رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک تیم خرابکاری طی روز گذشته در استان و کشف مقادیر زیادی مهمات و چاشنی های انفجاری خبر داد.
یک تیم مرتبط با عناصر بیگانه که در حال برنامه­ریزی و اقدام برای دامن زدن به آشوب و خرابکاری در سالگرد اغتشاشات پاییز گذشته بود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره­ کل اطلاعات استان گیلان شناسایی و کلیّه­ی اعضای آن بازداشت شدند.
اسلامشهر-دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر از شناسایی یک لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی در این شهرستان و کشف و ضبط ۸۵۰ کیلوگرم شیشه خبر داد.
عراق برای شناسایی کشوری که به ایران موشک داده بود، یک‌تیم اطلاعاتی را تشکیل داد. این‌نیروهای اطلاعاتی هم توانستند از شماره سریال روی لاشه موشک متوجه شوند منشا تحویل موشک‌ها لیبی بوده است.
یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه کوردوبا اسپانیا برای اولین بار موفق شد ترکیب یک عطر متعلق به زمان روم باستان با قدمت بیش از ۲ هزار سال را در یک کوزه خاکستر قدیمی شناسایی کنند.
جاده چالوس دارای ۲۰۶ «نقطه پرخطر» به لحاظ استعداد بالای بروز حوادث طبیعی است؛ به‌طوری‌که در هر کیلومتر از این مسیر، ۳۳/ ۱موقعیت ریزش سنگ و بروز سیل، شناسایی شده است. با وجود این «ریسک بالای تردد در محور چالوس»، سال۹۸ یک تیم مطالعه فنی از دولت، با تشخیص «خوردگی، نم‌زدگی و تخریب ۴۵درصد از پل‌های مسیر» و اعلام آدرس پهنه‌های در خطر ریزش دیواره‌کوه، «شرط ادامه استفاده از جاده را به انجام دو عملیات منوط می‌کند.» آیا باران سنگ در حال‌حاضر و تلفات انسانی به معنای نتیجه منفی عملیات است یا بیانگر عدم انجام عملیات؟
یک تیم مسلح که قصد انجام اقدامات تروریستی در جنوب شرق کشور داشت توسط واحد‌های اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و قبل از هر اقدامی منهدم شد.
رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: در یک سال گذشته گونه‌های شاخصی از قبیل گربه وحشی و شاه روباه توسط محیطبانان منطقه برای اولین بار ثبت شده است و هم اکنون تصویر گونه زیبا، کمیاب و منحصر به فرد گربه شنی هم توسط دوستدار طبیعت ثبت شد که این خود نوید بخش برنامه ریزی برای حفاظت بیشتر جهت زنده کردن نسل این گربه سانان کوچک در زیستگاه‌های شهرستان خوسف است.
محققان موفق به ساخت کیت تشخیصی شدند که با استفاده از نانوذرات طلا می تواند انواع سرطان را شناسایی کند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا فردا به مصاف بحرین می‌رود.
انصاری با یادآوری اینکه تصاویر مورد نظر توسط یکی از همیاران محیط‌زیست به نام "خلیل هژبری" با همکاری اداره محیط زیست لارستان ثبت شده است، گفت: از سال ۹۷ تاکنون این چهارمین قلاده پلنگی‌ست که در این شهرستان ثبت شده است.
مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس همچنان برای شناسایی آسیب دیدگی خود زیر نظر پزشک سرخپوشان تمرین می کند.
از دیروز تا امروز ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.
روایت حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه از شناسایی یک خانم خانه‌دار با بدهکاری چندین میلیون دلاری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی تیم جاسوسی و خرابکاری موساد را شناسایی و بازداشت کردند.
یک منبع آگاه امنیتی از شناسایی یک کانال دانشجویی وابسته به شبکه معاندین در استان یزد شناسایی و تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.
دانشمندان بر این باورند که زمین در حال حاضر در میانه ششمین رویداد بزرگ انقراضی خود قرار دارد، اما بررسی دقیق یک فسیل نشان می‌دهد که این‌طور نیست.
۳ نفر از عناصر فعال در اغتشاشات اخیر که در قالب "شهروند-خبرنگار" با موسسه آمریکایی (توانا تک و شبکه سعودی اینترنشنال) همکاری می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
در یک نسخه پیش از چاپ مطالعه که والنتین بروتل، محقق دانشگاه وورتسبورگ آلمان و همکاران منتشر کردند آمده است: ساختار ویروس سارس-کوو-۲ در کروناویروس‌های وحشی نامعمول است، اما در ویروس‌های مونتاژ شده در آزمایشگاه رایج است". این مطالعه به وجود "جهش‌های مترادف یا بی‌صدای" خاصی اشاره می‌کند که جایگاه برشی را متمایز می‌کند.
سمنان- رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کسر مبلغ یک میلیارد ریال از حساب وی، عامل کلاهبرداری شناسایی و در سمنان دستگیر شد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال زا در این استان خبر داد و گفت: این افراد قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی گیلان را داشتند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به شناسایی یک تیم خرابکاری روز گذشته در استان و کشف مقادیر زیادی مهمات و چاشنی های انفجاری گفت: طی سه روز گذشته ۷۳۹ نفر دستگیر شده اند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از بازرسی شرکت های لبنیاتی خبرداد و گفت: ۱۲۹ واحد تولیدی لبنی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۹ شرکت متخلف شناسایی شدند.
تیمی از محققان آکادمی علوم چین، به تازگی یک انگشت مصنوعی طراحی کرده اند که می‌تواند سطوح مختلف را با دقت ۹۰ درصد شناسایی کند. دانشمندان پیش از این توانسته بودند انگشتان رباتیک با توانایی تشخیص ویژگی‌های سطوح خاص مانند نرمی یا دما را بسازند. اکنون این تیم تلاشگر توانسته انگشت رباتیکی با توانایی شناسایی موادی که لمس شده اند، طراحی کند.