بلینگام در حال حاضر نه علاقه ای به تمدید با دورتموند دارد و نه پیشنهاد منچسترسیتی را قبول خواهد کرد. او فقط رئال را می خواهد.
با وجود شایعات گسترده درباره احتمال انتقال یوسف موکوکو، ستاره دورتموند، به چلسی و بارسلونا او دقایقی پیش قرارداد خود با زردپوشان آلمانی را تمدید کرد.
روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد بعد از اولتیماتوم دورتموند به یوسف موکوکو او تصمیم گرفته قراردادش با زردپوشان آلمانی را تمدید کند.
باشگاه بروسیا دورتموند قصد دارد به هر طریقی که شده، ستاره 18 ساله خود، یوسف موکوکو را حفظ کند.
لوتار ماتئوس معتقد است یوسف موکوکو باید قراردادش با دورتموند را تمدید کند و در بوندسلیگا بماند. او انتقال این بازیکن به بارسا یا هر باشگاه دیگری را توصیه نمی کند.
به نظر می‌رسد که مبلغ مدنظر مدیران بروسیا دورتموند برای فروش جود بلینگام، ستاره انگلیسی، از نظر رئال مادرید منطقی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ