بند فسخ قرارداد یکی از بازیکنان پرسپولیس برداشته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخواندن سرود ایران توسط دختران تیم ملی بسکتبال خبرساز شده است.
مهاجم باشگاه پرسپولیس حرکتی معنادار در اینستاگرام رقم زد.
مهم نیست که چقدر خرس‌های قطبی در محیط‌های یخ زده رشد می‌کنند، سقوط در آب‌های سرد تجربه خوشایندی نیست. اما زمانی که شرایط خطرناک به نظر می‌رسد، موجودات باید از هوشمندی خود برای عبور ایمن استفاده کنند. به همین دلیل، همانطور که این ویدیو نشان می‌دهد، خرس قطبی به جای تسلیم شدن و برگشتن، وزن خود را برای جلوگیری از شکستن یخ تقسیم می‌کند. اندام خود را باز می‌کند و می‌خزد تا زمانی که دوباره چهار دست و پا راه برود.
بیرانوند اولین شوک را به باشگاه پرسپولیس داد
مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان جودوی ایران در اعتراض به تصمیم‌های فدراسیون، از سمتش استعفا کرد.
یک دختر جوان در اقدامی جالب و خبرساز، فضای داخلی خودروی پژو ۲۰۷ شخصی‌اش را با منجوق تزئین کرد.
سجده شکر رونالدو که همواره توسط بازیکنان مسلمان انجام می‌شود، بازتاب گسترده‌ای را در میان رسانه‌های جهان و کاربران توئیتر داشت.
سجده شکر رونالدو که همواره توسط بازیکنان مسلمان انجام می شود، بازتاب گسترده ای را در میان رسانه های جهان و کاربران توئیتر داشت.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، برای حضور در انتخابات جدید ریاست این فدراسیون به عنوان اولین نفر ثبت نام کرد.
مجری برنامه فوتبال برتر از علی فتح الله زاده خواست دیگر درباره او مثالی نزند.
گوگوش با انتشار یک استوری اینستاگرامی به انتقاد‌ها پاسخ داده و اعلام کرد که این بیلبورد تبلیغاتی به او ارتباطی ندارد و از همه ابزار‌های قانونی برای شفاف سازی و پاسخگو کردن عاملان این اقدام غیراخلاقی استفاده خواهد کرد.
کریم انصاریفرد مهاجم تیم اومونیای قبرس ظرف یک ماه با دو حرکت خبرساز شد.
هواداران تیم سپاهان در اقدامی خبرساز در حاشیه دیدار تدارکاتی تیمشان با زنیت پرچم اوکراین را در دست گرفتند.
​رییس فدراسیون جهانی فوتبال که چندی قبل بخاطر پستی با مضمون نام جعلی «خلیج عربی» به جای نام اصیل و قانونی «خلیج فارس» خبرساز شده بود، باز هم اقدام اخیر خود را تکرار کرد!
برخورد‌های قضایی با بازداشتی‌های وقایع اخیر روندی سریع داشت. محسن شکاری نخستین نامی بود که اعدام او خبرساز شد. او هفدهم آذر ماه به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و همچنین جرح عمدی با سلاح سرد به مامور بسیج حین انجام وظیفه و مسدود نمودن خیابان ستارخان تهران و اخلال در نظم و امنیت جامعه به دار آویخته شد.
درحاشیه اهدای جام، اقدام قطری‌ها برای پوشاندن لباس سنتی خودشان بر تن مسی خبرساز شد.
امام جمعه اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت :دکتر حمید قره‌حسنلو پزشک متخصصی است و جامعه پزشکی همه نسبت به ایشان پریشان و نگران هستند. به ایشان اتهام محاربه زده و محکوم به اعدام شده است. این پزشک جزو خیرین است و برای بسیاری زحمت کشیده است.
اقدام نیمار یک هفته از حذف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کرواسی خبرساز شد.
سرمربی و دو بازیکن پورتو اقدام خیر خواهانه ای را انجام دادند
اقدام کارشناسان شبکه قطری در بدرقه تیم ملی آلمان از جام جهانی خبرساز شد.
مهرزاد معدنچی و جواد کاظمیان دعوت فدراسیون فوتبال برای رونمایی از پیراهن تیم ملی را به دلیل اتفاقات اخیر کشور رد کردند.
عارف غلامی تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرین و بازی استقلال را ندارد.
در جدیدترین مورد از کلاهبرداری‌های پیامکی که در چند روز اخیر خبرساز شده، پیامکی به دست بعضی از افراد رسیده که یارانه‌تان قطع شد و برای اعتراض باید، اطلاعات‌تان را در یک لینک ثبت کنید تا بررسی شود. در این روش از کلاهبرداری مجرمان سایبری با ارسال پیامک قطعی یارانه و درخواست ثبت اطلاعات بانکی، این اطلاعات را به سرقت می‌برند و به برداشت غیرمجاز از حساب آن‌ها اقدام می‌کنند.
محمود احمدی‌نژاد در حاشیه مراسم عزاداری محرم در میدان ٧٢ نارمک، به صورت درگوشی با یک زن به صحبت پرداخت؛ اقدامی که در شبکه‌های مجازی خبرساز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ